Bärbar/mini pc till tjej kompis! max 3500kr

Permalänk
Medlem

Bärbar/mini pc till tjej kompis! max 3500kr

Hej alla sweclockare! En tjej kompis till mig vill köpa en ny dator och hon frågade mig om vad som skulle tänkas passa henne. Hon är inne på en mini-pc och jag ser inget annat alternativ med denna bugdet. Hon har inge större krav på datorn, hon slö surfar och betalar räkningar osv. Självklart vill jag hjälpa henne så gott jag kan och eftersom jag inte har så bra koll på mini-pc's vänder jag mig nu till er! Så nu är frågan, var hittar man den mest prisvärda mini-pcn?

Tack på förhand!
Mvh Anthon

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

HP Compaq 615 - Inet.se

Är ju ganska mkt bättre än mini-pc..
Tycker själv att det är lättare att skriva när det e större tangentbord, och upplösningen ifall hon chattar med mer än en person i taget

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

HP Compaq 615 - Inet.se

Är ju ganska mkt bättre än mini-pc..
Tycker själv att det är lättare att skriva när det e större tangentbord, och upplösningen ifall hon chattar med mer än en person i taget

Tycker också att hon borde köpa compaq 615.Den verkar mer prisvärd.

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk
Medlem

Det blir nog den, såg ju mycket trevlig ut! Tack för era svar!

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

Alltid kul och hjälpa till (:

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inaktiv

Tycker att 15 tums skärmen är alldeles för stor. Datorn går att släpa på, en 11.6tums skärm är perfekt. Tyvärr är det svårt att få tag på HP/Compaq 311c.