Kommentar ang. paket lösning.

Permalänk
Medlem

Kommentar ang. paket lösning.

Börjar att varna, detta är relativt förekommande nu, alltså att man frågar efter kommentarer angånde sitt system köp. Så kom inte och klaga nu på att det är för vanligt

Okej, ni som läser hit så komer mitt rigg nu, inget fancy eller något speciellt, men iaf vad jag tror nog ska räcka i ett år eller mer(helst)

MoBo: Ja detta va mitt problem, vet ej vad jag skall ha, kan säga att jag skall ej överklocka.
CPU: AMD XP 2100+
RAM: 512 DDR Pc2700
HDD:IBM Deskstar 120GB, 7200RPM
G-kort: Creative GeForce4 Ti4400 128MB
CD: Asus CD-brännare IDE 48x/16x/48x
DVD: Pioneer DVD-106S
Ljudkort: Audigy player
Högtalare: Creative Inspire5.1 5300
Operativ: XP HE
Screen: Hansol 19" CRT 920D
Låda: Noname, fast med 300w agg

Kommantarer, och om ni har andra förslag på produkter, så försök iaf va på samma penga nivå. Har inte råd med värsting rigget

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Epox gör bra moderkort....

Vill du ha ett kt400 eller 333?

Jag är nöjd med mitt Gigabyte 7v-rxp. Dock saknar det 5/1 divider som kan va bra att ha om du ångrar dig och vill klocka i framtiden.

Permalänk
Medlem

byt hårddisk och se till att ha en riktigt bra skärm då den ej brukar bytas ut så ofta...
sen hade jag nog tagit en 2200 (0.13)...
tips: itbutikken.dk är billigast överlag (tror jag?) och har billig frakt.

Permalänk

ja... byt HD:N till en Western Digital Special edition istället... med 8Mb cache... de ligger ganska bra i pris...

Visa signatur

Intel P4 Willamette 2020Mhz | Asus P4B | 512MB RAM | Seagate Barracuda IV 160GB | IBM 60GB 120GXP | GeForce 2 Titanium 64 MB DDR 260/420 | Soundblaster Live 5:1 Live! Player | Cambridge Soundworks DTT2200 | Memorex DVD | Memorex CD/RW 32X12X40 | Hansol 900P 19" | Onkyo TX-8211 | ((:: In Trance We Trust ::))