Permalänk
Avstängd

AC Ryan AcrylPanel finns var?

Är på, vad som känns som en hopplös, jakt på AC Ryans svarta akrylpaneler. Har letat förgäves i svenska butiker och brittiska har inte 3mm i lager - någonstans.

Nån som vet en butik som säljer dessa? Bryr mig inte om huruvida den ligger i Sverige eller i utlandet, så länge frakten inte bli skyhög så går det bra.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Borde inte vilken svart acryl som helst passa bra?

Hör med din glasmästare, annars så är det någon slöjdbutik som ska sälja till ganska rimligt pris.

EDIT:
Här har du svart polystyren, ser lika ut som acryl.
http://www.slojd-detaljer.se/pslweb/product.aspx?productid=1751&deptid=177
Kanske iofs är en bra bit mörkare än vad du letar

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Avstängd

AC Ryans är "smoke", dvs semitransparent. Det är inte svart som i bemärkelsen "svart" jag är ute efter, utan "smoke".

Om du förstår ^^

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Häng inte upp dig på att det bara är ac ryan som har smoke acryl.
Det finns lite överallt bara man letar

Såg ju en del spillbitar av smoke acryl på skolan i runt 4mm så det finns nog en hel del andra tillverkare.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Avstängd

Det gör det säkert, men man ska hitta både tillverkare och återförsäljare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på de här? Är de jag har. Ja de är "smoke" eller halvtransparent.

http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?cPath=60_158...

Visa signatur

I7-930 @3.6GHz | XFX 5870 XXX | OCZ Platinum DDR3 3x2GB | ASUS Rampage III | Lian-Li 343B | Corsair H5O 2x Scythe GT @1700RPM P&P |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wollert
Vad är det för fel på de här? Är de jag har. Ja de är "smoke" eller halvtransparent.

http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?cPath=60_158...

Får väl säga att det där "plexiglaset"/akrylplasten är helt ok det brukar dock vara lite olika märken ibland men de brukar se likadana ut.

Får väl visa en liten sneakpeak på mitt chassi där jag använt chilledpcs "3mm Black Tint Acrylic" till både fronten och fönstret.

Permalänk
Avstängd

Beställer ett par direkt, tack så mycket för länken!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Får jag bara stjäla tråden lite och fråga om det går att få tag i spegeltonade sånna bitar?

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk

chilledpc is the shit har fan allt man behöver för modding!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Väldigt gammal tråd så ber om ursäkt redan nu!

Men ifall du fortfarande söker saker ifrån A.C.Ryan så dra ett PM till mig så kanske jag kan hitta det du söker. Ingen garanti, men jobbar i alla fall i huvudkontoret i Rotterdam och vi har en hel del saker liggandes i vårat lager