Permalänk

Köp hjälp! - Igen ;-)

Skrev en tråd för att tag sedan om dator hjälp för 3000-4000kr. Nu är det högst aktivt och det ska inhandlas om en vecka.

Så här är läget.

Budget: 4100kr. (Kan gå en bit över detta. Men inte mycket!)

Min fråga är nu, om denna datorn är prisvärd:
Komplett.se - PC i delar - AMD Athlon II X2 250 AM3

Eller om man kan få en "mycket" bättre för samma pris? Om man bygger ihop själv.

Jag vill ha en dator som det går att spela på med snygg grafik, men jag är ändå inte den dära "gamern" så kallat.

Permalänk

Varför gör du en ny tråd om samma sak när du har fått mycket hjälp i den andra tråden? Den tråden är ju mindre än en månad gammal, så svaren är knappast inaktuella.

Enligt Sweclockers regler:
§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Vänligen håll dig till orginaltråden.

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Skrivet av Hammarby19:

Skrev en tråd för att tag sedan om dator hjälp för 3000-4000kr.

Precis som Mackansson skriver så bryter detta mot reglerna, därför låser jag den här tråden. Eftersom jag känner mig snäll idag så låter jag dock din gamla tråd vara öppen så du kan fortsätta diskussionen i den.

Skrivet av Mackansson:

Varför gör du en ny tråd om samma sak när du har fått mycket hjälp i den andra tråden? Den tråden är ju mindre än en månad gammal, så svaren är knappast inaktuella.

Enligt Sweclockers regler:
§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Vänligen håll dig till orginaltråden.

Det är jättebra att du anmäler inlägg/trådar som bryter mot reglerna, men skriv inte inlägg som de här då även de bryter mot reglerna.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.