Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Vilken är den mest vidriga lukten du vet?

Permalänk
Medlem

Kattpiss, kattlådan har jag inga problem med men den tar väl bort lukten..

Folk som snusar.. luktar DÖD från andedräkten.. kanske är dåliga på att borsta tänderna dom jag träffat eller så luktar det bara jävel

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Skrivet av rankko:

Led inte av någon åkomma då? Vet en person som alltid luktade skit illa och det var pga en sjukdom.

Nepp, han började dusha såsmåningom och på så vis slutade han lukta, i alla fall till stor del.
Han har fortfarande sin keps som är blank på utsidan av flott så han har inte slutat lukta helt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Människor har en omänsklig förmåga att lukta omänskligt illa.
Minns en gammal tant i orten, som förutom att vara mytoman även verkade gnida in kroppen i samma gamla skurtrasa varje morgon. Jag lovar, man kunde se den tjocka striphåriga människan svettblänka på tio meters avstånd och ens näshår brändes bort av den syrliga stanken. Eller för att berätta en sann historia:
En helt vanlig dag på jobbet när jag står i diskrummet och plockar iordning det sista innan lunch så känner jag att något luktar, inne i rummet. Letar man hittar inte källan. Snart kommer arbetskamrat halvsnubblandes in till mig och ber mig ta kunderna medan han.. går på toa. Snabbtvätt, byta förkläde och sen ut genom ickesvängdörren till kassadisken. Längst fram i kön står denna varelse från Challengerdjupet och luktar komprimerad kaskelottfis. _Alla_ andra kunder har gått ut och bildat en kö utanför dörren, och då har vi ändå ganska duktigt med kunder. Hon lutar sina lösbröst över trädisken och pekar och ljuger och vill även denna dag ha samma bröd och kaffebröd som alla andra dagar. För att inte låta upphetsat andfådd när jag andas med öppen mun så försöker jag verka så stressad som möjligt. Hon betalar glatt med några hopknögglade hundralappar, får tillbaka några snyggare hundralappar och vankar sedan därifrån som om blöjan satt uppe i armvecken. Efter min välförtjänta lunch kommer chefen in igen, då han är arbetsnarkoman, undrandes vad det är som luktar surkål eller möjligtvis gammal lax då han inte finner några kvarglömda moppar eller trasor. Förklarar, han tror mig och nickar instämmande. Arbetskamraten var snart tillbaka efter.. toa och försökte förklara för kunder som inte var med vad det är som luktar. ”Utspilld klorinklorhexidinvätenitratfulleren när vi försökte rensa rör från fasttorkad laxpudding”, eller något, vet inte vad han sa eller ens om han sa något. Ljög om det sista. Och det första.

Annars, om ni testat gräva upp strandbotten, med en lös blandning av lera och sand, gärna nära vass och där vattnet är lågt och fåtal växter finnes och där algblommning är vanlig, då ska ni få känna dödens dunster invadera edra näsborrar och för evigt besudla ert luktsinne så att ni aldrig komma spy något mera. Vi kallade stället för "aphålet" för att det luktade apa, vilket är en skymf mot alla apor världen över. Förlåt, Nicke Nyfiken.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Metylmerkaptan

Visa signatur

Fagerja

Permalänk

Cp 747 smörjmedel...

de luktar fan att handskas med å speciellt efter semestern å de stått å surnat.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

hittade ett ca två veckor gammalt Älgkadaver efter järnvägen där jag bor, det luktade inte tårta kan jag säga, det hade varit typ 30 grader varmt
ett tag också,,,det hjälpte inte mot stanken.

Visa signatur

[cm Storm Trooper][GA-Z68X-UD5][8gb corsair Vengeance 1866mhz][Intel I7 2600K]
[corsair H100][Asus GTX 580 DcuII][corsair TX 850w]
[ HTPC.. nzxt duett][ GA-M720-US3][4gb a-data 800mhz][ athlon2 x3 455][ xfx hd 5770][LG b-ray][ corsair 400w]

Permalänk
Skrivet av cossie_martin:

hittade ett ca två veckor gammalt Älgkadaver efter järnvägen där jag bor, det luktade inte tårta kan jag säga, det hade varit typ 30 grader varmt
ett tag också,,,det hjälpte inte mot stanken.

Varför gick du bort och luktade på det? XD

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Cp 747 smörjmedel...

de luktar fan att handskas med å speciellt efter semestern å de stått å surnat.

Det är väl det Scania använder i sina lastbilar?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Fulla sopkomprimatorer med matkross/utgången mat nere i garage där det är 35+, fyfan.

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Det är väl det Scania använder i sina lastbilar?

ne är ett smörjmedel som vi använder när vi smörjer formen vid aluminium gjutning. men används bla på scania delar ändå

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Öppnat avloppet till duschen som inte hadde varit rengjort i 4 år... Fyfan vilken vidrig stank!

Permalänk
Medlem

Var med och renoverade ett badrum i en lägenhet där det bodde en gammal dam som ständigt pissade ner sig. Lägenheten i den lukten är det värsta jag varit med om. Stoppar hellre huvudet i kattlådan här hemma än går in där igen.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Äckliga nikotinstinkande människor!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Jag minns en gång då jag hade praktik på ocab och vi skulle till ett ålderdomshem där avloppsrören hade läckt så in i helvete över natten - vilket vi skulle sanera. Vi vadade runt i ett säkert 3-5 cm djup av piss och skitrester som tillverkats av oldfolksen och lukten vill jag minnas var outhärdlig.
Så om jag ska peka ut en vidrig lukt så är det nog detta

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Lik som legat alltför länge.

Är skogsmaskinist, för några år sen upptäckte jag en man som tagit livet av sig mitt ute i ingenstans. Var väldigt nära på att köra över honom med maskin. Han hade lyckats tagit livet av sig med en riktigt gammal pistol typ 1800tals pistol. Glömmer aldrig lukten fy faan.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Det mesta vidrigaste måste väl ändå vara de här små vita bollarna man hostar upp ibland...
Eller det där man drar ut med tandtråden som har suttit och jäst mellan tänderna sen senaste tandläkarbesöket.

Tonsilliter. Det värsta är ju att man (jag) är så jävla nyfiken på att inspektera allt äckligt som man avlägsnar från kroppen. Nåja, jag sticker kanske inte ner näsan i pappret när man gjort tvåan, men inte långt därifrån.

Sura sopor, ruttet kött och spya tycker jag nog är aningen värre dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Tonsilliter. Det värsta är ju att man (jag) är så jävla nyfiken på att inspektera allt äckligt som man avlägsnar från kroppen. Nåja, jag sticker kanske inte ner näsan i pappret när man gjort tvåan, men inte långt därifrån.

Sura sopor, ruttet kött och spya tycker jag nog är aningen värre dock.

Haha! Jag vet precis vad du menar, man bara måste lukta på dem jävla vita äckelbollarna!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

min prutt nyss, förjävla bakis är man.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Just för stunden stinker den här tråden rätt illa då jag blir illamående av att läsa den.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk

Var med och rensade ur ett kylrum som slutat fungera en gång. Fullt med rutten mat... det gick knappt att andas där inne utan att kasta upp.

Permalänk

Finns inget i hela världen som slår en hederlig Gubbandedräkt.

Fy fan!

Permalänk
Skrivet av WalterEgo:

Just för stunden stinker den här tråden rätt illa då jag blir illamående av att läsa den.

Haha mm den effekten har tråden faktiskt på mig med ibland.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk

Ni vill inte veta.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Skrivet av skruvis:

Äckliga nikotinstinkande människor!

fyfan, det är riktigt vidrigt när man strular med en tjej som precis rökt.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Äppelcidervinäger.

Kväljningar bara av att tänka på det

Brrr

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jambalaya:

Äppelcidervinäger.

Kväljningar bara av att tänka på det

Brrr

Men det är nyttigt! ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av acke5:

fyfan, det är riktigt vidrigt när man strular med en tjej som precis rökt.

Låter som brist på fylla ifrån ditt håll.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av acke5:

fyfan, det är riktigt vidrigt när man strular med en tjej som precis rökt.

Men det funkar utmärkt om man själv nyss rökt. Vidriga människor tål vidriga människor, kanske

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Döda människor, alternativt gamla sjuka människor som snart ska dö luktar inget vidare.
Annars har jag väldigt svårt för lukten av spya, och kattpiss.

Men beror mycket på i vilket skick magen är också. ^^