Permalänk
Medlem

VAFAN!
bara 1dag och 11 timmar kvar tills de släpps på steam, trodde de var typ nåra månader.
ställa in mig på Fallout-mode i helgen då:D

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Noobenu:

VAFAN!
bara 1dag och 11 timmar kvar tills de släpps på steam, trodde de var typ nåra månader.

Släpps även i butik (billigare) xD

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

såg nu att det kostar 299kr på dustinhome

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

VAFAN!

kommer new vegas vara ett steam spel???

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Chasse:

kommer new vegas vara ett steam spel???

Nej, men det går att köpa där.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Nevercooler:

såg nu att det kostar 299kr på dustinhome

+ 59kr frakt, spelbutiken fortfarande billigast:) (Av de svenska företagen)

Själv beställer man härifrån gratis frakt och de levererar till sverige;)
Fallout New Vegas PC

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

+ 59kr frakt, spelbutiken fortfarande billigast:) (Av de svenska företagen)

Själv beställer man härifrån gratis frakt och de levererar till sverige;)
Fallout New Vegas PC

Om man är student så får man gratis frakt så det blir endast 299kr.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Nevercooler:

Om man är student så får man gratis frakt så det blir endast 299kr.

Fortfarande 33kr dyrare;)

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MrAdde:

Fortfarande 33kr dyrare;)

Frågan är väl vilken dag du får det i handen om du beställer från UTOMLANDET.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

tar tilbax det jag skrev innan, är faktist rätt ok, men så mkt bättre än 3an är det inte

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

tar tilbax det jag skrev innan, är faktist rätt ok, men så mkt bättre än 3an är det inte

hmm hur kan du spela det nu?

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

har väll inte skrivit att jag spelat det?

pirat ärju olagligt, o får inte diskuteras här

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

har väll inte skrivit att jag spelat det?

pirat ärju olagligt, o får inte diskuteras här

HAHAHA:D det har du alldeles rätt i

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Jaha då låg det ett exemplar av New Vegas Collectors edition i brevlådan när man kom hem nu!

Sjukt glad!

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Json@Jonas:

Jaha då låg det ett exemplar av New Vegas Collectors edition i brevlådan när man kom hem nu!

Sjukt glad!

Damn, var förbeställde du det?

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Damn, var förbeställde du det?

Webhallen.

Men verkar inte kunna spela det ändå då steam insisterar på att det släpps imorgon.. (Vilket det väl gör men ändå...)

O minecraft verkar vara nere, måste man möjligtvis ut i höstkylan för att hitta på något?

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk

Mer av allt i nya Fallout | Recensioner | Spela | Nöjesbladet | Aftonbladet

Som jag trodde, de som har tröttnat på F3 har även tröttnat på New Vegas, vilket jag har gjort, kanske inte borde ha köpt spelet.. aja..

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Json@Jonas:

Webhallen.

Men verkar inte kunna spela det ändå då steam insisterar på att det släpps imorgon.. (Vilket det väl gör men ändå...)

O minecraft verkar vara nere, måste man möjligtvis ut i höstkylan för att hitta på något?

Fasen jag tänkte också köpa från webhallen, men tänkte att jag lika gärna kunde beställa idag och hämta/köpa imorgon. x)

Steam säger du? Är det någon nedladdningsversion eller går alla via steam?

Skrivet av Blackbird_CaD_:

Som jag trodde, de som har tröttnat på F3 har även tröttnat på New Vegas, vilket jag har gjort, kanske inte borde ha köpt spelet.. aja..

Är det bara jag som ignorerar sådana giganter inom spelrecension som Aftonbladet? xD

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Fasen jag tänkte också köpa från webhallen, men tänkte att jag lika gärna kunde beställa idag och hämta/köpa imorgon. x)

Steam säger du? Är det någon nedladdningsversion eller går alla via steam?

Är det bara jag som ignorerar sådana giganter inom spelrecension som Aftonbladet? xD

Verkar som att spelet "går via steam", står på baksidan av fodralet : "Requires internet connection and free steam account to activate".

aja får väl preloade spelet så man kan spela imörra.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json@Jonas:

Webhallen.

jobbigt att få spel som man längtat efter för tidigt när de ska aktiveras på steam. man har spelet men kan inte spela förens typ 12-02

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flyawaynille:

jobbigt att få spel som man längtat efter för tidigt när de ska aktiveras på steam. man har spelet men kan inte spela förens typ 12-02

Tja hellre det än att vänta till mitt på dagen?

Har även hört en massa som fått t.ex. MOH en hel vecka för sent från förbokning hos PCCITY, det om något suger ju riktigt ordentligt..

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Tycker det är helt otroligt att de inte lagt till mer snabb-komandon för att t.ex. öppna kartan, som iofs är redigt dålig i ett annars så bra spel. Pip-boyen eller vad den heter är ju ball, men totalt värdelös att använda. Upplösning är ju minimal, något som jag som PC-användare säkert har konsollspelarna att tacka för.. Återkommer när jag spelat mer..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Det beror helt på vad man tröttnat på. Har man generellt tröttnat på att springa runt i en öppen värld så visst. Men för oss som tröttnade på det pga usel story, trista quest och fruktansvärda röstskådespelare är det en annan sak. Jag är ute efter rollspelsmomenten av spelet, inte bara utforskning och skjuta folk i huvudet så det exploderar...

Permalänk
Medlem

Woho fick min Steam key från annan leverantör än steam i mailen för några timmar sen, Blir nog att installera när jag kommer hem. Spela får jag göra när de problem som finns med Eyefinity lösts

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ceogar:

Woho fick min Steam key från annan leverantör än steam i mailen för några timmar sen, Blir nog att installera när jag kommer hem. Spela får jag göra när de problem som finns med Eyefinity lösts

Du kanske ska ta och prova iaf, två lösryckta quotes från hardforum:

Citat:

Not sure all the struggles people are having,,,,, BUT IT WORKED OUT OF THE BOX FOR ME!!!! EYEFINITY IS GOOD

Citat:

Just selected my aspect ratio and monitor size and it worked out of the box. It only shows 1920x1200 but plays in 5760x1200. Only 5 minutes in game but everything is centered in main monitor

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

Måste du säga så! Förstör inte det här för mig nu!! Måste bli bra, måste bli bra åååh som jag har väntat. Ta i med hårdhanskarna mot piratkopiering så vi slipper förhandsrecensioner!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av rullekorn82:

Måste du säga så! Förstör inte det här för mig nu!! Måste bli bra, måste bli bra åååh som jag har väntat. Ta i med hårdhanskarna mot piratkopiering så vi slipper förhandsrecensioner!

Det där inlägget som inte innehåller några spoilers kanske kan få upp hoppet

Efter 13 reviews ligger det på 87/100 på metacritic också.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Det är asroligt!!!

Permalänk
Skrivet av rullekorn82:

Det är väldigt likt 3an, skulle kunna säga att det är 3an med nya uppdrag, samma grafik osv

Dold text
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har beställt mitt från spelbutiken.se och väntar spänt

Har tyvärr inte spelat igenom F3 då jag alltid fastnade och inte visste vad jag skulle göra sen hade men inte tillräckligt med till. NV ska vara enligt vissa reviews ska vara mer njutbart att sig genom.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]