Nu har jag hämtat ut hos min lokala livs. Paketet såg fan för jävligt ut såg jag efter. Ett hål typ i ps3 lådan, intryckt på ena sidan och en vanlig jävla tejp som sigill. Det var detta jag ville slippa iom att vi kom överens om att hämta på pick-up point. Sen att ni inte använder en extra låda som skydd är för mig helt jävla obegripligt, utan ni skickade med PS3:an låda som skydd. RIKTIGT JÄVLA BESVIKEN, försöker kontakta kundtjänst nu via telefon.
EDIT: Tacka gud för en bra support i alla fall.
Vi beklagar att du är besviken på emballeringen av din PS3. Hoppas att du fick den hjälp du behövde av kundservice på telefon. I annat fall kontakta mig gärna via PM.
Komplett har väl aldrig brytt sig om innehållet i det de skickar. Köpte en TV och det enda som var helt i paketet var lyckligtvis TV:n (På utsidan såg paketet bra ut men inuti var frigoliten totalt söndersmulad).
Den paketering som ni använder gör inte att man gärna vill köpa en vara för tusentals kronor från er...
TV är i regel väl emballerade från leverantören och behöver sällan ytterligare emballage för frakt. Fraktskador från speditören kan tyvärr förekomma i enstaka fall ändå. Jag hoppas att du fått den support du behöver i det här fallet - annars är du välkommen att kontakta oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se
Ytterligare information om hur vi packar produkter finns i denna tidigare post: #10444995
Hejsan Komplett.se!
Detta är angående er annons här på SweC och eran nya 1337 w33k (som jag inte kände till).
YouTube - Komplett.se, you has the fail
Inget elakt menat, hade bara lite tråkigt.
Tack för att du uppmärksammat detta! Dessa banners ska nu vara borta och ersatta med nya. Mycket riktigt är det som flera påpekat gamla banners som dykt upp på nytt. Vi håller på att reda ut varför dessa gamla banners kom upp för att kunna se till att det inte händer igen.
Tjena! Surfade runt efter grafikkort och fick syn på detta:
http://img824.imageshack.us/img824/9597/prosessor.png
Är inte säker, men heter det inte "Grafisk Processor" isåfall? Ni har ju skrivit "Processor tillverkare" brevid
Kapacitet med? ;D
Tack för att du uppmärksammat detta! Jag har skickat det vidare till ansvarig - en uppdatering är på gång.
Kompletts kundtjänst via mail är, i min mening, alldeles för långsam för att ge god service. Beror detta på att ni satsar allt krut på telefonsupport? Hursomhelst tycker jag att ni bör göra en satsning på mailsupporten, utan att göra avkall på telefonsupporten. Kvaliteten på servicen över mail har jag inget att klaga på, däremot så är tiden till svar alldeles för lång. Speciellt i ärenden som är någorlunda akuta, som t ex frågor eller önskemål gällande liggande order. Jag har mycket goda erfarenheter av väl fungerande kundtjänst via mail. (...)
Vår målsättning är givetvis att ha en så snabb och bra mailsupport som möjligt. För närvarande 300-400 mail om dagen och har en genomsnittlig svarstid på ca 10 timmar. I början på veckorna kan svarstiden vara något längre på grund av hög belastning både på mail och telefon. Tyvärr så är möjligheten att ställa följd- och kontrollfrågor via mail detsamma som via telefon, vilket gör att ett ärende kan ta längre tid via mail. Vid akuta frågor som den du nämner, ändring av liggande order så ber vi dig ringa kundservice om möjlighet finns.
Vänligen
Mikael
Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram