Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Hmmm Får man betalt?

I sågspån och müssli. Nä, man får ingenting, mer än äran. Någonting annat man kan få göra för äran är att skriva artiklar och nyheter för sidan som jag har som "min sida" inne på min profil.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

I sågspån och müssli. Nä, man får ingenting, mer än äran. Någonting annat man kan få göra för äran är att skriva artiklar och nyheter för sidan som jag har som "min sida" inne på min profil.

Låter ganska roligt! Har inte jätte bra grammatik dock =/

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Låter ganska roligt! Har inte jätte bra grammatik dock =/

Det är kul, jag, filip och erik har lite ont om tid bara.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Tack för påminnelsen mannen! Du kan ju söka jobb som trådmoderator hos Hannes AB!

Men nu får du ju se hur jag såg ut för.. Hmm, två år sedan.

aaaaa, är de du på bilden Okej, nå nu får man vänja sig vid den nya då.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

aaaaa, är de du på bilden Okej, nå nu får man vänja sig vid den nya då.

Det får du göra.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då du börjar bygga nu såhär till jul, varför inte hänga upp lite julpynt i datorn?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av beyorn:

Då du börjar bygga nu såhär till jul, varför inte hänga upp lite julpynt i datorn?

Metallspånet som lägger sig likt den nyfallna snön i chassits botten och alla vrår får allt duga.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Ny och Bekräftad sponsring för Theory | By Hannes

Misco.se bidrar med en AMD Phenom II X6 1090T Black Edition den kanske roligaste AMD CPU'n ute just nu. Vi får prova hur mycket den lilla jäkeln klarar av. Det kommer att bli intressant! Både för att AMD är ett ganska outförskad spelplan för mig och för att det blir första gången med en sex kärning processor. Ni kan hitta produkten + produktinfo hos Misco.se

ASUS går in och bekräftar att ett ASUS Crosshair IV Formula, ett av de absolut snyggaste korten på marknaden i min mening, är påväg hem till mig för att lekas med, både i mjukvara och några små estetiska modifikationer.

Summa summarum
Lian Li
PCB Distribution AB
ASUS
Misco.se

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Grattis! Kommer bli grymt

Permalänk
Medlem

Underbart!
Det tar mer och mer fart
Grattis till sponsringarna

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av SteFFoo:

Grattis! Kommer bli grymt

Tack tack!

Skrivet av RainesX:

Underbart!
Det tar mer och mer fart
Grattis till sponsringarna

Det gör ju det! Lite har det stått still pågrund av att jag har varit tvungen att se vad för hårdvara det blir. Chassit blir modifierat för hårdvaran så att allting ska passa precis som jag vill ha det. Men när de sakerna kommer så kommer jag att ha fullt upp!

Tackar!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Ska bli otroligt spännande att se det luftkylda chassit färdigt. Vattenkylning är naturligtvis fint, men så kostar det därefter. Ska därför bli spännande att se hur du löser det estetiska och det praktiska med luft!

I övrigt tycker jag att målningen av ECHO blev sådär, även om det kanske handlar mer om personlig smak...

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Leifson:

Ska bli otroligt spännande att se det luftkylda chassit färdigt. Vattenkylning är naturligtvis fint, men så kostar det därefter. Ska därför bli spännande att se hur du löser det estetiska och det praktiska med luft!

I övrigt tycker jag att målningen av ECHO blev sådär, även om det kanske handlar mer om personlig smak...

Jag tror också att ett luftkylt bygge av den här kalibern kan vara schysst att se. Om inte annat är det kul att få göra någonting annorlunda och tänja på några andra gränser än vanligt. Att utmana sig själv ingår i den kreativa processen.

Vilken målning?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sack:

Jag tror också att ett luftkylt bygge av den här kalibern kan vara schysst att se. Om inte annat är det kul att få göra någonting annorlunda och tänja på några andra gränser än vanligt. Att utmana sig själv ingår i den kreativa processen.

Vilken målning?
http://i53.tinypic.com/2crki2s.jpg

Öhm? Ser Echo inte ut som den gör i galleriet längre?
Var iaf den målningen jag syftade på..

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Leifson:

Öhm? Ser Echo inte ut som den gör i galleriet längre?
Var iaf den målningen jag syftade på..

Nä, jag håller fortfarande på med den. Jo, jag förstod vilken du menade.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sött..
Now give us some mighty pictures!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av beyorn:

Sött..
Now give us some mighty pictures!

F U.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur går det egentligen? Verkar stå lite stilla?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Hur går det egentligen? Verkar stå lite stilla?

Hush, uppdateringar kommer när de kommer.

Men ett ASUS Crosshair IV formula är just nu under skalpellen, bilder kommer troligen imorgon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

För att öka luftflöde? Nämen bättre än så känner du mig.
För att få lite mer symmetri i chassiet? Inte en dum tanke alls faktiskt. Men inte helt rätt
För att skymma kablar? Nä, alltså inga kablar ska skymmas. Ni kommer att få se allt jag gör i detalj. Inge fulfix. ^^,
För att det ser awesome ut? Ja, det vore väl kanske den lämpligaste förklaringen, men samtidigt så tror jag att du tänker annorlunda än mig. Vill bara nämna att ingenting är satt där det ska vara.

Du kanske ska byta ut den där aluminium grejen över mot plexi? ^^

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Du kanske ska byta ut den där aluminium grejen över mot plexi? ^^

Nu börjar det brännas. Men ska inte byta ut någonting.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Nu börjar det brännas. Men ska inte byta ut någonting.

Du ska sätta den över?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Du ska sätta den över?

Yeah, men inte riktigt så enkelt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Yeah, men inte riktigt så enkelt.

Förklara dig

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Förklara dig

Ah.. Jag tycker att det är jobbigt att förklara.

Men iallafall. Plexit kommer endast att utgöra ett lager av det täckande material jag tänkt använda över det puderlackade insidan av chassit. Varför ska jag då använda flera lager? Jo, därför att jag är så grymt innovativ.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Ah.. Jag tycker att det är jobbigt att förklara.

Men iallafall. Plexit kommer endast att utgöra ett lager av det täckande material jag tänkt använda över det puderlackade insidan av chassit. Varför ska jag då använda flera lager? Jo, därför att jag är så grymt innovativ.

Sounds awesome

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Sounds awesome

Det är väl klart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Det är väl klart.

haha, jo Det är det ju ^^ Väntar på fortsättningen

Permalänk
Medlem

Va har du i görningen då

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

Va har du i görningen då

Theory | By Hannes är vad som händer.

Visa signatur