Permalänk
Medlem

Fint som fan Grattis på födelsedagen lite i efterskott

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

Kanon som vanligt

Mitt är redan uppe tog mig några timmar.

Såg att du tydligen fyller år. Så ett stort grattis till dig!!!!!!!!!!

Skrivet av Goo5e:

Fint som fan Grattis på födelsedagen lite i efterskott

Kul att ni gillar det. Ja, om man ska vara petig så var det en timme sedan min födelsedag slutade, men gratta mig ni. Det gör mig gott!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Kul att ni gillar det. Ja, om man ska vara petig så var det en timme sedan min födelsedag slutade, men gratta mig ni. Det gör mig gott!

HeHe Grattar dig gärna Har du sett mitt lilla bygge?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

HeHe Grattar dig gärna Har du sett mitt lilla bygge?

Nu har jag.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Grattis :)

Grattis i efterskott, hoppas du hade en kul födelsedag :3

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Nu har jag.

Var vist inte så litet mitt bygge eller hur? HaHahaha

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Poiz:

Grattis i efterskott, hoppas du hade en kul födelsedag :3

Jodå. Flickvännen bakade en tårta åt mig.

Skrivet av Mike.a:

Var vist inte så litet mitt bygge eller hur? HaHahaha

Haha, nä särskillt liten var den ju inte nej. Inte bilderna heller.

Du som är sponsor sugen. Luta dig tillbaka en stund och tänk efter innan du får för er att göra någonting annat. Råder dig och alla andra att läsa det här blogginlägget samt den här guiden innan du förstör både för dig själv och för andrai ditt tanklösa sökande efter gratis saker.

Sen råder jag er också att ta en titt på föregående sida om ni vill se min senaste bild ifrån 2 januari 2011 eller klicka på den här länken så slipper du leta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sent grattis sack!

Skall bli mycket kul att se theory när det är klart, helt klart en hög detaljnivå!
Snart är man klar med sitt nuvarande projekt som också är ett lian-li ! Kommer eventuellt upp i veckan på forumet!

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av DuRac3ll:

Sent grattis sack!

Skall bli mycket kul att se theory när det är klart, helt klart en hög detaljnivå!
Snart är man klar med sitt nuvarande projekt som också är ett lian-li ! Kommer eventuellt upp i veckan på forumet!

Tack! Det är några händelserika veckor framöver.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Jodå. Flickvännen bakade en tårta åt mig.

Haha, nä särskillt liten var den ju inte nej. Inte bilderna heller.

Du som är sponsor sugen. Luta dig tillbaka en stund och tänk efter innan du får för er att göra någonting annat. Råder dig och alla andra att läsa det här blogginlägget samt den här guiden innan du förstör både för dig själv och för andrai ditt tanklösa sökande efter gratis saker.

Sen råder jag er också att ta en titt på föregående sida om ni vill se min senaste bild ifrån 2 januari 2011 eller klicka på den här länken så slipper du leta.

HeHe (gjort dom mindre) men blev inte så bra ändå. Första blev i den storleken jag tänkte, men dom andra hamnade precis i rät storlek Suck alla dessa buggar.

Bra att du lägger ut info, i fall man är i sponsor tankar. Själv så skulle jag inte klara det, för mycket press. Bättre om man fixar allt själv och då får man de man vill ha. Plus att man kan behålla bygget för sig själv

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Riktigt fint tycker jag! Gillar dina bilder

Grattis i efterskott!
Lite lustigt faktis, jag fyllde också år igår, 18 för att vara mer precis

Permalänk

Grattis till er födelsedagsbarn!

Jag vill ha mer ögongodis, ge mig!

Permalänk
Medlem

Grattis dude!
22 lekfyllda år eh?

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nice Hoppas du börjar bygga snart ^^

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Nice Hoppas du börjar bygga snart ^^

Äsch.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hannes skulle du kunna ta mycket bilder på color-x till mig, ska nämligen använda dem färgen till mitt projekt senare :), du kan skicka på mail :), pm:a ifall du behöver mailaddress :)!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KsKz_91:

hannes skulle du kunna ta mycket bilder på color-x till mig, ska nämligen använda dem färgen till mitt projekt senare :), du kan skicka på mail :), pm:a ifall du behöver mailaddress :)!

Du får nog ta och kolla på de jag har i tråden. Kommer att komma ett gäng.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Du får nog ta och kolla på de jag har i tråden. Kommer att komma ett gäng.

gött gött

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KsKz_91:

gött gött

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hummmmmaaah,hummmmah ;O
Din kamera + Färger = sant, så grymmt snyggt

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Poiz:

hummmmmaaah,hummmmah ;O
Din kamera + Färger = sant, så grymmt snyggt

D40 + standard 18-55 objektiv och helt utan photoshop. Inte alls dåligt resultat. Är riktigt nöjd med de senaste bilderna.

Visa signatur

Permalänk

Riktigt tjusigt!

Permalänk

Ser ju underbart ut
btw, grattis i efterskott!

Permalänk
Inaktiv

Ser riktigt fint ut!
Vitt, Svart och Color-x (?) ser riktigt bra ut tillsammans.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av anon150287:

Ser riktigt fint ut!
Vitt, Svart och Color-x (?) ser riktigt bra ut tillsammans.

Color-X är MDPC-X nya sleeve. Den är lite olika under olika ljus och för olikas ögon.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Precis hämtat ut min Bitspower order and I just gotta say: Hot, hot hot hot HOT! Fan vad trevliga produkter. Kommer bli ett nöje att fotografera dessa och visa upp i helgen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Precis hämtat ut min Bitspower order and I just gotta say: Hot, hot hot hot HOT! Fan vad trevliga produkter. Kommer bli ett nöje att fotografera dessa och visa upp i helgen.

Bitspower, dregeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel , längtar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Poiz:

Bitspower, dregeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel , längtar

Det är så att jag måste forcera ner bången. x-D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Låter som en lyckad vecko slut

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram