Permalänk
Medlem
Skrivet av Piucas The Maste:

annars så har ni på discshop

13SEK/burken var ingen höjdare, tyvärr.

Borde väl finnas något annat ställe man kan handla god läskeblask från?

Permalänk

Håller faktiskt med på alla betyg förutom klassiska Root Beer, min favorit
Och Vanilla Coke, i min åsikt den äckligaste drycken jag nånsin smakat ^^

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoorex:

Härlig recension! Som tur är så finns de flesta dryckerna som du tog upp hos min lokala turkaffär

Fast där kostar en burk 15kr.

Haha, turkaffärerna brukar ha det

Skrivet av Von_OttO:

Mountain Dew finns då här i Karlstad vad jag vet iaf

Bara till att testa då!

Skrivet av SteFFoo:

Fint galleri!

Älskar att prova lite udda läskeblask. Brukar hålla ett öga när man är ute och reser efter nya sorter man inte provat
Men Dr. Pepper är så klart favoriten än så länge!

Det är ju inget fel på variation

Skrivet av Total_Cu:

Vidrigaste importcolan jag druckit är café cola. En europeisk cola som smakar lika illa som den luktar. Ska påminna om latte men framkallar kräkningar. Hällde ut det mesta av burken och det luktade fortfarande efter 5 dagar.

Låter inte såå gott :S

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

13SEK/burken var ingen höjdare, tyvärr.

Borde väl finnas något annat ställe man kan handla god läskeblask från?

Har länkat en lista på alla som säljer här ett antal gånger xd

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Testa lite energidrycker, typ Red Bull, RockStart, Monster osv

Permalänk
Medlem

Väldigt nice album även om det e så långt ifrån teknik/dator stuffs som möjligt som HateCrew skrev se om du kan fixa ihop en energidryckers test med hade varit guldvärt

Mvh

Permalänk

Haha. Cockta kommer ifrån Slovenien

Visa signatur

___________________________________
Retro in my heart!
IBM ValuePoint 6382, 4096 kb, 125mb hårddisk, 25mhz 486

Permalänk
Medlem
Skrivet av HateCrew:

Testa lite energidrycker, typ Red Bull, RockStart, Monster osv

Är ett minimalt fan av energi drycker då jag tycker alla smakar lika dant och äckligt. Så det skulle nog inte vara en jätte bra idé ^^

Skrivet av Dehman21:

Väldigt nice album även om det e så långt ifrån teknik/dator stuffs som möjligt som HateCrew skrev se om du kan fixa ihop en energidryckers test med hade varit guldvärt

Mvh

Ibland skadar det inte med lit offtopic

Skrivet av thenoicer:

Haha. Cockta kommer ifrån Slovenien

Typ 5gången folk säger det ^^ men men...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Orkar inte kolla igenom tråden men sidan http://www.fulcola.com/ är en riktigt nice sida för den seriösare läskdrickaren. Finns ca 200 sorters cola recenserade, och på en del av dom inlagt vart colan finns att köpa. På alla sorterna finns betyg på smak, utseende och förpackning. Lollol7 aproves of this!

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

Orkar inte kolla igenom tråden men sidan http://www.fulcola.com/ är en riktigt nice sida för den seriösare läskdrickaren. Finns ca 200 sorters cola recenserade, och på en del av dom inlagt vart colan finns att köpa. På alla sorterna finns betyg på smak, utseende och förpackning. Lollol7 aproves of this!

ohh najs! går det att beställa där med?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

fanta grape är grymt gott, drack X antal burkar när jag var i staterna

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

fanta grape är grymt gott, drack X antal burkar när jag var i staterna

Låter gött! Förresten hur mycket kostar en burk ungefär i staterna?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

Orkar inte kolla igenom tråden men sidan http://www.fulcola.com/ är en riktigt nice sida för den seriösare läskdrickaren. Finns ca 200 sorters cola recenserade, och på en del av dom inlagt vart colan finns att köpa. På alla sorterna finns betyg på smak, utseende och förpackning. Lollol7 aproves of this!

Någon gång i vår gör de en recension på Rebell Cola med stark chili smak, när de fått mitt paket alltså

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Låter gött! Förresten hur mycket kostar en burk ungefär i staterna?

en dollar i burkautomat betalade jag när jag var där i sommras

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

nice samling, sett många av dem importerade till sverige, dock inga hansens eller grape eller den där cane eller hawaiian punch. eller special varianterna typ iron man och wow. Men jag köpte en coca cola vanilj zero häromdan från jänkarna =p synd att du inte har fått uppleva den än ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tralle:

nice samling, sett många av dem importerade till sverige, dock inga hansens eller grape eller den där cane eller hawaiian punch. eller special varianterna typ iron man och wow. Men jag köpte en coca cola vanilj zero häromdan från jänkarna =p synd att du inte har fått uppleva den än ^^

Gött! Den smakar förmodligen som vanliga coca cola vanilj

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Jävligt bra galleri

Dock måste jag bara säga att Mtn Dew verkligen inte var så god som du fick mig att tro, smakade som avslagen sprite, mindre smak och mindre kolsyra helt enkelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Worse:

Jävligt bra galleri

Dock måste jag bara säga att Mtn Dew verkligen inte var så god som du fick mig att tro, smakade som avslagen sprite, mindre smak och mindre kolsyra helt enkelt

Den är favortien hos många Tex mig Fast visst men påstår inte att Mtn Dew smakar mindre. Sprite smakar bara kolsyra ^^ Men detta är enligt mig

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Bra initativ! Dock smakar inte Cola vanilla gott Roligt med lite variation här på SweC

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem
Skrivet av VolvoSwe:

Bra initativ! Dock smakar inte Cola vanilla gott Roligt med lite variation här på SweC

Allt är ju smak sak

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Allt är ju smak sak

Kan du beskriva smaken lite mer på Coca Cola Vanill? Smakar den... Vanilj? ^o)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Kan du beskriva smaken lite mer på Coca Cola Vanill? Smakar den... Vanilj? ^o)

Haha xd den smakar 75% vanilj asså ren vanilj och 25% coca cola sen i eftersmaken smakar den mer cola än vanilj

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Kan du beskriva smaken lite mer på Coca Cola Vanill? Smakar den... Vanilj? ^o)

Prova med Absolut Vanilia + Coca cola Blir nästan samma sak! http://www.absolutdrinks.com/en/drinks/absolut-vanilia-cola/

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Allt är ju smak sak

Men min smak är ju bäst. Alla andra har fel ;D

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

Prova med Absolut Vanilia + Coca cola Blir nästan samma sak! http://www.absolutdrinks.com/en/drinks/absolut-vanilia-cola/

Fast med vodka smaken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Gött! Den smakar förmodligen som vanliga coca cola vanilj

jo den smakar som cola vanilj men det som är så bra med den är att vanilj smaken döljer den trista sötningsmedel smaken ur zero plus att jag som diabetiker intek n dricka så mycket vanilj =p

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Fast med vodka smaken?

Inte om man blandar lagom

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

Inte om man blandar lagom

Har absolut inte problem med vodka smaken. Menar bara att det varit kul att prova på... Vaniljsocker kanske?

Permalänk
Medlem

Wow-läsken finns iaf att köpa på City Gross i Karlshamn(förmodligen på andra ställen än Karlshamn med). Vet inte om det redan nämts men orkade inte rota igenom 5 sidor text:P

EDIT: Root Beer(eller vad den hette och root beet cream) och cherry coke finns också där... dom har som en liten "Jänkar" avdelning där:P