Inet fraktfritt till kunderna från datorbutiken.com

Permalänk
Avstängd

Inet fraktfritt till kunderna från datorbutiken.com

Hallå ville meddela till de kunder som handlade från datorbutiken, de kunder som handlade där eller brukar handla därifrån får fraktfritt från inet som ett plåster på såret ^^. LÄNK: http://www.inet.se/artikel/6101375/fraktfritt-db-com annars den ordenarie för oss sweclockers meddlemmar https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem

Måste man alltså ha beställt innan från datorbutiken innan fraktfritt gäller ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Måste man alltså ha beställt innan från datorbutiken innan fraktfritt gäller ?

Står de så? Nej, alltså är de inte så.

Permalänk
Medlem

Jamen då kan ju alla använda sig av fraktfritt då ? alltså inte över 500kr..

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Humper:

Står de så? Nej, alltså är de inte så.

Jo det måste man nog , iaf så jag uppfattar det.

Mvh Tom

Permalänk
Medlem

Men, det är väl bara att lägga till DB's fraktfritt så får man det även om man inte handlat av dom?
Skum lösning.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Men, det är väl bara att lägga till DB's fraktfritt så får man det även om man inte handlat av dom?
Skum lösning.

Man kan ju alltid testa ^^

Permalänk

Fast den där frakfritt för sweclockersmedlemmar fungerar väl oavsett om man är medlem eller ej? Jag menar, hur ska de veta att jag är medlem eller ej här när jag beställer?

Permalänk
Medlem

Exakt, det fungerar ändå så det är nog ingen fara!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hjälplös:

Fast den där frakfritt för sweclockersmedlemmar fungerar väl oavsett om man är medlem eller ej? Jag menar, hur ska de veta att jag är medlem eller ej här när jag beställer?

Det är väl självklart att det är. Det är fraktfritt för sweclockers i och med att det länkas och utgår från denna sidan, den är inte precis lätt att hitta.(inte ens här utom min signatur..)

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Smart... Inet har fett mycket att göra nu pga SB, inte ens accepterat min nya order ens, så slänger dom dessutom upp detta... Kommer aldrig få min dator känns det som.

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Det är väl självklart att det är. Det är fraktfritt för sweclockers i och med att det länkas och utgår från denna sidan, den är inte precis lätt att hitta.(inte ens här utom min signatur..)

Bara jag skriver sweclockers i google så förslår den sweclockers fri frakt som föreslår många trådar där det länkas hej vilt

Men visst, det är svårt att hålla det hemligt

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Orio:

Bara jag skriver sweclockers i google så förslår den sweclockers fri frakt som föreslår många trådar där det länkas hej vilt

Men visst, det är svårt att hålla det hemligt

Hur många söker efter det som inte är på sweclockers eller blivit tipsade om det..?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Gött, tackar för tipset

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shinjed:

Gött, tackar för tipset

varsågod

Permalänk
Medlem

Tackar för att man slapp frakten på nya 27" skärmen

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Snygg bump där.
För er som kommer sen så är länken här: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem

söka i forumet ftw!