Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

När får ni in NZXT H2 (om den nu hamnar i ert sortiment.

22 April för den svarta
22 Maj för den vita står det

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

När får ni in NZXT H2 (om den nu hamnar i ert sortiment.

Du kan väl anstränga dig och läsa igenom åtminstone den sidan du är på?

Citat:

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tobblish Visa inlägg
Kommer ni att ta in NZXT H2?!

Ett riktigt guld chassi som kommer att gå som smör här på SweClockers kan jag lova
Absolut, redan uppe och beställt från leverantören!

http://www.inet.se/sok/nzxt%20h2

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

I dagsläget har vi tyvärr inget bekräftat datum från Corsair. Kan dock nämna att det inte är någon större skillnad på leveranser till Norge eller Sverige, allt skickas från samma huvudlager.

Tack för ni ger helt andra uppgifter till mig via mejl då.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Under specifikationen står det att eran Taurus Overkill använder ett CX 600W, det kan knappast vara rätt?
http://www.inet.se/artikel/v100005/taurus-overkill-gamer-gtx5...

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Under specifikationen står det att eran Taurus Overkill använder ett CX 600W, det kan knappast vara rätt?

Kan nog stämma, ska ju bara ge kraft åt ett grafikkort så.
Dock tycker man att det kunde vart ett modulärt istället.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Den som vill köpa en HP zr24w bör vända sig till en annan butik. Fick besked att den skulle komma 2/3 sen den 8/3 som sköts upp till den 17.....
Frågade om rabatt pga alla förseningar men det ligger inte i deras makt. Skönt att det finns fler butiker.

Permalänk

http://www.inet.se/artikel/v100005/taurus-overkill-gamer-gtx5... beskrivningen längst upp säger "extremt kraftfull nätdel på 850 Watt från välrenommerade Corsair" längre ner står det "Nätaggregat Corsair CX 600W", vilket stämmer? 100% prisskillnad på nätaggregaten där så kanske dags att rätta till det?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Hedersmedlem

Man får ju verkligen hoppas att Inet inte använder CX-serien i något annat de extrema budgetbyggena, om ens där.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Hej Inet!

Jag har frågat förut, men frågar igen!

Inga nyheter om när ni kommer att öppna upp butiken i Stockholm?

Tvivlar på att det blir någon öppning nu i mars

Permalänk
Inet
Skrivet av SeF.Typh00n:

Tack för ni ger helt andra uppgifter till mig via mejl då.

Du har fått PM.

Skrivet av furuliden:

Skrivet av Sergeant44:

När det gäller våra färdigbyggda burkar är vårt mål att få så bra prestanda och kvalité till ett, för er kunder, så lågt pris som möjligt. Vi satsar hellre på ett bra grafikkort och en bra processor än att lägga pengarna på ett onödigt kraftfullt nätaggregat. Vi kör hårda tester på varje konfiguration för och se att allt fungerar bra ihop och att exempelvis nätaggregatet klarar av belastningen.

När det gäller modulära nätaggregat är dessa helt klart trevligare att bygga med. Dock ser vi inte någon anledning till att sätta detta i färdigbyggda datorer och få en merkostnad för kunden. Vi jobbar hårt med att få till snygg kabeldragning och i dagsläget blir det ingen större skillnad när vi bygger med modulärt eller vanligt nätaggregat.

För er som bygger egna datorer och meckar mycket är helt klat modulära nätaggregat trevliga. Men då gissar jag att ni köper datorn i delar och inte en Taurus.

Skrivet av Notan:

Den som vill köpa en HP zr24w bör vända sig till en annan butik. Fick besked att den skulle komma 2/3 sen den 8/3 som sköts upp till den 17.....
Frågade om rabatt pga alla förseningar men det ligger inte i deras makt. Skönt att det finns fler butiker.

Det är tråkigt att ni känner er dåligt behandlad och är missnöjd med oss. När det gäller HP-skärmen har vi blivit lovade och lovade leverans från leverantören, men inga skärmar har kommit. Varje gång vi åter kontaktat dem är det ett nytt datum som gäller. Tyvärr är det svårt att göra något mer än att tjata och tjata på leverantören. Finns inte skärmarna så finns dem inte, det är inte mycket annat att göra än att vänta.

Det senaste beskedet är att de ska dyka upp idag, men tyvärr har vi svårt att tro på det pga. tidigare problem och därmed valt att inte gå ut med nytt datum på hemsidan.

Skrivet av edasvangen:

http://www.inet.se/artikel/v100005/taurus-overkill-gamer-gtx5... beskrivningen längst upp säger "extremt kraftfull nätdel på 850 Watt från välrenommerade Corsair" längre ner står det "Nätaggregat Corsair CX 600W", vilket stämmer? 100% prisskillnad på nätaggregaten där så kanske dags att rätta till det?

Ouch, tyvärr har det blivit en miss att uppdatera beskrivningstexten på den bundlade varianten av Overkill, endast specifikationerna har uppdaterats. Om ni har köpt en Overkill och känner er vilseledda vore det toppen om ni skickar ett PM här på SweClockers så försöker vi komma fram till lämplig kompensation.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/artikel/6900364/xfx-core-edition-650w
ett sånt skulle ju vara klart mycket bättre en cx 600. Förstår ju att ni vill göra allt för att bra prestanda och bra pris men det handlar ju trots allt bara om dryga 100 lappen extra

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Tack för det nya grafikkortet! ni är verkligen bäst!

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Ouch, tyvärr har det blivit en miss att uppdatera beskrivningstexten på den bundlade varianten av Overkill, endast specifikationerna har uppdaterats. Om ni har köpt en Overkill och känner er vilseledda vore det toppen om ni skickar ett PM här på SweClockers så försöker vi komma fram till lämplig kompensation.

Mvh / Inet

Skrivet av Sergeant44:

Jag såg att det stod "corsair 850W" i text-beskrivningen och det var därför jag frågade om det verkligen satt ett CX600W i Taurus Overkill? Den datorn drar ju ändå 400W i load så ett CX600W tycker jag är lite snålt i en "Overkill" dator. Jag tycker man skulle haft kvar Corsair 850W som jag förmodar satt i tidigare?

Permalänk
Hedersmedlem

Livslängden på ett CX-agg är ju väsentligt mycket sämre än ett ur TX-serien. CX har endast billiga Kina-kondensatorer och glidlagrad fläkt, därför endast 2 års garanti. Jag är verkligen förvånad att Inet väljer en sådan väg.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

När det gäller våra färdigbyggda burkar är vårt mål att få så bra prestanda och kvalité till ett, för er kunder, så lågt pris som möjligt. Vi satsar hellre på ett bra grafikkort och en bra processor än att lägga pengarna på ett onödigt kraftfullt nätaggregat. Vi kör hårda tester på varje konfiguration för och se att allt fungerar bra ihop och att exempelvis nätaggregatet klarar av belastningen.

När det gäller modulära nätaggregat är dessa helt klart trevligare att bygga med. Dock ser vi inte någon anledning till att sätta detta i färdigbyggda datorer och få en merkostnad för kunden. Vi jobbar hårt med att få till snygg kabeldragning och i dagsläget blir det ingen större skillnad när vi bygger med modulärt eller vanligt nätaggregat.

För er som bygger egna datorer och meckar mycket är helt klat modulära nätaggregat trevliga. Men då gissar jag att ni köper datorn i delar och inte en Taurus.

Mvh / Inet

Åter igen så visar Inet vart skåpet ska stå Och det är ju sant, datorn köps färdig som om du tex skulle köpa den på siba, onoff eller vart som helst. Inte avsikten att du ska kunna byta komponenter eller trycka in fler i den för då är det inte orginal vara längre. För jag tror ju inte garantin håller ifall man trycker in mer saker och datorn skulle paja, men vet inte

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Btw, vill bara påpeka att http://www.inet.se/artikel/1901971/asus-maximus-iv-extrem-rev... Har 4st Sata2 samt 4st Sata3, 2 Intel portar och 2 Marvell, iaf enligt Asus hemsidan

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Citera!!

Permalänk
Inet
Skrivet av furuliden:

Jag såg att det stod "corsair 850W" i text-beskrivningen och det var därför jag frågade om det verkligen satt ett CX600W i Taurus Overkill? Den datorn drar ju ändå 400W i load så ett CX600W tycker jag är lite snålt i en "Overkill" dator. Jag tycker man skulle haft kvar Corsair 850W som jag förmodar satt i tidigare?

Vi använde 850W när vi körde SLI i Overkill och gick över till ett annat nätaggregat i samband med att vi bytte till ett single-kort.

Skrivet av pompa_kumla:

https://www.inet.se/artikel/6900364/xfx-core-edition-650w
ett sånt skulle ju vara klart mycket bättre en cx 600. Förstår ju att ni vill göra allt för att bra prestanda och bra pris men det handlar ju trots allt bara om dryga 100 lappen extra

Skrivet av MultiMan:

Livslängden på ett CX-agg är ju väsentligt mycket sämre än ett ur TX-serien. CX har endast billiga Kina-kondensatorer och glidlagrad fläkt, därför endast 2 års garanti. Jag är verkligen förvånad att Inet väljer en sådan väg.

Vi har vid dagens datum inte upptäckt någon bristande kvalité på CX-aggen, men tar absolut till oss av kritiken och kommer att ta upp synpunkterna till diskussion nästa gång vi ändrar specifikationer. Vi kommer även att byta till V2 av CX-serien (som är 80+ certifierat) i alla våra burkar när detta kommer.

Vad tror ni om att byta till OCZ StealthXStream2 700W vilket vi fått tag på ett större parti till riktigt bra pris (vilket gör att priset på datorn ej går upp nämnvärt)?

http://www.inet.se/artikel/6909563/ocz-stealthxstream-2-700w-...

Skrivet av Kare:

Btw, vill bara påpeka att http://www.inet.se/artikel/1901971/asus-maximus-iv-extrem-rev... Har 4st Sata2 samt 4st Sata3, 2 Intel portar och 2 Marvell, iaf enligt Asus hemsidan

Fixat nu, tack!

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Varför har ni en flik som heter Kampanjer och en som heter Kampanjprodukter?

Visa signatur

Citera!!

Permalänk

Lade imorse en beställning på denna skönhet; http://www.inet.se/kundvagn/visa/307897/2011-03-22

Har dock fortfarande inte fått något besked om någonting, förmodar att det kommer dröja flera månader pga det där moderkortet som det inte finns något besked om gällande leverans.. kanske borde bytt ut det?

Jaja, sitter iallafall här och håller alla mina tummar!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickolajten:

Lade imorse en beställning på denna skönhet; http://www.inet.se/kundvagn/visa/307897/2011-03-22

Har dock fortfarande inte fått något besked om någonting, förmodar att det kommer dröja flera månader pga det där moderkortet som det inte finns något besked om gällande leverans.. kanske borde bytt ut det?

Imorgon står det iaf nu på moderkortet

Värre med kylaren och möjligtvis nätagget.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd

beställde delar värda 2978 på räntefri delbtalning stod 301.kr/mån i 12 månader stod inget annat så jag gjorde beställningen i tron att allt var perfekt fick bekräftelse mailet stod totalt 2978 så säger min pappa när han får se det att 301kr/mån i 12 månader blir 600 kr extra så jag har beställt delar för 3000 utan att veta att jag gått med på att betala 600.kr extra helt i onödan detta borde stå tydligt det stod absolut ingenting om det

sen så glömde jag att lägga med ett anti statiskt armband och kom på det för sent och gratis frakt gäller inte under 500.kr så nu måste jag köpa det i butik

har alltid varit en nöjd kund med inet sedan tror innan 2009 men detta var inte kul behöver delarna så jag får ignorera det och betala dem 600.kr extra

Permalänk
Skrivet av zzcool:

beställde delar värda 2978 på räntefri delbtalning stod 301.kr/mån i 12 månader stod inget annat så jag gjorde beställningen i tron att allt var perfekt fick bekräftelse mailet stod totalt 2978 så säger min pappa när han får se det att 301kr/mån i 12 månader blir 600 kr extra så jag har beställt delar för 3000 utan att veta att jag gått med på att betala 600.kr extra helt i onödan detta borde stå tydligt det stod absolut ingenting om det

sen så glömde jag att lägga med ett anti statiskt armband och kom på det för sent och gratis frakt gäller inte under 500.kr så nu måste jag köpa det i butik

har alltid varit en nöjd kund med inet sedan tror innan 2009 men detta var inte kul behöver delarna så jag får ignorera det och betala dem 600.kr extra

Du sa ju själv att det stod "301.kr/mån i 12 månader", tar kanske ett par sekunder att räkna ut att det blir över 3000kr? Står även att det tillkommer diverse avgifter, det var du som gjorde felet att inte läsa igenom allt före du la beställningen.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Vi har vid dagens datum inte upptäckt någon bristande kvalité på CX-aggen, men tar absolut till oss av kritiken och kommer att ta upp synpunkterna till diskussion nästa gång vi ändrar specifikationer. Vi kommer även att byta till V2 av CX-serien (som är 80+ certifierat) i alla våra burkar när detta kommer.

Vad tror ni om att byta till OCZ StealthXStream2 700W vilket vi fått tag på ett större parti till riktigt bra pris (vilket gör att priset på datorn ej går upp nämnvärt)?

http://www.inet.se/artikel/6909563/ocz-stealthxstream-2-700w-...

Fixat nu, tack!

Mvh / Inet

Riktig skämmig att en dator paket som kostar 18 laxar har en corsair cx serie.
Som inte är ens 80 + certiferat och är en riktig budget nätagg som kör tillsammans med gtx 580?
Tycker ni ska ta ocz nätaggen så länge. Luktar så mycket ace of sweden om corsair cx nätaggen.
Med en aning bättre "kvalite"

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Imorgon står det iaf nu på moderkortet

Värre med kylaren och möjligtvis nätagget.

Obs, obekräftad leveranstid. står det för mig, och jag utgår nästan ifrån att det överskrider vad "webblager" visar; men vad vet jag, haha.

Borde egentligen bytt ut samtliga komponenter som inte fanns då jag önskar få datorn relativt snabbt, men gjort är gjort.

Permalänk
Inet
Skrivet av Kare:

Varför har ni en flik som heter Kampanjer och en som heter Kampanjprodukter?

Tyvärr blivit fel, fixat nu!

Skrivet av Rickolajten:

Slå en signal eller skicka ett mail till vår kundtjänst om ni vill ha info om inneliggande ordrar.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Skrivet av zzcool:

Hej zzcool,

Det är tråkigt att du känner dig vilseledd vid din beställning på avbetalning. När avbetalning väljs som betalalternativ finns nedan information tillgänglig. För att kunna lägga ordern måste man även aktivt klicka i att man godkänt och läst köpvillkoren. För att förtydliga det ytterligare har vi även lagt till raden "Uppläggnings- och avi-avgift är inkluderade i månadskostnaden" precis ovanför bocken för att acceptera.

För att slippa ytterligare avgifter kan man betala in hela beloppet vid första fakturan. Man slipper då resterande aviavgifter á 29:- per aviutskick.

Citat:

[i]
Delbetalningsalternativ
12 månader med 0% ränta (uppläggningsavgift 295 kr)
6 månader med 0% ränta (uppläggningsavgift 195 kr)
3 månader med 0% ränta (uppläggningsavgift 95 kr)
Aviavgift om 29 kr tillkommer.

[/i]

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Avstängd

Hej zzcool,

Det är tråkigt att du känner dig vilseledd vid din beställning på avbetalning. När avbetalning väljs som betalalternativ finns nedan information tillgänglig. För att kunna lägga ordern måste man även aktivt klicka i att man godkänt och läst köpvillkoren. För att förtydliga det ytterligare har vi även lagt till raden "Uppläggnings- och avi-avgift är inkluderade i månadskostnaden" precis ovanför bocken för att acceptera.

För att slippa ytterligare avgifter kan man betala in hela beloppet vid första fakturan. Man slipper då resterande aviavgifter á 29:- per aviutskick.

[/i]

Mvh / Inet[/QUOTE]

så fakturor kan inte skickas via mail? och varför stod det inte vad det skulle kosta står bara avgifter borde det inte stå text bredvid ditt val "295 kr upplägnings avgift/29.kr/faktura

det här var allt som fanns som jag missade förut

Uppläggnings- och avi-avgift är inkluderade i månadskostnaden

Permalänk
Inet
Skrivet av zzcool:

så fakturor kan inte skickas via mail? och varför stod det inte vad det skulle kosta står bara avgifter borde det inte stå text bredvid ditt val "295 kr upplägnings avgift/29.kr/faktura

det här var allt som fanns som jag missade förut

Uppläggnings- och avi-avgift är inkluderade i månadskostnaden

Hej,

Aviavgiften är en avgift Klarna beslutat att ta för att finansiera sina kostnader att hantera avbetalningen varje månad, så tyvärr inget som går att plocka bort oavsett fakturaform.

Om du anser att våra villkor är oskäliga är du välkommen att kontakta oss på 031-652700 eller info@inet.se för vidare diskussion.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zzcool:

Ett tips är att strunta i ESD-armband och potentialutjämna dig med chassit.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Entusiast

Måste bara fråga, och kolla ifall någon/inet kan svara på det.

Om man köpte en produkt med livstid Garanti för 500kr för 1 år sedan som nu är defekt och skickar in den, Får man då en ersatt identisk produkt (Om dags priset ligger på 250kr) Eller får man välja något i samma prisklass som den kostade när man köpte den?

//Jonssown

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Hej inet vet inte hur bra ocz ställer sig mot cx men borde vara klart bättre. Vet ju inte hur era priser ser ut men lyckas ni köpa in många xfx 650w är det ett klart mycket bättre agg. Seasconic plattform med 105c japanska kondningar! Seasconic brukar ju trycka ut mer watt om det behövs vilket cx absolut inte gör om det nu äns pumpar ut vad som står på etiketten. Sen tycker ju jag att ni alltid ska räkna med att folk kanske clockar både cpu och gpu samt kör burken 24-7 då kommer ju agget ligga och pressa hela tiden vid krävande spel, och kondningar blir sämre tappar effekt på agget och får hög ripple.

Det blev mycket text ja men som sakt skulle jag köpa en dator på en butik och nätagget går sönder tar med sig tex 580 kortet och ingen garanti finns blir man ju ganska sne på butiken och i slut ändan handlar från en annan så varför spara in några kronor på den viktigaste delen?

Multiman vet med stor säkerhet om ocz är bättre eller inte xfx är helt klart annars ett väldigt bra alternativ tack för mig och ni är fortfarande den bästa butiken enligt mig:P

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d