Permalänk
Medlem

Nöjd kan man väl säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

99% av alla tatueringar är tattiga, fula, osmakliga och allmänt blä.

Skrivet av TroNi:

Att påstå att en stil säger så mycket om en person är till att gå till överdrift

Skrivet av Rymdvanilj:

Jag bor i Linköping och klär mig gärna i krage om ni förstår vad jag menar... piké eller skjorta, inte nödvändigtvis dyra men det lär väl ge er en bild av vad jag gillar för stil.

Skrivet av BesteN:

På honom lät det som om bara slusk har tatueringar vilket är rätt korkat att tro..

Jag ska plocka fram kameran och be någon fota mig så ska ni få se ett prima exempel på en som blandar MVG i alla mattekurser med polynesisk maori

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lambi:

Jag ska plocka fram kameran och be någon fota mig så ska ni få se ett prima exempel på en som blandar MVG i alla mattekurser med polynesisk maori

Varför citerar du mig? Jag är för tatueringar inte emot, läs det jag har skrivit.

EDIT: Äh, är nog jag som är förvirrad..

Permalänk
Medlem

Blev lite av en spontan gaddning i lördags, forsatte på min vinylspelare som gjordes för några år sedan.

Visa signatur

Macbook White late 2007

Permalänk
Skrivet av Lambi:

Jag har inte sagt något om din intelligens eller hur trevlig du är, bara att många tatueringar som folk har inte är speciellt välvalda i min mening.

Permalänk

Work in progress, lite mera blommor, vågor och skuggning ska dit och sen färglägga:

Precis nygjord lotus blomma:

Diamant bakom örat, tyvärr har all färg försvunnit den ska vara blå:

Skalle med vingar i nacken:

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk

Jag ska fan skaffa en irezumi när jag har råd... Över armen

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Är i stort sett klar med min halfsleeve nu. Lite konstig vinkel på bilderna men svårt att få till det bra men ni ser ju iaf vad det är. Rött och svullet på de nyaste delarna som ni ser. Och det blåa är nygjort och kommer verkligen inte vara sådär skrikigt när den börjat läka.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Skulle behöva lite tips på fonts ska gadda in Rock "N" Roll över magen hade jag tänkt.
Vill ha något i stil med old English men gillar inte riktigt hur R ser lite ut som K, några tips?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Skrivet av toker!!!:

Skulle behöva lite tips på fonts ska gadda in Rock "N" Roll över magen hade jag tänkt.
Vill ha något i stil med old English men gillar inte riktigt hur R ser lite ut som K, några tips?

Ska du ha Rock "N" Roll så ska ju gadden va de också...och old english är rock n' roll
Själv tycker jag inte det ser ut som ett K ^^

Btw tänk på hur du gör med texten också...
Rock "N" Roll
Rock 'N' Roll
Rock N' Roll
Rock n' Roll

Gäller att va nöjd ett tag framåt, och personligen hade jag Inte använt "N"

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk

Uploaded with ImageShack.us

Gjorde den för ett par dagar sedan. Jag har nu fått världens blåmärke strax under piercingen, ser nästan ut som jag vart i barslagsmål Är de normalt med ögonbrynspiercingar? Det är min första så jag är lite nervös över att något inte står rätt till

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TroNi:

http://img829.imageshack.us/i/dsc00414v.jpg

http://img829.imageshack.us/img829/7131/dsc00414v.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Gjorde den för ett par dagar sedan. Jag har nu fått världens blåmärke strax under piercingen, ser nästan ut som jag vart i barslagsmål Är de normalt med ögonbrynspiercingar? Det är min första så jag är lite nervös över att något inte står rätt till

Tjenare rätt så många har ögonbryns piercing ja, har själv ögonbryns piercing läketiden är 3 månader om jag minns rätt.. var över ett år sedan jag gjorde min.

Det kommer göra som mest ont första veckan men piercaren gav dig säkert instruktioner hur du ska hantera såren Tycker att kulorna sitter lite för nära såret så det kanske kan fördröja läkandet så var det för mig innan jag bytte till en längre stav under läkarperioden.

Permalänk
Skrivet av anon151788:

Tjenare rätt så många har ögonbryns piercing ja, har själv ögonbryns piercing läketiden är 3 månader om jag minns rätt.. var över ett år sedan jag gjorde min.

Det kommer göra som mest ont första veckan men piercaren gav dig säkert instruktioner hur du ska hantera såren Tycker att kulorna sitter lite för nära såret så det kanske kan fördröja läkandet så var det för mig innan jag bytte till en längre stav under läkarperioden.

Tackar för ditt svar men känner att du missförstod mig lite. Med "om det är normalt med ögonbrynspiercingar" så menar jag mest om de är normalt att man får blåmärke utav de, inte om det är flera som har dom

Jag känner ingen smärta alls i piercingen men när jag vaknar på morgonen brukar där vara sårskorpor, är det också normalt?

Hur viktigt är det att inte pilla på den? De är ju så jäkla roligt

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Hedersmedlem

Fortsatte på min biomech-inspirerade.. fyller i den om en vecka, w00!
Johan på fd Old Bones i Malmö som gör jobbet.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TroNi:

Tackar för ditt svar men känner att du missförstod mig lite. Med "om det är normalt med ögonbrynspiercingar" så menar jag mest om de är normalt att man får blåmärke utav de, inte om det är flera som har dom

Jag känner ingen smärta alls i piercingen men när jag vaknar på morgonen brukar där vara sårskorpor, är det också normalt?

Hur viktigt är det att inte pilla på den? De är ju så jäkla roligt

Sant missförstog dig lite, my bad! haha

Smärta brukar variera på personer ja. Sårskorpor är helt vanligt när man nyligen gjort en piercing. Du får absolut inte pilla på piercingen men om du måste göra det någon gång så tvätta händerna ordentligt före för annars kan det leda till en infektion på såret.

Läs detta http://www.calmbodymod.com/maintenance.php om skötselråd

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av toker!!!:

dafont kan du säkert hitta lite intressanta typsnitt. Om inte annat inspiration. Annars är det ingen dum idé att titta in på en studio och få lite tips och råd. Lycka till!

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

Blev en ring idag.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

tror jag glömt att dela med mig utav den här:
gjorde den för 2-3månader sedan hos Kim (Hard ink tattoo) i Tollarp.

Motivet är "The Believe Symbol" designad av David, sångaren från Disturbed. Symbolen är även cover för deras album "Believe"

Den här handen gjorde jag för exakt tre år sedan om 4 dagar
bilden är sedan den var ganska ny, snart dax att fylla i den dock.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Här är min som jag hållt på med under våren, Riktigt nöjd med resultatet då min tattuerare fick fria händer med att skapa motivet (Får ursäkta dåliga bilderna men inte så bra ljus i lägenheten)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cuda99:

Här är min som jag hållt på med under våren, Riktigt nöjd med resultatet då min tattuerare fick fria händer med att skapa motivet (Får ursäkta dåliga bilderna men inte så bra ljus i lägenheten)

http://i54.tinypic.com/2r2m9u9.jpg
http://i53.tinypic.com/2wdrioh.jpg
http://i56.tinypic.com/ic70xd.jpg

Ser riktigt fint ut

Permalänk
Medlem

Tackar, med lite tur kommer snart bilderna vi tog i studion upp som är lite bättre, ska få en design för högerarmen skissad till augusti så det ser jag också fram emot

Permalänk
Medlem

Här kommer lite bilder!

Tyvärr är de två första ifrån när de var precis nygjorda och den sista är tagen med min mobil i mitt snuskiga badrum så ingen görs riktigt rättvisa. Men men.

Första tatueringen

Andra tatueringen, på insidan av armen. Har lite mer nu efter att jag gjorde den tredje tatueringen. Har lagt till ett takrör med en lampa och lite annat krimskrams.

Tredje tatueringen, på baksidan av armen. Sitter snyggt ihop med den på insidan av armen, lite "sådär" med fabriken. Ska in i höst och fila till det hela projektet.

Visa signatur

"Det dryga femtiotalet poliser utrustade med sablar och gevär kunde inte hindra att arbetarna efter mötet tågade vidare mot hamnen där de rev avspärrningarna runt fabriksområdet och hamnade i slagsmål med strejkbrytare och polis."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cogo:

Här kommer lite bilder!

Tyvärr är de två första ifrån när de var precis nygjorda och den sista är tagen med min mobil i mitt snuskiga badrum så ingen görs riktigt rättvisa. Men men.

bild
Första tatueringen

bild
Andra tatueringen, på insidan av armen. Har lite mer nu efter att jag gjorde den tredje tatueringen. Har lagt till ett takrör med en lampa och lite annat krimskrams.

bild
Tredje tatueringen, på baksidan av armen. Sitter snyggt ihop med den på insidan av armen, lite "sådär" med fabriken. Ska in i höst och fila till det hela projektet.

Grymt tema gillade det som fan !

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!

Permalänk

Dags att bumpa tråden...

Och ett litet bidrag såklart.. Mina underarmar som dom ser ut idag ...

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Skrivet av chamberlain:

Dags att bumpa tråden...

Och ett litet bidrag såklart.. Mina underarmar som dom ser ut idag ...

http://www.gaddad.se/upload/images/users/27/27920/145e5b4e9d0...

Riktigt snygga, och grymt bra gjorda.
Får man fråga vilken studio?

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Skrivet av sharkfinz:

Riktigt snygga, och grymt bra gjorda.
Får man fråga vilken studio?

Tackar ...Ugglan är Räven på tattoo-Andy i Halmstad.. Korpen har Sonny på everlasting i Örebro gjort!

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Hedersmedlem

Ska iväg om en timme eller så, hoppas han inte glömt bort min tid.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Ska iväg om en timme eller så, hoppas han inte glömt bort min tid.

Vad är det man brukar säga..."pics or it didnt happen"?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sharkfinz:

Vad är det man brukar säga..."pics or it didnt happen"?

Didn't happen. Tatueraren glömde bort att jag bokat tid. Får ta det senare. Ska bara fylla i ändå.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Didn't happen. Tatueraren glömde bort att jag bokat tid. Får ta det senare. Ska bara fylla i ändå.

Var det hos nån hemmafixare? För det är grymt dåligt om det gäller en riktig studio och du bokat tid. Speciellt om det var lite längre väntetid från det att du bokade också.

Edit: Slänger in några bilder på mina också vet inte om jag lagt upp några förut.