Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU moment...

Som fan

Skrivet av Shimonu:

Ctrl + Z?

Råkar man deleta en okonverterad ladder i FX-developer finns ingen återvändo.
Hur dumt som helst

Btw, fan vad spotify räknar fult.
Jag fick meddelade nyss om att jag fått den "nya" gratisversionen, och redan då hade den redan "grayat" ut låtar jag lyssnat på 5ggr. Dålig stil. De kunde åtminstånde börjar räkna EFTER de varnat en.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Du måste ju inte köpa något dyrt, det är tanken som räknas. Enkronan är duktig på att förklara sånt där

Jo, men om det e tanken som räknas... Vad köper man till en superkär brud som man själv vill ha som vän? ...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Skulle ha nytta av den IRL ibland...

Samt CTRL + F skulle vara härligt

Skrivet av anton_mjor:

Som fan

Råkar man deleta en okonverterad ladder i FX-developer finns ingen återvändo.
Hur dumt som helst

Btw, fan vad spotify räknar fult.
Jag fick meddelade nyss om att jag fått den "nya" gratisversionen, och redan då hade den redan "grayat" ut låtar jag lyssnat på 5ggr. Dålig stil. De kunde åtminstånde börjar räkna EFTER de varnat en.

Ja då är det jobbigt.
Tycker det är väldigt värt med Spotify Unlimited, det är billigt och bra

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Ja då är det jobbigt.
Tycker det är väldigt värt med Spotify Unlimited, det är billigt och bra

Premium för mobilen <3

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag ser det snöar...

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Jag ser det snöar...

Snöade här i dalarna igår, men det försvann innan det landade på backen. Och det har varit värre förut.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Snöade här i dalarna igår, men det försvann innan det landade på backen. Och det har varit värre förut.

Här snöar det till och från för fullt. Och jag som hade packat ner vinterkläderna i källaren.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

I förrgår kväll hade vi också snö, men låg inte kvar så länge.

Edit: Det snöar tamigfan nu också!+3 ute så det lär ju knappast ligga kvar. Men det blir en häftig känsla att ta moppen till skolan i maj när det snöar ute

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Haglade bara här.

Många skrek SNÖÖÖÖÖ men fan, hagel är inte snö.

Permalänk

Vem kom på att man måste stanna vid STOP-skyltarna? It destroys the flow...

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Jävla skitposten. Paketet är sorterat här 13:29. Var dit nyss och frågade ifall man fick hämta paketet. Nej, det gick inte. Måste vänta till imorgon och hämta skiten på Ica... Elakt.

Har pysslat med flytande kväve idag iaf. Rätt så intressant, aldrig gjort det förr. Gjort en liten "fontän", doppat blommor och daskat i bordet osv. Även kylt glass med det. Dessutom i slutet av "demonstrationen" som jag och en kompis höll i så hällde läraren ut det som var kvar i termosen på golvet. Det var riktigt ballt, såg ut som att hela golvet flöt och det flöt runt en massa kristaller typ på golvet. En riktigt cool (fattar ni?) lektion

Slutade strax före två, sedan ska man ha nationella muntliga i engelska 20 i tre. Vänta vänta vänta, 10
över tre får vi gå in och börja. Vid fyra är vi klar... Jag som hade hoppats att få komma hem tidigt idag.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jävla skitposten. Paketet är sorterat här 13:29. Var dit nyss och frågade ifall man fick hämta paketet. Nej, det gick inte. Måste vänta till imorgon och hämta skiten på Ica... Elakt.

Har pysslat med flytande kväve idag iaf. Rätt så intressant, aldrig gjort det förr. Gjort en liten "fontän", doppat blommor och daskat i bordet osv. Även kylt glass med det. Dessutom i slutet av "demonstrationen" som jag och en kompis höll i så hällde läraren ut det som var kvar i termosen på golvet. Det var riktigt ballt, såg ut som att hela golvet flöt och det flöt runt en massa kristaller typ på golvet. En riktigt cool (fattar ni?) lektion

Slutade strax före två, sedan ska man ha nationella muntliga i engelska 20 i tre. Vänta vänta vänta, 10
över tre får vi gå in och börja. Vid fyra är vi klar... Jag som hade hoppats att få komma hem tidigt idag.

låter chill. muntliga nationella e riktigt enkelt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

låter chill. muntliga nationella e riktigt enkelt

Jo, riktigt chill, iaf det med LN2

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jo, riktigt chill, iaf det med LN2

Dear Santa...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Dear Santa...

I once entered the local paper's pun contest. I sent in ten
different puns, in the hope that at least one of the puns would win.
Unfortunately, no pun in ten did

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Ironi, datorn jag programmerade på igår som ditchade mitt program dog i en hårddiskcrash under natten xD
Spindelmotorn är stendöd haha.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

I once entered the local paper's pun contest. I sent in ten
different puns, in the hope that at least one of the puns would win.
Unfortunately, no pun in ten did

Lustigt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

To write with a broken pencil is pointless.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Ironi, datorn jag programmerade på igår som ditchade mitt program dog i en hårddiskcrash under natten xD
Spindelmotorn är stendöd haha.

jobbigt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Inte för mig, men för de som skulle använda datorn i dag.
Den datorn är död för mig numer (haha)

Men vi lagrar allt på USB-stickor, så det spelar egentligen ingen roll mer än att vi inte har någon portabel programmeringsmaskin tills vidare.

Någon som har en gissning på varför mitt Firefox konstant förbrukar 1,7GB ram och 50-70% CPU?
Jag typ 10 flikar uppe och det fryser och blir "Not responding" lite när det känner för det :/

Edit: Känns som någon slags minnesläcka, försökte stänga ner slikarna en efter en och sen starta de igen för att hitta den fliken som låg och drog. Nu när jag har alla flikar uppe igen ligger den mellan 0-15 cpu vid normal användning och 445MB ram. Megaskumt.

Edit2: Haha, jag garvar ihjäl inombords för vår hemtelefon slutar funka varje gång farsans sambo ska svara, aldrig när någon annan använder den

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Edit2: Haha, jag garvar ihjäl inombords för vår hemtelefon slutar funka varje gång farsans sambo ska svara, aldrig när någon annan använder den

Sluta dra ut kontakten, hon är nog sur på dig ändå

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Inte för mig, men för de som skulle använda datorn i dag.
Den datorn är död för mig numer (haha)

Men vi lagrar allt på USB-stickor, så det spelar egentligen ingen roll mer än att vi inte har någon portabel programmeringsmaskin tills vidare.

Någon som har en gissning på varför mitt Firefox konstant förbrukar 1,7GB ram och 50-70% CPU?
Jag typ 10 flikar uppe och det fryser och blir "Not responding" lite när det känner för det :/

Edit: Känns som någon slags minnesläcka, försökte stänga ner slikarna en efter en och sen starta de igen för att hitta den fliken som låg och drog. Nu när jag har alla flikar uppe igen ligger den mellan 0-15 cpu vid normal användning och 445MB ram. Megaskumt.

Kommer ihåg att vi hade en massa gamla P2or och P3or som funkade utmärkt till såntdär. höll för allting och gick något sönder så bara plockade man fram en ny likadan eller bytte den defekta delen. Tråkgit nog är det inte så idag

Jag har med lite problem med att FF drar minne dock har de blivit bra bättre i 4an men fått mer krasher vilket kunnat klara sig med att bara stänga ner och börja om. Fast de kan ju luta mer till minnesfel och annan mög när programmen inte funkar som det är tänkt.. testa se om de finns någon äldre/nyare version du kan nyttja om du har stora problem.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Skriver uppsats på datorn nu, hållt på sen i eftermiddags men den där jäkla uppsatsen vill inte bli färdig? finner mig själv på facebook/mobilen/msn hela tiden... Niklas, sluta svara mig, jag måste skriva!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Skriver uppsats på datorn nu, hållt på sen i eftermiddags men den där jäkla uppsatsen vill inte bli färdig? finner mig själv på facebook/mobilen/msn hela tiden... Niklas, sluta svara mig, jag måste skriva!

Nej, jag tänker inte sluta. Här ska det skrivas ordvitsar hela kvällen!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Är jävlig glad och ledsen på samma gång. Ska byta jobb nu snart, och jag kommer att sakna de flesta arbetskamrater jag jobbar med Skönare arbetskamrater är svårt att hitta! Det glada är ju att jag ska byta till ett bättre jobb + två av mina närmaste vänner jobbar där!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Vad jobbar du med nu då och vad för jobb bytar du till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Är jävlig glad och ledsen på samma gång. Ska byta jobb nu snart, och jag kommer att sakna de flesta arbetskamrater jag jobbar med Skönare arbetskamrater är svårt att hitta! Det glada är ju att jag ska byta till ett bättre jobb + två av mina närmaste vänner jobbar där!

Ja, det är ju hårda bud i mellerud

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Ja, det är ju hårda bud i mellerud

Haha, Ala_95 Det är ju det Fan längesen man hörde något från dig då! Vi får ta en HoN-match nån dag när jag har tid

Skrivet av MakubeX:

Vad jobbar du med nu då och vad för jobb bytar du till?

Jag jobbar som svetsare och jag stannar där en liten stund till iaf.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Haha, Ala_95 Det är ju det Fan längesen man hörde något från dig då! Vi får ta en HoN-match nån dag när jag har tid

Ja just det, du lirade ju HoN! Tyckte namnet var bekant

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Ja just det, du lirade ju HoN! Tyckte namnet var bekant

Aja, så var det ja Glöm bara mig gör det! haha, vi lirade tillsammans för ca ett år sedan.

Visa signatur

Eeeeeeh.