Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

Jag håller på en hel del och filmar nu på jobbet och jag är så sugen på att köpa en egen filmkamera, det är bara ett problem och det är att jag har nada att filma in i mitt privata liv. Ändå går jag och grunnar på vilken kamera som är bäst för ändamålet.. Fullhd plus 40X zoom är ett minimum, sedan några 16GB minneskort till...

Nej jag får försöka komma till andra tankar och inte göra som alla andra och köpa saker som jag inte behöver ha..

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Fyfffan nu e ja så vävvla glag för jagfick skjuts hem av min polaress morsa så jag slapp gå hem frånn festen jag varr på, gonsttt allesammanss :DDDD

Edit: skojjjjjar inte i e hör säkerhetfilmerna nör de saäger att alkohol är ett krafitogt nervift, det är seriöst jättesant,,,,....

Alkolås på SweC, någon?
Nog för att jag var i fyllan också men då hålls man borta från datorn.

Edit: Fyfan för bakfylla.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Drack som ett svin igår, typ en dunk vin och en 10 pilsner på det men mår faktiskt jävligt bra idag. Det kan ha att göra med dom 3 liter orangina och 2 påsar chips jag satte i mig inatt när jag kom hem

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Fyfffan nu e ja så vävvla glag för jagfick skjuts hem av min polaress morsa så jag slapp gå hem frånn festen jag varr på, gonsttt allesammanss :DDDD

Edit: skojjjjjar inte i e hör säkerhetfilmerna nör de saäger att alkohol är ett krafitogt nervift, det är seriöst jättesant,,,,....

Håller med SpammerN om alkolås på Swec Hoppas du får en trevlig bakfylla

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Nu har grannfan ringt på dörren 2 kvällar i rad för att sedan kolla på en som man vore en idiot som öppnar dörren bara för att.. drick bäst fan ni vill men ge FAN i min ringklocka!

Bjud in h*n vet ja antagligen vill den festa eller nått

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Alkolås på SweC, någon?

Skrivet av Ala_95:

Bara för att ni inte drack
Vaknade full, feels good man.
Och vaddå, jag slapp en 10 (30) mins promenad, klart jag måste berätta om det

Skrivet av P-NILZ:

Drack som ett svin igår, typ en dunk vin och en 10 pilsner på det men mår faktiskt jävligt bra idag. Det kan ha att göra med dom 3 liter orangina och 2 påsar chips jag satte i mig inatt när jag kom hem

Haha, jag mår inte allt för galet heller, det kan bero på sättet jag tömde chipsskålen hos han jag var hos innan jag drog och att jag öste vatten när jag kom hem.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Bara för att ni inte drack
Vaknade full, feels good man.
Och vaddå, jag slapp en 10 (30) mins promenad, klart jag måste berätta om det

Haha, jag mår inte allt för galet heller, det kan bero på sättet jag tömde chipsskålen hos han jag var hos innan jag drog och att jag öste vatten när jag kom hem.

Hahaha, du är bakfull

Själv drack jag inget igår... En klunk vin av syrran när hon inte kollade -.-
Tråååååkigt.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Hahaha, du är bakfull

Själv drack jag inget igår... En klunk vin av syrran när hon inte kollade -.-
Tråååååkigt.

Åh fyfan, det börjar komma tlllbaka det jag sa och gjorde igår.
Jag vet nån som kommer bli hånad later on, tur att jag bara gjorde snälla saker xD

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Åh fyfan, det börjar komma tlllbaka det jag sa och gjorde igår.
Jag vet nån som kommer bli hånad later on, tur att jag bara gjorde snälla saker xD

Man ska alltid vara snäll.
Jag är snäll på fyllan. Förutom när jag slog ner en kille för att han stöter på min syrra...

Bakfylle humor: http://www.youtube.com/watch?v=NKLf5Q7iM2Y

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Man ska alltid vara snäll.
Jag är snäll på fyllan. Förutom när jag slog ner en kille för att han stöter på min syrra...

Bakfylle humor: http://www.youtube.com/watch?v=NKLf5Q7iM2Y

Ljudet på min dator startar inte :/
Aja, men när jag blev ledd hem från krogen, som jag inte kom in på, så tjötade jag hela tiden om hur hon som ledde mig alltid skulle vara schysst mot sin kille, för de passar så bra ihop. Seriööööööst

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Ljudet på min dator startar inte :/
Aja, men när jag blev ledd hem från krogen, som jag inte kom in på, så tjötade jag hela tiden om hur hon som ledde mig alltid skulle vara schysst mot sin kille, för de passar så bra ihop. Seriööööööst

Hahahahahhaah !
Något du ångrar?

Visa signatur

Permalänk

bääh.. vet inte om jag tröttnat på bilen lite eller inte.
Försöker få tag i en 18T eller 19T turbo men verkar lönlöst. de som finns är med fel avgashus och sjuktdyra . går köpa nya för ca 11K och folk begär för gammalt mög nästan nypris.. suck.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

bääh.. vet inte om jag tröttnat på bilen lite eller inte.
Försöker få tag i en 18T eller 19T turbo men verkar lönlöst. de som finns är med fel avgashus och sjuktdyra . går köpa nya för ca 11K och folk begär för gammalt mög nästan nypris.. suck.

If you can't buy it - build it?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Offtopic men... Ventilspel på kinamoppe, vilka mått ska det vara?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Hahahahahhaah !
Något du ångrar?

Jag var för full för att komma in på krogen, det var ju lite pinigt.
Det jag ångrar är väl att själva intaget av alkohol gick för snabbt och var för stort, blev dyng på max 2 tim och var kanske lite fööör ostadig därefter

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Jag var för full för att komma in på krogen, det var ju lite pinigt.
Det jag ångrar är väl att själva intaget av alkohol gick för snabbt och var för stort, blev dyng på max 2 tim och var kanske lite fööör ostadig därefter

Myysigt

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

If you can't buy it - build it?

Haha.. nja kostar nog bra mycket mer isf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

fan, hällde i mig 1,5 liter vatten igår innan jag gick och lade mig, men mitt huvud mår ändå inte så bra:/

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk

Vill bara tacka er alla för ert stöd... Kom på att jag inte gjort det
Ni har verkligen hjälpt mig. Ni som känner er träffade, tack.
För er som inte fattar, bläddra bak någon/några månader.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Vill bara tacka er alla för ert stöd... Kom på att jag inte gjort det
Ni har verkligen hjälpt mig. Ni som känner er träffade, tack.
För er som inte fattar, bläddra bak någon/några månader.
http://forumbilder.se/images/12201113441PMab92.jpg

Haha, roligt med internethumor över det ordinära

Vattenpumpen gick sönder för ca:1v sen, fixat under helgen samt en spindelled som var klappslut.
kvar å åtgärda... fjädring bak (bladfjädrar ftw ) samt montera ditt lastfjädring utöver ordinarie fjädring.
Svetsat ett lastställ som inte riktigt gillade att man lyfte en traktor på gaffelstället
och... vankas flytt till större kåk. Barna kommer å bli överlyckliga å få var sitt rum.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Avstängd

Så jävla trött på alkohol tror aldrig mer ja vill dricka giftet mår skit idag =(

Köpte kompisens Klipsch Synergy F2 och steg lite billigt för hans tjej inte gillar metal på hög volym så sitter och funderar på om de är värt o köpa nytt ljudkort till datorn framöver

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MyRus:

Nu har grannfan ringt på dörren 2 kvällar i rad för att sedan kolla på en som man vore en idiot som öppnar dörren bara för att.. drick bäst fan ni vill men ge FAN i min ringklocka!

Skrivet av SpammerN^:

Alkolås på SweC, någon?

Skrivet av Ala_95:

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Bjud in h*n vet ja antagligen vill den festa eller nått

He he...så kan det gå!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

He he...så kan det gå!:D

De citaten har ju inget med varandra att göra?

Visa signatur

Permalänk

Horjävel! Sitter och programmerar, alla mina klasskompisar har gått hem, jag vill också hem, kommer åt F3 när jag tänkt trycka på F4 och i stället för att spara ladderschemat så ditchar datorn det helt och hållet!

Seriöst, nu vill jag döda den som designade programmet med 2 så pass kritiska knappar bredvid varanda :@

Mmm, och anledningen till att jag sitter kvar är för att det är uttagningen till worlds skills som industrielektriker, FML.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anton_mjor:

De citaten har ju inget med varandra att göra?

Orkade inte ge förklaring på alla citat, mest att de var lite småroliga uttalanden.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Horjävel! Sitter och programmerar, alla mina klasskompisar har gått hem, jag vill också hem, kommer åt F3 när jag tänkt trycka på F4 och i stället för att spara ladderschemat så ditchar datorn det helt och hållet!

Seriöst, nu vill jag döda den som designade programmet med 2 så pass kritiska knappar bredvid varanda :@

Mmm, och anledningen till att jag sitter kvar är för att det är uttagningen till worlds skills som industrielektriker, FML.

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU moment...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anton_mjor:

Ctrl + Z?

Permalänk

Har blivit bjuden på hennes konfirmation, och helt utfattig så inga pengar till konfa present... Blir väl ett handlån + extra reklam...
Btw, nån som vet vad hon vill ha? Frågade henne, och hon sa att hon var allergisk mot de mesta smycken... Och kläder känns tråkigt, och pengar värre. Så vad?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Har blivit bjuden på hennes konfirmation, och helt utfattig så inga pengar till konfa present... Blir väl ett handlån + extra reklam...
Btw, nån som vet vad hon vill ha? Frågade henne, och hon sa att hon var allergisk mot de mesta smycken... Och kläder känns tråkigt, och pengar värre. Så vad?

Du måste ju inte köpa något dyrt, det är tanken som räknas. Enkronan är duktig på att förklara sånt där

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Ctrl + Z?

Skulle ha nytta av den IRL ibland...

Visa signatur

I am Extrazz.