Permalänk
Skrivet av KweeTso:

Tackar! haha nae, kör Win XP för tillfället, med något vista mod som någon kompis la till typ ^^ win7 ska installeras inom en snar framtid

Okej win7 är riktigt nice alltså, fast jag tycker om xp mera... vet inte varför

Permalänk
Entusiast

Ikoner på skrivbordet + synligt aktivitetsfält + rocketdock... Inte en bra kombination för "snygghet"

Annars ser det trevligt och städat ut

Permalänk

En fråga bara, varför i hela friden har du ett 5.1 system då dom är placerade som ett 2.1 ?

Annars nice album!

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Ikoner på skrivbordet + synligt aktivitetsfält + rocketdock... Inte en bra kombination för "snygghet"

Annars ser det trevligt och städat ut

har inte rocketdock längre, iconer på skrivbordet har jag där emot! tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Ikoner på skrivbordet + synligt aktivitetsfält + rocketdock... Inte en bra kombination för "snygghet"

Annars ser det trevligt och städat ut

Skrivet av Currybarnet:

En fråga bara, varför i hela friden har du ett 5.1 system då dom är placerade som ett 2.1 ?

Annars nice album!

Har inte orkat fixa surround av dom så de fick bli så här, kanske blir någon gång i framtiden, de är iaf lite kraftigare ljud är 2.1! man tackar!

Permalänk

mumsig avslutningsbild midgård, korvmacka och cola

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollisoong:

mumsig avslutningsbild midgård, korvmacka och cola

tycker du inte colan ser lite väl tjock ut ?..

Permalänk
Medlem
Skrivet av nAde:

tycker du inte colan ser lite väl tjock ut ?..

precis, de är oboy!

Permalänk
Medlem

du var uppenbarligen mycket stolt över bilden som du 'redigerat själv' vilket jag inte kan säga mycket om.

i övrigt ser det ut att vara enkelt, men rent och prydligt! 3/5

Permalänk

Blev jävligt sugen på mackor!

Permalänk
Medlem

Snyggt album!

Efter jag la ut mitt album "the lair" har jag sett väldigt mycket mat/godis/läsk med bland bilderna. Kanske har jag inspirerat något utan att dom själva vetat om det

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

Salami, O'boy och Hem till Midgård
Kan ju inte bli bättre

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Är du nöjd med ace edge 3200 musen ? har tänkt köpa den men vetnite riktigt ....

Permalänk
Medlem

jag är ruskigt nöjd med musen, lirar fortfarande med den!