Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lysekil
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av KweeTso:

Tackar! haha nae, kör Win XP för tillfället, med något vista mod som någon kompis la till typ ^^ win7 ska installeras inom en snar framtid

Okej win7 är riktigt nice alltså, fast jag tycker om xp mera... vet inte varför

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Skutskär
Registrerad
Jul 2005

Ikoner på skrivbordet + synligt aktivitetsfält + rocketdock... Inte en bra kombination för "snygghet"

Annars ser det trevligt och städat ut

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Jul 2010

En fråga bara, varför i hela friden har du ett 5.1 system då dom är placerade som ett 2.1 ?

Annars nice album!

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nybro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Zpnk:

Ikoner på skrivbordet + synligt aktivitetsfält + rocketdock... Inte en bra kombination för "snygghet"

har inte rocketdock längre, iconer på skrivbordet har jag där emot! tackar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nybro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Zpnk:

Skrivet av Currybarnet:

En fråga bara, varför i hela friden har du ett 5.1 system då dom är placerade som ett 2.1 ?

Annars nice album!

Har inte orkat fixa surround av dom så de fick bli så här, kanske blir någon gång i framtiden, de är iaf lite kraftigare ljud är 2.1! man tackar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
oskarström
Registrerad
Jan 2011

mumsig avslutningsbild midgård, korvmacka och cola

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
umea
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av pollisoong:

mumsig avslutningsbild midgård, korvmacka och cola

tycker du inte colan ser lite väl tjock ut ?..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nybro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av nAde:

tycker du inte colan ser lite väl tjock ut ?..

precis, de är oboy!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011

du var uppenbarligen mycket stolt över bilden som du 'redigerat själv' vilket jag inte kan säga mycket om.

i övrigt ser det ut att vara enkelt, men rent och prydligt! 3/5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
habo
Registrerad
Dec 2010

Blev jävligt sugen på mackor!

i5-2500k | 8 GB RAM XMS3 | 150GB raptor + 500GB WD Black | Asus P8P67 Deluxe | EVGA GTX 970 | Corsair AX 750W 80+ | Fractal Design Define R3 |

Other: Fujitsu LifeBook UH552, Samsung S3 LTE Rooted CM 1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2007

Snyggt album!

Efter jag la ut mitt album "the lair" har jag sett väldigt mycket mat/godis/läsk med bland bilderna. Kanske har jag inspirerat något utan att dom själva vetat om det

Härligt nördiga t-shirts!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Näsum
Registrerad
Sep 2002

Salami, O'boy och Hem till Midgård
Kan ju inte bli bättre

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Jul 2012

Är du nöjd med ace edge 3200 musen ? har tänkt köpa den men vetnite riktigt ....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nybro
Registrerad
Sep 2010

jag är ruskigt nöjd med musen, lirar fortfarande med den!