Köpa Xbox 360 från England

Permalänk
Inaktiv

Köpa Xbox 360 från England

Hej tänkte köpa den här från game.co.uk http://www.game.co.uk/Consoles/Xbox-360/Xbox-360-250GB-with-FIFA-11-and-black-GAMEWare-play-and-charge-kit/~r351822/?d=1z13fvgZ1z13mmvZ1z13w71&added=351822 fast jag är helt osäker om jag kan köra svenska spel på den här engelska Xboxen? Vet att amerikanska version av Xbox så kan man bara köra amerikanska spel, jag vet inte hur det är med den engelska versionen? tacksam för svar.

Uppskattar också om ni kan rekommendera någon skärm jag kan koppla till Xboxen och få bästa bildkvalite av? Nöjer mig med 21,5-24 tum. benq har bra skärmar till spel?

Permalänk
Medlem

Ja det kan du. Storbritannien har samma standard som resten av nästan hela Europa, PAL.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Frakt + att du måste köpa ny nätadapter borde ju göra att konsollen kostar mer än en svensk 360.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Knuckles:

Frakt + att du måste köpa ny nätadapter borde ju göra att konsollen kostar mer än en svensk 360.

Det är fraktfritt. Och nätadapter kostar väll 200-300 eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Det är fraktfritt. Och nätadapter kostar väll 200-300 eller?

tror du verkligen dom ger dig fraktfritt när du bor i sverige? Sen så finns Game i sverige så dom kommer bara skicka dig dit skulle jag tro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Det är fraktfritt. Och nätadapter kostar väll 200-300 eller?

Samma spänning i Londons elnät så du behöver bara köpa en konverter. Finns för typ 100 spänn:)

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Det är fraktfritt. Och nätadapter kostar väll 200-300 eller?

Det är inte frakfritt, bara om du bor i UK (UK = United Kingdom = Storbritannien).

Saxat från sidan:

Citat:

Q. Can I get Free Delivery outside the UK?
A. Unfortunately not, sorry. But you can view our competitive overseas shipping rates http://www.game.co.uk/Help/~h9845/Despatch/Postage/.

Klicka på "Free UK delivery" på sidan så får du veta mer.

Visa signatur

.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................

Permalänk
Medlem

Amazon skickar en Xbox 360 250GB till Sverige fraktfritt (om du väljer FREE Super Saver Delivery) för GBP 166,66.

FREE Super Saver Delivery gäller även för Sverige om du köper för mer än GBP 25,00.

Visa signatur

Asus P7P55D Deluxe | Intel Core i5 760 @ 2,8GHz | 8GiB DDR3-1600 | EVGA GTX 460 SC EE 1GB | Fractal Design Define R2 | Corsair TX 750W PSU | Windows 7 Pro 64-bit | 24" @ 1920*1200

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/pd_5010462028.aspx?csref=Prisjamfore... billigare?

Krångla inte till saker för någon hundring. Vad händer om något går fel?

Permalänk
Medlem

Som sagt, jag hade ju köpt min i Sverige när det bara handlar om några hundralappar.. Det är inte värt att skicka tillbaka den utomlands om det skulle vara / bli något fel på den.. så sitter man där med skägget fullt av brevlådor sedan..

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.