Spel slutar att fungera...

Permalänk
Medlem

Spel slutar att fungera...

Har en ny dator som jag är jätte nöjd med men när jag kör spel t.ex l4d2 och fiesta så på l4d2 får jag massa fel koder och på fiesta står det att fiesta.bin har slutat att fungera. Väldigt jobbigt speciellt när man kommit halvvägs i mitten av en bana. :/ Hårddiskarna är från min förra dator så dom fungerar.

Visa signatur

Yamaha CR-2020 med Pioneer HPM-70 samt Stax ''new'' SR-3 tillsammans med Stax SRD-5sb.
Tandberg Huldra 10 med Pioneer HPM-40.

Permalänk
Skrivet av lolsa:

Har en ny dator som jag är jätte nöjd med men när jag kör spel t.ex l4d2 och fiesta så på l4d2 får jag massa fel koder och på fiesta står det att fiesta.bin har slutat att fungera. Väldigt jobbigt speciellt när man kommit halvvägs i mitten av en bana. :/ Hårddiskarna är från min förra dator så dom fungerar.

Kolla dina drivrutiner, vilket OS har du?

Visa signatur

Ceterum censeo Xbox360iem esse delendam-Cato (Fan of Ps3)
Notebook: HP Pavilion Dv6 1128eo Stekt
Playstation 3: Sony Entertainment Playstation 3™ Slim, 160GB
Platstation 2: Krossat
Mobil: Sony Ericsson Xperia™ X10 mini, 500MB med Halebop

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottodebest:

Kolla dina drivrutiner, vilket OS har du?

Jag har windows 7 ultimate 64bit.

Visa signatur

Yamaha CR-2020 med Pioneer HPM-70 samt Stax ''new'' SR-3 tillsammans med Stax SRD-5sb.
Tandberg Huldra 10 med Pioneer HPM-40.

Permalänk

Jag e inge pro men jag kan säga att ifall du villl ha hjälp måste du skriva specs och annat. För att göra det ta upp start menyn och skriv dxdiag. Filtrera sedan ut (Manuellt) all data som inte är grafik kort etc och lägg in det här.

Visa signatur

Ceterum censeo Xbox360iem esse delendam-Cato (Fan of Ps3)
Notebook: HP Pavilion Dv6 1128eo Stekt
Playstation 3: Sony Entertainment Playstation 3™ Slim, 160GB
Platstation 2: Krossat
Mobil: Sony Ericsson Xperia™ X10 mini, 500MB med Halebop

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolsa:

Har en ny dator som jag är jätte nöjd med men när jag kör spel t.ex l4d2 och fiesta så på l4d2 får jag massa fel koder och på fiesta står det att fiesta.bin har slutat att fungera. Väldigt jobbigt speciellt när man kommit halvvägs i mitten av en bana. :/ Hårddiskarna är från min förra dator så dom fungerar.

Hade samma skit som dig på l4d och de var grafik drivers som inte funka som dom skulle...
Testa ta lite äldre drivers.

Visa signatur

╠═►MSI GX660 15,6'' 1920x1080 ╠═►Intel i5-450m ╠═►4GB ╠═►500GB ╠═►ATI HD5870 1GB ╠═►HDMI ╠═►BT╠═►W7HP

Konsole ╠═► Ps3 Slim 120G

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvinVild:

Hade samma skit som dig på l4d och de var grafik drivers som inte funka som dom skulle...
Testa ta lite äldre drivers.

Finns inga äldre drivrutiner på amd:s hemsida :/. Men jag ska prova med drivrutinerna som följer med om jag bara kan få igång cd skivan...

Visa signatur

Yamaha CR-2020 med Pioneer HPM-70 samt Stax ''new'' SR-3 tillsammans med Stax SRD-5sb.
Tandberg Huldra 10 med Pioneer HPM-40.

Permalänk
Medlem

Provade med cd skivan men blir exakt samma sak... Men jag får nog klura lite till...

Visa signatur

Yamaha CR-2020 med Pioneer HPM-70 samt Stax ''new'' SR-3 tillsammans med Stax SRD-5sb.
Tandberg Huldra 10 med Pioneer HPM-40.