Permalänk
Medlem

Invites till Google+?

Någon som har en invite att skicka till google + ?

Ni vet "FB´s utmanare" som tydligen enligt IDG ska vara väldigt bra och mer effektiv än FB..
Vore trevligt om någon vänlig själ kunde skicka en invite till mig här på sweclockers..

Tack på förhand och sköt om er i sommarvärmen

Permalänk
Medlem

Finns knappt några än, bara en liten skara användare som har tillgång.

Permalänk
Hedersmedlem

är också ute efter en invite, tror knappt att jag kommer o använda Google +1 men det skulle vara kul o testa

Permalänk
Medlem

Det verkar som att man är begränsad i hur många invites man har. Jag har inte stött på det själv, men andra verkar ha kunnat nå någon begränsning. HUr stor den är vet jag dock inte, men för stunden håller jag mig till att bjuda in folk jag känner och som är genuint intresserade. Om någon har någon klarhet i hur mycket man kan bjuda in så kan jag ju tänka om :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jag skulle också väldigt gärna ta en invite. Läste igår eller förrigår att dom hade stängt av invite-funktionen för tillfället, pga överbelastning. Skulle finns ngn glitch för att gå runt det, men den har dom väl ordnat by now

Permalänk
Medlem

PM:a e-post till mig, lovar inte att alla kan få dock...

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Förklaraför mig, invite till google? Uhh? Vad har jag missat?

Permalänk
Medlem

Deras nya sociala tjänst som facebook.. trams säkert.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cAWPer:

Förklaraför mig, invite till google? Uhh? Vad har jag missat?

Det är inte en felstavning i topic med "... google+?"

Tjänsten heter google plus, och återfinns på plus.google.com.

Skrivet av HazZarD:

Deras nya sociala tjänst som facebook.. trams säkert.

Ungefär lika mycket trams som facebook, men med intressanta möjliga kopplingar till sina andra 'prylar' man har via googles tjänster.

Dock läskigt, på ett annat sätt.

Första intrycket är att det är ett facebook i nytt skin men med intressanta modifieringar.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Entusiast

Jag är också intresserad av en invite till Google+.
Kan bytas mot en invite till gmail (jag har över 90 kvar).

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Det är inte en felstavning i topic med "... google+?"

Tjänsten heter google plus, och återfinns på plus.google.com.

Lite lustigt är det ju allt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Jag är också intresserad av en invite till Google+.
Kan bytas mot en invite till gmail (jag har över 90 kvar).

Är det inte numera helt öppet för vem som helst att registrera sig på gmail?

Skrivet av liv&helvete:

Haha, ja det där var ju lite småroligt. Inte helt oväntat så har jag inte stött på dessa varningar när jag använder Google Chrome :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Nightcrawl:

Är det inte numera helt öppet för vem som helst att registrera sig på gmail?

Haha, ja det där var ju lite småroligt. Inte helt oväntat så har jag inte stött på dessa varningar när jag använder Google Chrome :).

Ja det är helt fritt och har varit i många år men jag har fortfarande 92 invites kvar. De är helt oanvändbara men Google har inte tagit bort dem än.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha invite till Google+!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Jagar "Google plus"-invite jag med! Kan erbjuda 3 st spotify-invites (om det nu fortfarande finns någon funktion för dem dvs. ).

Edit: Got one! Thx!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

Jag fick en invite av Hamit Sen (antar att det är arganis här på forumet).

Men, jag "får" inte använda den.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Måste man ha Gmail för att nyttja det? jobbigt att skaffa sig ett acc

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Måste man ha Gmail för att nyttja det? jobbigt att skaffa sig ett acc

Det vet jag inte, men när du registrerar ditt google-konto så sätt in att du är över 18.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Jag är väldigt intresserad av en invite.

Mvh Adam

Permalänk
Medlem

EDIT: Jag har nu.

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Medlem

Jag tar tacksamt emot en invite.
permalmborg@gmail.com
Glad sommar!

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Det vet jag inte, men när du registrerar ditt google-konto så sätt in att du är över 18.

Hmm är ju över 18 så Var någonstans är det man reggar sig då? förövrigt tar även jag emot evt invite.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite. Ger självklart tillbax invites till sweclockers sen.

Mattias . osterberg at gmail com

Permalänk
Medlem

Vissa som jag skickade till verkar ha kommit in, andra inte än, i vilket fall så hade det varit bra ifall inviterna gick vidare till andra medlemmar här på Sweclockers!

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Vissa som jag skickade till verkar ha kommit in, andra inte än, i vilket fall så hade det varit bra ifall inviterna gick vidare till andra medlemmar här på Sweclockers!

Jag kommer inte in då jag är för ung tydligen. Hur skickar man invitesen vidare, är det något som du eller jag gör?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Jag kommer inte in då jag är för ung tydligen. Hur skickar man invitesen vidare, är det något som du eller jag gör?

Det blir du eller någon med Google+ konto och man gör det genom att skriva ett inlägg som man delar med personerna (i cirklar) som inte är med än.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Det blir du eller någon med Google+ konto och man gör det genom att skriva ett inlägg som man delar med personerna (i cirklar) som inte är med än.

Nu förstår jag inte? Jag ska alltså använda Google+ vilket jag inte får använda för att skicka vidare min invite till Google+?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en invite! Kan erbjuda what.cd/waffles.fm om så önskas. (Då ska det användas också)

anton.fagerstrom@gmail.com

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle vara intressant att testa om någon har en invite.

Permalänk

Skulle väldigt gärna ta emot en invite om det är någon som har en över, har letat som en galning nu på förmiddagen, är skitsugen på att testa Google Plus. :>

morgan.kvarnstrom@gmail.com

Thx in advance!

Visa signatur

// MorreMannen