Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Hade det spelet på svenska tills ungefär ett halvår sen då jag råka ha sönder cdn :(. Riktigt kul spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av TraxMate:

Hade det spelet på svenska tills ungefär ett halvår sen då jag råka ha sönder cdn :(. Riktigt kul spel

Har faktiskt inte fått igång det än Trots flera försök med olika kompatibliteter osv. Något tips?

Skrivet av Zeuxlarsson:

Ett av de bästa spelen jag kört. Dock rekommenderar jag starkt att man kör igenom 1:an först så man förstår allting bättre.

Själv köpte jag just HL2 och dess episoder, lirar nu med cinematic mod:)

Måste erkänna att man känner sig väldigt vilsen i tvåan utan att ha spelat ettan, även om "förhöret" var ett strålande sätt att få lite tillbaka-blick. Så, får följa ditt råd och spela ettan först

Permalänk
Medlem

Var?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remuz:

Det var "dagens erbjudande" på gamersgate.com, det priset finns tyvärr inte kvar.

Men om du inte råkar ha en mac så har jag nog en serial över. Fick nämligen en till PC och en till Mac om jag förstod det hela rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Det var "dagens erbjudande" på gamersgate.com, det priset finns tyvärr inte kvar.

Men om du inte råkar ha en mac så har jag nog en serial över. Fick nämligen en till PC och en till Mac om jag förstod det hela rätt.

Det är just en Mac jag har faktiskt...

Permalänk
Medlem

Shogo : Mobile Armor Division (PC) - GoG för 20kr
Thief : Deadly Shadows (PC) - Steam för 37kr
Minecraft (PC) - 130kr

Gillar inte Minecraft...går ju inte att slita sig loss från spelet :s

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tropico 3 Gold 55:-
Magicka 147:-

Köpet av Magicka buggade dock lite, fick felkod första gången och testade igen, då trillade spelet in på steam. Men på min bank har det dragits dubbla summor. Blir intressant att se hur Steam löser detta!

Permalänk
Medlem

och

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

R.U.S.E och frozen synapse. steam reor gör mig fattig.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Har faktiskt inte fått igång det än Trots flera försök med olika kompatibliteter osv. Något tips?

Tyvärr inte :/. Har alltid fungerat perfekt utan problem för mig även på Windows 7 (Ultimate 64-bit).

Permalänk
Medlem

Vart ett steamköp utav Fallout New Vegas för mig, ville igentligen bara köpa DLC:na då de va så billiga så jag kunde köpa grundspelet lite senare, men det gick inte, aja då har man ennu ett spel liggandes och väntar på ens tid!

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Borderlands - Knoxx Armory DLC (PC) - Steam för 49kr

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Dawn of War: Retribution
De människorna vet faktiskt hur man gör ett spel av games workshops spelvärld, till skillnad från mythic

Permalänk
Medlem

Killing Floor - Complete pack på Steams sommarläger-rea, 6,43€.

Permalänk

Fallout 3 GOTY
New vegas DLC
Gta iv complete edition
Saints row 2
Hoard
Dwarfs

Steam Summer camp sale (Y)

Blev även Batman Arkham Asylum GOTY

Permalänk
Medlem

Det blev 10 till spel nu på morgonkvisten! "fucking love summer sale"

Permalänk

*Terraria
*The Longest Journey + Dreamfall
*Zen Bound 2
*Penny Arcade Combo Pack (On the Rain-Slick Precipice of Darkness episode 1 & 2)
*Puzzle Agent 2
*King Arthur Collection
*Uplink
*Caster
*Cargo! - The Quest for Gravity

Kan varmt rekommendera Puzzle Agent serien, sjukt bra! Klarade faktiskt Cargo igår, riktigt skumt spel men ja diggade det verkligen.

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Beat Hazard
AudioSurf

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Zen Bound 2, Dead Space 2, Post Apocalyptic Mayhem och Terraria vart det precis på steams lilla rea.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

* Neverwinter nights 2: Platinum
* The Witcher: Enhanced Edition
* Supreme Commander 2
* Anno 1701: Gold edition

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför så simpla spel kan vara så roliga =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

http://www.webpagescreenshot.info/img/273267-710201121044am.p...

* Neverwinter nights 2: Platinum
* The Witcher: Enhanced Edition
* Supreme Commander 2
* Anno 1701: Gold edition

Har för mig du lirar Anno 1404.
Har en undran:

Gold versionen kostar 330kr +-.
Men köper man vanliga och exp kostar dom runt 230kr ihop.

Vad skiljer egentligen? finns det någon anledning till att köpa gold när man kan köpa båda separat billigare?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Trine, MoH samt ett PSP.

Permalänk
Medlem

Förbeställning på BF3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Har för mig du lirar Anno 1404.
Har en undran:

Gold versionen kostar 330kr +-.
Men köper man vanliga och exp kostar dom runt 230kr ihop.

Vad skiljer egentligen? finns det någon anledning till att köpa gold när man kan köpa båda separat billigare?

Som du säger, det finns ingen anledning att köpa gold. Gold är Anno 1404 + venice!

Permalänk
Avstängd

Witcher 2. Besviken på att det var så kort men hade kul under tiden

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

GTA IV + EFLC och Just Cause 2 med lite DLC för drygt 150 spänn på Steam. Inte helt fel.

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem

Körde nyligen genom GTA IV men köpte nu på Steam-rean igen (kan inte hålla fingrarna i styr!).

GTA IV + EFLC
Magicka (komplett)