Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk

Jag har Veteran Status 6! Men enligt EA livechat spelar det ingen roll hur många veteran status du har för att få en invite, det handlar helt enkelt främst om tur och högre makter

Permalänk
Medlem

Tänkte bidra till SweC.

Alphan är mer eller mindre öppen nu!
Testa sidan för inlogging igen... om det inte fungerar testa med att rensa cookies.
Många gick igenom imorse och det verkar fungera fortfarande. Antingen är det en bugg eller så har de släppt den.
Vet att det har fungerat för ett par st precis just nu, utan mail, MoH, veteran stat eller annat... men kan inte garantera det.
https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1

lycka till!

/DM

La till länk och utförligare förklarning
Permalänk
Medlem

Vet inte om detta tagits upp men finns det någon fil där man kan ställa in sens och kontroller i alphan? Är sjukt jobbigt att spela med 18 miljoner i sens och kontroller som man aldrig spelat med tidigare

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

Tänkte bidra till SweC.

Testa sidan för inlogging igen... om det inte fungerar testa med att rensa cookies.
Många gick igenom imorse och det verkar fungera fortfarande. Antingen är det en bugg eller så har de släppt den.
Vet att det har fungerat för ett par st precis just nu, utan mail, MoH, veteran stat eller annat... men kan inte garantera det.

lycka till!

/DM

Det står bara "You don't meet the criteria to enter this site" när man skrivit in sina uppgifter.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Tänkte bidra till SweC.

lycka till!

/DM

Detta stämmer till 100%! Jag loggade in flera gånger under dagen med två olika konton. Ett har level 6 veteran och newsletter, det andra har ingenting vad jag vet.

Det kontot som jag fick min kod från var det som INTE hade veteran eller newsletter.

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Det står bara "You don't meet the criteria to enter this site" när man skrivit in sina uppgifter.

Samma för mig :'(

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Tack! Hur fixar man toggle crouch då? Hittar inget i den filen.

Du har inte provat att trycka på "x" ingame??

Visa signatur

"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel."
Bertrand Russell.

Permalänk
Medlem

Hurra! Äntligen gick det! Måste varit för att jag började subscriba! Har ingen veteranstatus alls sen tidigare.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Tänkte bidra till SweC.

lycka till!

/DM

Fungerade på första försöket, tackar!

EDIT: Nu fått invite mail också, efter att jag tankat det.

Permalänk
Skrivet av Herr Kantarell:

Hurra! Äntligen gick det! Måste varit för att jag började subscriba! Har ingen veteranstatus alls sen tidigare.

Sikken lo2 alla har då

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Vet inte om detta tagits upp men finns det någon fil där man kan ställa in sens och kontroller i alphan? Är sjukt jobbigt att spela med 18 miljoner i sens och kontroller som man aldrig spelat med tidigare

Har letat men hittat inget. Kan dock ställa ner dpi på min mus men den är ju fortfaranade µber sensitive.

Permalänk
Medlem

Oj länken funkade, jag fick en alpha-key till origin. Ska testa..

Visa signatur

AMD 7800X3D | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16GB | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Entusiast

För alla er som det fungerar, hur gör ni ?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Tänkte bidra till SweC.

lycka till!

/DM

tack för tipset. Funkar ju galant

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAAnen:

Detta stämmer till 100%! Jag loggade in flera gånger under dagen med två olika konton. Ett har level 6 veteran och newsletter, det andra har ingenting vad jag vet.

Det kontot som jag fick min kod från var det som INTE hade veteran eller newsletter.

hur gjorde ni? vad skrev ni in?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Entusiast

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE FUNGERAR FÖR EN MASSA MEN INTE FÖR MIG AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !??!!?!??!?!?!?`KO I^?OMI=GU?N=) NB( D)T( )O(=B90

Visa signatur

Permalänk
Medlem

När jag skriver in min mail så står de bara "You don't meet the criteria to enter this site"
Sen så fattar jag inte varför jag aldrig får min veteranstatus, har ju för fan spelat 8 dagar och den klagar på att jag måste spela ett game bc2 för att få de :S

Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|Gigabyte RTX 3080 Ti|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk
Medlem

Varför har aldrig jag tur när det gäller sånnahär saker.

Visa signatur

| Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2| Ryzen 7 9800X3D 4,7Ghz | 32Gb Corsair DDR5 6000Mhz | Asus TUF RTX 4080 Super OC| Kingston FURY 2TB | Corsair RM850x | Fractal Design North TG|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE FUNGERAR FÖR EN MASSA MEN INTE FÖR MIG AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !??!!?!??!?!?!?`KO I^?OMI=GU?N=) NB( D)T( )O(=B90

Kan ju upplysa dig med att spelet fryser fast, iaf för mig med jämna mellanrum.... dvs, inte kul att spela när du hela tiden måste göra ctrl, alt ,delete för att starta om!

Men visst några minuter av glädje har man ju

don´t give up!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

När jag skriver in min mail så står de bara "You don't meet the criteria to enter this site"
Sen så fattar jag inte varför jag aldrig får min veteranstatus, har ju för fan spelat 8 dagar och den klagar på att jag måste spela ett game bc2 för att få de :S

du ska väl klicka i att du har BC2?
när jag gjorde det så hoppade veteranrank upp till 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Last:

du ska väl klicka i att du har BC2?
när jag gjorde det så hoppade veteranrank upp till 1

mm, det jag gjorde. Men då säger dom att jag ska spela ett game för att bevisa att jag har spelet. gjort det men fungerar inte ändå

Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|Gigabyte RTX 3080 Ti|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk
Medlem

går det bara att fylla i informationen en gång? för jag försökte och det kom up "You don't meet the criteria to enter this site". men sedan när jag har refreshat sidan så blir det ingen skillnad

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZwinkZ:

går det bara att fylla i informationen en gång? för jag försökte och det kom up "You don't meet the criteria to enter this site". men sedan när jag har refreshat sidan så blir det ingen skillnad

Ta bort webhistoriken så fungerar det igen.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ZwinkZ:

Ta bort cookies.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte bidra till SweC.

lycka till!

/DM

tack för infon! fungerar för mig!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Skrivet av Last:

Kan ju upplysa dig med att spelet fryser fast, iaf för mig med jämna mellanrum.... dvs, inte kul att spela när du hela tiden måste göra ctrl, alt ,delete för att starta om!

Men visst några minuter av glädje har man ju

don´t give up!

Om du tröttnar kan du ju alltid låta mig spela :D! ^^

Visa signatur

Permalänk

Någon annan som får varning om nvida drivisar?

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem

Omg.. Jag fick invite

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

hur rensar man cookies?

Permalänk
Skrivet av ZwinkZ:

hur rensar man cookies?

Rensa historik och ha Cookies (kakor) i kryssat

Visa signatur