Permalänk
Medlem

Dagens Fail!!

Tjenare ville bara att ni ska få se hur min dator ser ut xD
Den kommer se ut såhär till jag får hem min nya Cpu kylare då jag börjar bygga ny dator!!!

Detta är bara en skoj grej!!!

Dagens Fail!!

Permalänk

jag ger dig nu ett helt poäng bara för att du försöker

Permalänk
Entusiast

Jag hoppas du får hem mer datorprylar då den där datorn inte blir så mycket bättre eller vackrare av en eftermarknadskylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrkissemiss:

jag ger dig nu ett helt poäng bara för att du försöker

aaw!! Tackar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Jag hoppas du får hem mer datorprylar då den där datorn inte blir så mycket bättre eller vackrare av en eftermarknadskylare

det hoppas jag också!!! det blir den verkligen inte xD

Permalänk
Medlem

5p för öppet nätagg med fläkt på... priceless.

Permalänk
Medlem

haha, lite livsfarligt att sitta med öppet nätagg bredvid dig på skrivbordet.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Proffsmoddare

Äh alla har väl ghettomoddat nån gång

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av puppisen:

5p för öppet nätagg med fläkt på... priceless.

TackaR^

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

haha, lite livsfarligt att sitta med öppet nätagg bredvid dig på skrivbordet.

njaa e de verkligen så farligt? bara jag inte är nära med vatten eller något va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Äh alla har väl ghettomoddat nån gång

Aja för fan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rondus:

njaa e de verkligen så farligt? bara jag inte är nära med vatten eller något va?

bara du inte stoppar in dina fingrar i den så ska du nog klara dig :). men bara så du vet även om du har dragigt ut elen sladden så är kapacitatorerna fulla med energi som kan vara tillräckligt att ta dö på en i värsta fall.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Förstår inte vad det roliga med denna grej var mer än att det var helt.. Ghetto? xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Förstår inte vad det roliga med denna grej var mer än att det var helt.. Ghetto? xD

en ghetto grej som funkar tills jag fått mina saker

Permalänk
Medlem

Är det den skorven du kör HoN på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av berra200:

Är det den skorven du kör HoN på?

haha gibbar inte HoN men om jag hade gjort så hade de varit på den undertiden