Permalänk
Medlem
Skrivet av EuQ:

Beställde ny bärbar dator i onsdags och en trådlös mus till det, är det normalt att ni skickar de i 2 olika paket ? Borde det inte bli billigare för er med bara ett paket ?

datorn brukar skickas i sin kartong.

blir onödigt mycket att fylla i en större kartong

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Snabb fråga till farbröderna på Inet.se bara. Hur kommer det sig att ni tar 2990 för Logitech G27 när den kostar $299 av Logitech? Dollarn ligger ju knappast på 8-9kr för att det ska bli en okej vinst för er;)

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Väntar på att lägga en beställning hos er på en del komponenter, allting jag har tänkt beställa är i lager förutom en Western Digital Caviar Green 2TB, igår stod det att den skulle komma in 02-09-11 (idag), så jag tänkte att det skulle bli perfekt att beställa idag men nu står det försenad.

När får ni in den i lager? http://www.inet.se/artikel/4303985/2tb-western-digital-caviar...

Permalänk

Komplett bekräftade just leverans av Corsair Graphite 600T (Vit) till den 16:e. Är leveransen till er fortfarande den 6:e?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Threenipples:

Snabb fråga till farbröderna på Inet.se bara. Hur kommer det sig att ni tar 2990 för Logitech G27 när den kostar $299 av Logitech? Dollarn ligger ju knappast på 8-9kr för att det ska bli en okej vinst för er;)

Det är moms och andra avgifter som ska betalas ovanpå $299.

Permalänk
Medlem

Hej, jag beställde en skärm och lite andra saker hos er för 10 dagar sedan. Men min skärm kom inte med. Det var bara de andra sakerna jag beställt. På hemsidan står det att leveransdatumet är 23 augusti. Jag har ringt till er och ni har sagt att den inte är kvar hos er och att den är skickad. Jag har inget kollinummer på den så jag kan inte följa den. Jag antar att jag bör få den inom kort. Men på hemsidan står det ju att den levererades 23 augusti, när den egentligen inte gjorde det. De andra sakerna leverarades då. Jag undrar hur det blir om jag vill göra återköp på den. För då kommer det ju stå att jag inte kommer kunna göra det 16 dagar efter 23 augusti. Kommer ni kunna förlänga det?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Väldigt besviken, beställde "Montering och test av dator med valfria komponenter", 2 veckor senare så rekommenderar inet att jag skickar in datorn pga ett problem, problemet är att RAMet dog eller något liknande, så dom bytte ut det.
Datorn var klar i Onsdags, personen jag prata med från iNet sa att om datorn blir klar idag (Onsdag) eller imorgon (Torsdag) så kommer datorn vara hos dig denna vecka.
Igår (Torsdag) ringde jag och fråga varför inte datorn har skickats än, han sa att posten redan har kommit och min dator har inte skickats med posten, men kommer att skickas med morgon dagens post.(Fredag)
Det är Fredag nu, ringer in och frågar hur det går, personen säger att posten redan har varit här och att datorn inte har skickats, men kommer att skickas på Måndag istället.
Riktigt besviken :/

Permalänk
Medlem

Slut på mindre lådor?

Permalänk

Halloj, jag undrar om ni har något ungefärligt datum på när http://www.inet.se/artikel/6900740/nzxt-phantom-svart kommer till er?
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Kommer ni sänka priset på Phenom II innan Bulldozer släpps?

Visa signatur

CPU: i5 3570k@4.2GHZ CPU kylare: Hyper 212+ med 2st Scythe GentleTyphoon 1850rpm GPU: ASUS GTX 1060 Strix 6GB MOBO: Asrock z77 Extreme4 PSU: Corsair HX650W 80+Gold RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz Låda: Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Threenipples:

Kostar 2999:- på Logitechs svenska sida

http://www.logitech.com/sv-se/gaming/wheels/devices/5184

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Fractal North Vit Mesh | Phanteks AMP 1000W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av Threenipples:

Enklaste svaret är: Köp den ifrån USA då.
De flesta saker är billigare i USA. Det handlar i grunden om du då prioriterar enbart priset, eller om bekvämligheten, smidigheten och snabbheten att handla här istället är värt nåt för dig också.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Jag har de senaste åren beställt mina prylar från Inet eftersom dom varit snabba och haft bra grejjer till bra priser. Nu är det första gången jag skickat in något på garanti (hårddisk) och måste säga att jag både är förvånad och besviken eftersom det verkar ta väldigt lång tid.

Den 25/8 mottog dom hårddisken, den registrerades inte under "Serviceärenden" förrän 31/5. Sen dess har det inte hänt något.

Tidigare när jag handlat av Komplett och skickat in hårddiskar på garanti vill jag minnas att hanteringen gått mycket snabbare. Jag får bara hoppas att hårddisken byts ut.

Är det någon fler som upplever att deras garantihantering är sölig? Eller har jag lyckas skicka in hårddisken precis när dom har som mest att göra?

Visa signatur

How strange it is, to see a life that slips away. How strange it is, in darkness blood is black, not red - King Diamond - Emerencia
Antec P183 | Intel Core i7 4790K@4.0GHz | Asus Maximus VII Hero | 16 GB Corsair Vengeance | Gigabyte GeForce GTX470 SOC | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

underbart att ni har tagit in asus kort! Tack för att ni lyssnar!

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in några vdsl-produkter i ert sortiment? Det verkar finnas få produkter att få tag på som privatperson i dagsläget, men vdsl är ju också hyfsat nytt så populariteten bör ju öka.

Någon av dessa vdsl-gateways/routrar hade inte vart fel om en vettig återförsäljare(ni) börjat sälja:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=834003
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=773080

Permalänk
Inaktiv

Är Inet.se nere? Eller är det bara fel på mitt internet? :c

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon128682:

Varit nere ett bra tag nu.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B760M-BTF WIFI - Intel Core i5 14600K 3.5 GHz 44MB - Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT - Corsair 32GB (2X16) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair 2500X Chassi - Corsair RM750x Shift 750W - 2X Samsung 980 Pro M.2 NVMe SSD 1TB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Medlem

helt nere.

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem

fortfarande nere... vad har hänt inet?!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Inet
Skrivet av anon128682:

Skrivet av Nompario:

Varit nere ett bra tag nu.

Skrivet av CRIFF:

helt nere.

Skrivet av Brainsplitter:

fortfarande nere... vad har hänt inet?!

Tekniker är på plats och felsöker, hemsidan kommer upp så fort vi hittat orsaken!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Är det bara hemsidan som är nere, eller kan detta påverka utleveranser också? Mitt paket har varit redo att packas sen i torsdags, så hoppas jag inte behöver vänta mer :/

Permalänk
Inaktiv

Hoppas sidan kommer upp snart. Har beställningsabstinens!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu fungerar det (Hemsidan) igen!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Inet
Skrivet av anon150406:

Hoppas sidan kommer upp snart. Har beställningsabstinens!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Atlas Tasume:

Nu fungerar det (Hemsidan) igen!

Hemsidan uppe igen! Tyvärr råkade vi ut för att att en switch krånglade vilket gjorde att sidan gick ner.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Snowsve:

Är det bara hemsidan som är nere, eller kan detta påverka utleveranser också? Mitt paket har varit redo att packas sen i torsdags, så hoppas jag inte behöver vänta mer :/

Om din order varit redo att skickas sen i torsdags och inte gått iväg vore det toppen om du kan skicka ett mail till info@inet.se med ordernummer så vi kan titta på vad som gått fel!

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Ni skrev tidigare i sommars att ni skulle göra nått system så att om man köpte mycket fick man bra erbjudanden eller liknande. När kommer det lanseras?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Skrivet av valiant:

Enklaste svaret är: Köp den ifrån USA då.
De flesta saker är billigare i USA. Det handlar i grunden om du då prioriterar enbart priset, eller om bekvämligheten, smidigheten och snabbheten att handla här istället är värt nåt för dig också.

När det handlar om nästan 1000kr billigare så kvittar det om det tar 7-14dagar frakt, blir en beställning då. Logitech är ju placerat lite överallt så man behöver inte ens skicka tillbaka den till usa om det är fel på den.

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

Er hemsida är extremt seg idag?

Permalänk

Varför har ni inga skärmar från Asus? är det något ni kanske kan få in eller? skulle verkligen föredra att beställa från er!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.