Cod Mw2 aimbot/wallhack och Wow molten private server

Permalänk

Cod Mw2 aimbot/wallhack och Wow molten private server

Har lirat ett tag med de hära awsome cheatet och även lirat på en grymt bra private server som heter "Molten"
Länkar youtube länk med en liten introduktion, kolla i description för download Dela gärna med er av era favorit privat servrar samt bots

Man måste ju dela med sig lite av det goda!

*Länkar bort* /widL

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fuskande spelare ska inte spela.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dennislindstedt:

Har lirat ett tag med de hära awsome cheatet och även lirat på en grymt bra private server som heter "Molten"
Länkar youtube länk med en liten introduktion, kolla i description för download Dela gärna med er av era favorit privat servrar samt bots

Man måste ju dela med sig lite av det goda!

http://www.youtube.com/watch?v=-pAOWPrhgBs
http://www.youtube.com/watch?v=5kxaGjzQ3z0

dela med sig av det "goda"? du måste skoja

Permalänk
Medlem

Man blir så trött på det här... Fan lägg ner.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Såna som dej har gjort mw2 ospelbart!!

Permalänk

Helvete va trött man blir! Sjukt glad att jag slutade i tid med CoD utvecklingen, och håller mig 4'an på PC, för detta e ju sär..

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Nolla.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Spelförstörare!!

Permalänk
Medlem

Håller med, håll dig borta från spel överhuvudtaget, är man så jäkla dålig att man måste köra fuskt som bara förstör för andra. nee fy faen.. Håll dig till dina privata servrar tack

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Det första du gör på ett forum är alltså att skryta med detta?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Vad ska man säga?

............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Men ärligt talat så borde du byta forum...

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur skapa en post på SweC om detta och förvänta sig något annat än hat-svar. Fuskar förstör bara onlinespelsvärlden och jag håller med alla andra, du är en nolla.

Permalänk
Avstängd

tror jag ska rapportera tråden till låsning fast det kanske är något bara jag vill

Permalänk
Medlem

Detta är en av anledningarna till varför jag kör på "alternativa" MW2 servrar, där man kan hosta egna servrar och BANNA alla jävla fuskare.

Rapporterar denna tråd då den länkar till en WoW privatserver a.k.a brott mot § 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

tror jag ska rapportera tråden till låsning fast det kanske är något bara jag vill

Har redan rapporterat tråden, gör det du också

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

redan gjort och bett att han får smaka på sin egen medicin = banna han

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Skrivet av ÖverKlockaN:

Inte för att låta sådär, men jag tycker att du som skapade tråden borde bli bannad och ta livet av dig för i helvete, såna småungar som du som förstör spelen

Ja det var ju moget. Inte för att fuskande ska uppmuntras, men om personen i fråga är en "småunge" borde du väl veta bättre än att yttra dig så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JakeHimself:

Ja det var ju moget. Inte för att fuskande ska uppmuntras, men om personen i fråga är en "småunge" borde du väl veta bättre än att yttra dig så?

Sant att det inte är moget att skriva så, men tycker inte att sånahär trådar borde få skapas, då det borde vara ett system så administratörerna måste godkänna trådarna innan dom skapas.
Nackdelen är att dom måste lägga ner mer tid på det

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

lär dig spela istället. fuskare = förstör för alla inklusive dig själv.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Av erfarenhet vet jag att det aldrig kommer bli någon vettig diskussion i den här tråden. Det är heller inte tillåtet att diskutera privata WoW-servrar enligt §7.