Ingår Qpad Glidz vid köp av 5k bundlingen på Inet?

Permalänk

Ingår Qpad Glidz vid köp av 5k bundlingen på Inet?

.

Permalänk
Medlem

Länk till erbjudandet?

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Avstängd

1. Hur ska andra kunna veta det?
2. Fråga Inet.
3. Det står inget om Qpad Glidz så varför skulle dom följa med

Permalänk
Medlem

Till min 5k kom det med extra glidz men dom gjorde så min muspekare laggade som bara den(antagligen kom musen lite för långt upp) så jag rev bort dom så funkar den rätt bra efter det.
Men jag skulle inte köpa denna mus igen, jag skulle kollat på g400 (MX518) för jag har haft två laser möss, men funderar starkt på att gå över till optisk igen.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Till min 5k kom det med extra glidz men dom gjorde så min muspekare laggade som bara den(antagligen kom musen lite för långt upp) så jag rev bort dom så funkar den rätt bra efter det.
Men jag skulle inte köpa denna mus igen, jag skulle kollat på g400 (MX518) för jag har haft två laser möss, men funderar starkt på att gå över till optisk igen.

Det sitter redan glidz på Qpad 5k, alltså hade du två lager med glidz.

I Qpad-tråden på forumet skriver JonathanV:

"Har du dubbla glidz på? I så fall hamnar musen för högt upp ovanför mattan, och sensorn har problem med att läsa av. Använd alltid bara 1 set glidz. Det set vi skickar med är just ett extra par, att använda när de ursprungliga slits ut."

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Syftar du på den med Heatonpaden så är det Glidez med i Heatonpaden om dom inte har någon specialartikel av musmattan som inte inkluderar det, men den vanliga har glidez med.

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |