Permalänk
Medlem

Några sista varningar???

Hej kommer nu att beställa detta som en liten uppgradering

http://www.inet.se/kundvagn/visa/890416/updatera

Kommer även att köpa mig en

Crucial m4 128Mb ssd

Vill bara höra mig för bland er som har lite mer koll om jag kan göra något bättre val eller om
det finns några varningar om ev problem med dessa hårdvaror

Tack på förhand
/H

Permalänk
Medlem

Greattech.se kolla där först ;P bästa affären med datorer till nästan samma pris som om du bygger dem själv ;P

Permalänk
Medlem

Vad ska du använda allt till??

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Avstängd

128GB menar du väl?

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

Bygger du mycket? Annars är 30gram kylpasta vääääldigt mycket.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Anv till allt mellan himmel å jord... å jag brukar försöka bygga så att det ska funka ett tag framöver utan att jag ska behöva köpa nytt allt för ofta

Japp menade GB

Permalänk
Medlem

Till och med ~2g kylpasta är på tok för mycket, så 30 är mer än vad du någonsin kommer behöva.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Okej.. verkar som att detta kan vara en bra ide förutom den enorma mängden kylpasta tog mest en stor tub för känns som jag skulle bli tokig om jag lyckades kladda bort den om jag bara hade en klick av misstag, å sedan stå där med nya delar å inte få ihop den

Permalänk
Medlem

Overkill med 1000W nätagg?? Köpt ett bra 750w ist om du bara ska köra med ett grafikkort.

Permalänk
Medlem

Ang nätagg.. funderade först på att köpa ett mindre... men vill om så är slänga i ett till gfx kort å köra sli + har 5 sata diskar som anv.. men jag kanske klarar mig på ett mindre än då???? eller????