Fredagspanelen 21: Specialavsnitt med Anders Haby från Asus

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 21: Specialavsnitt med Anders Haby från Asus

I veckans avsnitt av Fredagspanelen får Emil Björklund ta hand om nyhetsgenomgången medan Jonas vilar upp sig efter en längre tids sjukdom. Panelen gästas av Asus PR-nisse extraordinaire Anders Haby, som bland annat visar upp nya Eee Pad Slider.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Perfektionism att man fyller år idag :')

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Härligt,härligt!

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Jag måste bara säga, en Jonas med skägg och glasögon nästan.

Kul med gästande folk!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Fredagsmys på hög nivå.

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem

Jonas drar en trollface? xD

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Snyggt hanterat av ett sjukdomsbortfall. Alltid trevligt med panelen. Dock bör ni se över ljudet. Det är väldigt lågt i klippet.

EDIT: Tror Emils mic satt lite långt ner. Gästens blev det genast en annan volym på.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

"...efter en längre tids sjukdom."
Så brukar man väl uttrycka det när någon avlidit?

Sjukskrivning? Krya på'n!

Permalänk
Medlem

Asus nissen lät väldigt nervös, ingen direkt ögonkontakt heller. "Ehh... ehh... ehh... ehh"

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem

haha myspys på gång!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frillan125:

Asus nissen lät väldigt nervös, ingen direkt ögonkontakt heller. "Ehh... ehh... ehh... ehh"

Hade också varit nervös om en massa datornördar skulle sitta och kolla på mig.

Permalänk

Är det jonas i glasögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voultner:

Sounds like internet pron to me

Trevligt med ännu en fredagspanel... Tråkigt dock att Jonas inte är med och att avsnittet bara är dryga 30 min...

Permalänk
Medlem

Ehm... Asus-Anders EHM.... verkade EHM inte kunna sin... EHM... produkt..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

vafan? Är inte de där Jonas med brillor?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av andelf:

Han fick ju inte säga några detaljer. I övrigt tycker jag väl han verkar ha koll?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Den dynamiska duon blev en statisk singel.. ^^

Permalänk
Medlem

Det kommer bli mycket intressant

Visa signatur

| i5 2500k @ 4,6GHz | H80 | ASUS P8Z68-V Pro | GTX 770 Phantom |
| Vengeance 8GB | AX850 | Define R3 | Corsair Force GT 120GB |
| Samsung Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda Green 2TB |
| Dell U2412M | Shure SE535 LTD | Grado SR325is G-cushions | O2 & ODAC |
| Synology DS 412+ | 2x WD Red 3 TB | 2x WD Red 4TB |

Permalänk
Avstängd

Bara jag som hör massor av pip under hela videon :S?

Permalänk
Medlem

Värst vad tusan Anders var lik Jonas där då! Och en hund också? Hur kommer ni på allt?

Och med det dära lyslyset så kanske man slipper inhandla Gunnar-glasögon också? xP

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

"kan man inte få den att sluta(deadserious face+voice)lysa"

Permalänk
Medlem

Jonas bror eller?

Permalänk
Medlem

Fan sluta nu, det är klart att han inte kan snacka och hantera en kamera lika bra som Emil och Jonas som har hållt på ett tag nu, dumt att ens kommentera det tycker jag. Det viktigaste är informationen!

Visa signatur

Skärm: Samsung Odyssey G9 • Moderkort: ASRock X870 Pro RS • CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D @ 4.7GHz • RAM: G.Skill Trident Neo DDR5 6000MHz 32GB • GPU: ASUS GeForce RTX 5090 TUF • SSD: Samsung 970 Evo 2TB • HDD: WD Black 4TB

Permalänk
Medlem

besviken över att när Asus-Anders kom in blev resten av programmet tv-shop...

Permalänk
Medlem

Väldigt _intressant_ avsnitt, krya på dig Jonas!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

"mycket intressant" fyllde 32min av panelen idag hahaha

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Är det jonas i glasögon?

Skönt att höra att jag inte var ensam om att få för mig det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AcolYte:

besviken över att när Asus-Anders kom in blev resten av programmet tv-shop...

Fast det hade såklart varit skillnad om Jonas var med och snackade om den? Anders gav ju bara ut lite info om Asus nya produkt så förstår inte hur det blev en tv-shop , jag såg inget "Få 2 , betala för 1! Ring nu , erbjudandet står endast idag! Vi slänger även med en stor och fin sten helt gratis !"

Vill slänga en fin tanke mot Asus-Anders och såklart Benny, gött med lite nya ansikten Ha dt gött

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voultner:

Skrivet av antee89:

hahah ta det lugnt, tyckte PR-killen gjorde ett bra jobb att promota transformer 2, eller nej, tegra 2 va det ja!

Skönt att de va fler som tyckte han va lik jonas än bara jag Trodde det bara va jonas som drog en fuling först innan jag började kolla videon :/

Krya!

Visa signatur

Krusidullen är stulen