Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Japp nya lösenordet till Caspian är Appletini.

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk

Vet att det inte är så långt kvar tills det blir open beta.. Men har så tråkigt, tar gärna emot en nyckel om någon har en till övers.

mvh

Visa signatur

MSI P67A-GD55 | i5 2500K+ | 4 GB 1333 MHz Corsair XM3 | Asus Geforce GTX 580 DirectCU II | Corsair HX 620W

Permalänk

Vill spela nuuuu. Måste veta om jag ska köpa ny grafikmässig hårdvara i morgon .

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av legonator:

Battlefield har 24 spelare till xbox?

Nu nämnde jag ju bara hur själva spelet såg ut, inte hur mycket förödelse jag kan skapa?

Näe, men du får itne ihop 2+2 att för att kunna ha fullskalig destruktion i en consoll så måst eman dra ned på något, och då är det grafiken.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

En fråga. Vad gör man när det står såhär? Your browser is not fully supported, soldier!

You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game

Kör med explorer9.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att det är lite dåligt att någon sitter och ger folk det nya lösenordet till servrarna?

Även om jag har spelat på Caspian och njöt varje sekund av det måste jag säga att det känns lite fel när dice ber att de inte ska ge ut lösenord till någon.

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Skrivet av kyro2:

En fråga. Vad gör man när det står såhär? Your browser is not fully supported, soldier!

You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game

Kör med explorer9.

Byt till Chrome eller Firefox.

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Houp-doup:

Byt till Chrome eller Firefox.

Tack för hjälpen.Vem är att föredra av dom 2?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Här har ni en video på caspian border on ni är besvikna på OM http://www.youtube.com/watch?v=H9ndz13zUms

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyro2:

Tack för hjälpen.Vem är att föredra av dom 2?

Det är en smaksak. Jag föredrar FF.

Visa signatur

Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K 4,2GHz | CM Hyper 212+ | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Gigabyte GeForce GTX 580 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair HX 750W | Fractal Design Arc | QPAD MK-80 | Sennheiser HD598 | Cyborg R.A.T 7

Permalänk
Medlem

Finns det några vettiga gameplay videor eller stream från Xbox/Ps3-versionen. Skulle vara kul att se skillnaden

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prefum:

Det är en smaksak. Jag föredrar FF.

Och jag föredrar Chrome

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem

tja är det klockan 14.00 imon den öppna betan startar?

Visa signatur

NZXT H510 Flow | AMD Ryzen 9 5900x | 32GB Fury Beast | RX 6700XT | 1TB NVMe Fury Renegade

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Fiskenlars:

Beror ju helt och hållet på vilket konto han menar.. Namnet du har på Origins kan du byta.

Det som syns in-game går väl inte att ändra?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Nu har ja provat bägge och får fortfarande upp detta:( Your browser is not fully supported, soldier!

You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jokkz:

Har du någon länk?

tyvärr inte, finns det inte nån länk i battlelogen till forumet sen bugs/isuses elr nått sånt..annars får man hoppas nån annan kan länka

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyro2:

Nu har ja provat bägge och får fortfarande upp detta:( Your browser is not fully supported, soldier!

You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game

Kanske prova att installera om pluginett som behövs, annars kanske det är så illa att du måste installera om hela?

Har ingen aning ^^

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Z0DIAC:

tja är det klockan 14.00 imon den öppna betan startar?

jupp det ska ska det vara. early acces började väl vid den tiden så,

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Kinekin:

Näe, men du får itne ihop 2+2 att för att kunna ha fullskalig destruktion i en consoll så måst eman dra ned på något, och då är det grafiken.

Spelet är ju grafiskt nästan identiskt med Bad Company 2 ? Kom inte och säg att dem inte kunnat göra grafiken märkbart snyggare med en ny grafikmotor, allt som snackades om i intervjuer om hur jävla mycket de förbättrat i den nya motorn

Permalänk

Jag verkar vara en av de få som tycker att battlelog fungerar svinbra :). Var lite problem med olika errors osv i början. Men installerade om pluginen, installerade nyaste grafikdrivarna samt startade om origin och loggade ut/in från battlelog. Sen dess har jag inte haft några problem. Någon DC här och där bara

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

orkar inte spela mer än 30min i taget med detta lagget >.< kör endast europeiska servrar men blir ändå så att man kutar förbi en korridor, halvvägs uppför en trapp och så dör man för att man egentligen blev skjuten när man sprang förbi korridoren. Usch.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av legonator:

Spelet är ju grafiskt nästan identiskt med Bad Company 2 ? Kom inte och säg att dem inte kunnat göra grafiken märkbart snyggare med en ny grafikmotor, allt som snackades om i intervjuer om hur jävla mycket de förbättrat i den nya motorn

Sluta trolla please

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

orkar inte spela mer än 30min i taget med detta lagget >.< kör endast europeiska servrar men blir ändå så att man kutar förbi en korridor, halvvägs uppför en trapp och så dör man för att man egentligen blev skjuten när man sprang förbi korridoren. Usch.

Har samma sak, gör mig smått irriterad

Bara jag som blir väldigt trött i ögonen av att spela också?
Det är så mycket detaljer så det är svårt att urskilja saker, allt blir bara gröt
Kan ha att göra med att jag sovit ruskigt lite inatt och därav är väldigt trött.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyro2:

En dum fråga, vart hittar ja det plugginett?

Haha nu när jag tittade i de plugin som jag har installerat på chrome så hittade jag det inte

Men jag hittade däremot installationsfilen som låg i hämtade filer mappen på datorn.

Vet inte om det hjälper något ^^

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pocke-boy:

Jag verkar vara en av de få som tycker att battlelog fungerar svinbra :). Var lite problem med olika errors osv i början. Men installerade om pluginen, installerade nyaste grafikdrivarna samt startade om origin och loggade ut/in från battlelog. Sen dess har jag inte haft några problem. Någon DC här och där bara

Jag tror nog att det är som så att de som inte upplever det som bra hörs & syns betydligt mer.

Tycker också om Battlelog, fungerar bra för mig. Några barnsjukdomar och whatever. Har full förståelse för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Jag tror nog att det är som så att de som inte upplever det som bra hörs & syns betydligt mer.

Tycker också om Battlelog, fungerar bra för mig. Några barnsjukdomar och whatever. Har full förståelse för det.

Funkra jättebra, lite småbuggar där den inte "hittar" servrar som syns i listan, annars är det ett snyggt system.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sloghunt:

Haha nu när jag tittade i de plugin som jag har installerat på chrome så hittade jag det inte

Men jag hittade däremot installationsfilen som låg i hämtade filer mappen på datorn.

Vet inte om det hjälper något ^^

Ja ska kolla efter den. Annars avinstallerar jag och avaktar tills spelet släpps. Tack för hjälpen iallafall.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

Sluta trolla please

Tycker samma sak och jag trollar inte;)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Funkra jättebra, lite småbuggar där den inte "hittar" servrar som syns i listan, annars är det ett snyggt system.

Jag gillar konceptet starkt och inte haft något problem som jag stört mig något speciellt på, endast det ni skrivit innan såsom t.ex. när den inte hittar en server eller att det inte står att servern är full fast den egentligen är det.

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAAnen:

Det har jag inte läst något om. Det var ju epic miss av mig isåfall.. Tar bort den nu då.

Han skrev det på twitter, återberättas bl.a. här

http://forumplanet.gamespy.com/news_feature_comments/b49146/2...

Det är väl fri tolkning av det där, om man inte är inbjuden som testare kanske det är samvetet som sätter gränsen