Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk

fick just detta i min rss stream...
"Go Play Battlefield 3, Kids [Blip]
from Kotaku by Luke Plunkett
Just a little public service announcement: the Battlefield 3 beta is now open to all and sundry on the PC, PS3 and Xbox 360. Just remember: it's a beta, not a demo. More » "

Permalänk
Medlem

vafan, måste man ha xbox goldför att kunna spela? har 2 dagar free trial :/

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad nya passet är till Caspian Borders, inte Appletini längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

vafan, måste man ha xbox goldför att kunna spela? har 2 dagar free trial :/

jupp..allt online spelande kräver väl guld på xbox vad jag förstått..silver kan man ha o ladda ner saker med bara typ

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Caspian Borders pass: videokilledtheradiostar

Inga stora bokstäver

Permalänk
Medlem

Verkligen alla officiella BF3 sidor är nere.. :/

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

jupp..allt online spelande kräver väl guld på xbox vad jag förstått..silver kan man ha o ladda ner saker med bara typ

har precis knappat in en kod för 2 dagars xbox live guld trial som jag fick med gow3, då är det ju guld

Edit: gjorde istället ett nytt acc och fick 1 månad gratis laddar ner spelet atm D:D:D:D:

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara för mig som bf3 betan ligger i tre mappar? bf3-beta, bf3 beta och bf3 open beta...

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

har precis knappat in en kod för 2 dagars xbox live guld trial som jag fick med gow3, då är det ju guld

Edit: gjorde istället ett nytt acc och fick 1 månad gratis laddar ner spelet atm D:D:D:D:

Inte fan spelar man FPS på konsol ;).

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

Alltid kul att kunna lura Microsoft på lite dineros!

Visa signatur

Dator 1: i7 2600K / Gigabyte GTX 590 / 8 GB minne / 120 GB Intel 510 SSD / 2TB / Corsair 750W / BENQ XL2410T 120 Hz
Dator 2: 27" iMac i5 Router: Apple Airport Extreme
HTPC: i5 2400 / Radeon HD 6450 1GB / 8 GB minne / 2TB / Samsung 50" Plasma
Platta: iPad 3 32GB 3GTelefon: iPhone 4 16gb

Permalänk
Medlem

hur laddar jag ner open beta?n

Permalänk
Medlem
Skrivet av AyEss:

men jag är inte så greedy, så jag gav min dator till min syster kan därför inte spela det på dator

Skrivet av DistantHoller:

Alltid kul att kunna lura Microsoft på lite dineros!

ms lura mig på 2 dagar, så "lurar" jag dem på 1 månad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Omg 15 minuter!!!

Permalänk
Skrivet av AyEss:

Det finns faktiskt folk till det också

Testade BF3 till PS3 för nästan 3 h sedan. Jag avvarade ca : 6.5 minuter till BF3 på PS3, mer blir det inte! SÄMST !

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Dyker betan upp vid gratisspel i Origin?

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem

Har ni redan börjat kört open beta? :/ har den släppts till pc än

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexio:

Det sägs så

Skrivet av CRIFF:

Nejdå,

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRIFF:

nej det har inte släppts änu..bara early access har spelat det änu..bara o vänta ett tag till..14tiden sägs det..men vissa säger 13..men men

Visa signatur

Permalänk

Behöver man regga sig för att ladda ner och spela betan?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexio:

Borde va' så.

"ON PC, IT WILL AUTOMATICALLY APPEAR IN THE ORIGIN APPLICATION'S FREE GAMES PAGE."
- http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av xitele810:

Behöver man regga sig för att ladda ner och spela betan?

iallafall på origin

Permalänk
Medlem

Var fan får man tag på originklienten då?

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

www.origin.com kanske?

Visa signatur

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av b4l74z4r:

Jag provade EA support 5-6 gånger förrän en ville hjälpa mig och bytte MasterID åt mig! Verkar som att det är jobbigt att göra, och därför säger dom hellre att det inte går

Frågade igen, och fick i princip samma svar....

Citat:

Sourabh: Unfortunately, at this time we do not support the changing of the Master ID. Changing the EA ID can cause account/server ID corruption issues, which could prevent you from playing some of the games you are currently active in.

...

I am sorry for this as we are not changing EA ID as there can cause account/server ID corruption issues. And there are some , on which players are not able to play the game online after changing EA ID

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

Mycket bra fråga!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

61% fan mitt internet är slött

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Frågade igen, och fick i princip samma svar....

Samma är:( Vill inte heta det jag gör nu och pallar inte två konton.

Har ju skype kontot laddat:) Får se om jag kan kräva att prata med bossen;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

http://lmgtfy.com/?q=download+origin

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

ifall folk missat det..gå till www.origin.com där finns klienten om ni tittar runt på sidan..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har ni redan fått betan?:O

För mig har den inte släppts än...

EDIT: är jag bara rejält dum?

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |