[Gamla tråden]SweClockers BF3-server

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Agramil:

Dum fråga, hur skriver man i in-game chatten?

J - All
K - Team
L - Squad

Tror jag det var.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agramil:

Dum fråga, hur skriver man i in-game chatten?

J för alla, K för laget, L för squad.

Permalänk
Hedersmedlem

Sorry för alla teamkills, folket! Har nog blivit tre-fyra stycken redan! Jag lär mig, långsamt men säkert!

Permalänk
Medlem

du lyckades få död på mig där i den trånga gången tror jag. Men ja det blir en hel del teamkills, lyckades döda min kompis 2-4 ggr med dvs granater och andra tillhyggen.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk

För oss som har aktiverat går det ändå inte att lira, servern är konstant full
Succé!

Permalänk
Hedersmedlem

Succén är ett faktum för oss som kan spela! Det flyter till och med okej på 2560x1440!

Permalänk
Medlem

Tack för en riktigt trevlig server! Tror jag klarade mig från att teamkilla, men fick själv däng några gånger

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Fullt Fullt hela hela tiden!

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Hedersmedlem

Där kom min första MVP ribbon!

Permalänk
Medlem

Då vart det färdig spelat denna gången ^^
Grymt kul att få äga oj spela med SweClockare

Lite små laggigt dock måste jag säga, gummiband spikes då och då.

Permalänk
Avstängd

Så då har man gjort debut på swec server Första som händer är att en i min squad kör över mig, när jag respawnar så väljer jag samma person, han är fortfarande kvar i bilen, 5sec efter spawn så kör han ner i en kanal, av nån anledning så dör jag men inte han Men sen gick det bra
Men lite mycket lag tycker jag, hoppas det ordnar sig snart. Andra servrar som jag spelar på brukar det inte vara några problem med.

Men mycket glädjande att se att så många piloter tar det som en man och inte fjantar på med flares när man skjuter stingers mot dom

Ingame heter jag Bad N3ws, jag gör nog ett besök igen imorgon.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Där kom min första MVP ribbon!

najs!

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mimematis:

Då vart det färdig spelat denna gången ^^
Grymt kul att få äga oj spela med SweClockare

Lite små laggigt dock måste jag säga, gummiband spikes då och då.

Bra spelat! Du låg i topp en stor del av tiden såg jag.

Permalänk
Medlem

Dom rundorna jag orkade med lagget så kändes det som en hög nivå bland spelarna. Tror många inte tänkte på att det var FF=ON, folk som sprang framför min tank ett par gånger tex.
Hoppas det blir stabilare server, eller ordnade det upp sig senare?

Permalänk

Fin tur vi hade i början i pansarvagnen.. körde

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Någon här som spelar ännu? Förbannat roligt!

Permalänk
Medlem

Lägg till så man kan lägga sig i kö på servern.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Lägg till så man kan lägga sig i kö på servern.

Håller verkligen med!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Trevlig server... får tacka mig för denna kväll/natt. Syns imorgon igen!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nagel:

Lägg till så man kan lägga sig i kö på servern.

Jag önskar verkligen att jag kunde göra det! Den funktionen saknas helt enkelt i Battlelog för tillfället.

Permalänk
Skrivet av widL:

Jag önskar verkligen att jag kunde göra det! Den funktionen saknas helt enkelt i Battlelog för tillfället.

Finns ett plugin till Chrome som lägger till en "Auto join server"-knapp:

http://www.coderah.com/?page_id=389

Funkar utmärkt

Edit: iofs ingen kö... men bättre än att hålla på att trycka på Join knappen hela tiden.

Permalänk
Medlem

noooo, ovan var snabbare än mig. hehe

Visa signatur

| FD R3 | Gigabyte Geforce GTX 570 875/1750/2000 @ 1063mV | Intel Core i5-2500K @ Stock | Corsair H60 PnP | MSI P67A-GD55 | 4x2GB Corsair Vengeance| Några hårddiskar | FD Tesla 650W | 2xBENQ 21.5" | Steelseries Sensei | Razer BlackWidow | Creative Tactic3D Sigma |

Permalänk

bf3 vill ej för mig

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk

Mycket trevlig server! ses imorn tack för trevlig kväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Bra spelat! Du låg i topp en stor del av tiden såg jag.

Jodå man har börjat sålla ut vapen för så bra som möjligt
Du själv såg ju bra ut med efter det att du siktat in siktet på friendlys

Permalänk
Medlem

Your connection to the server has timed out. Hela tiden?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

lol...jag dog ungefär hela tiden....på en bana seine, blev jag dödad av teammate 3 ggr....fast en gång insåg han sitt misstag och återupplivade... jag fattar inte att det finns folk på rank över 20 redan...när började dessa nissar att spela egentligen...

är det bara jag som försöker samla alla vapen...tyckte att det var jäkligt många med coola grejer förutom jag ... tar så lång tid att samla ett fint sikte etc..när man hoppar mellan varje klass..

Visa signatur

PC: GeForce GTX 1080 Ti / GeForce GTX 560 TI / i7 4770K / 32GB / 1TB SSD+1.4TB / Bluray / 27".
Laptop A: ASUS N56VJ / GeForce GT 635M 2GB / i7 3630QM / 8GB / 960GB SSD / Bluray. // Laptop B: Dell XPS 13 (9380) / i7 8565U / 16 GB / 256GB M.2.
Server: GeForce GT 710 / Ryzen 5 1600 / 16GB / 250GB M.2 SSD+9,5TB / RDC-Controlled.
Additional Storage: 28,5TB.

Permalänk
Medlem

Fan gick skitbra, så hände något märkligt.

Jag blev revived av en i mitt lag men efter det försvann min HUD och allt sådant. Så jag hade riktigt svårt att se vilka som var i mitt lag och inte. Blev att jag tka 4-5 st och sedan fick kicken haha.

Jävligt synd att sådana buggar finns i spelet.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Skön server, synd att det laggar =/

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem

Lär kika in och dra några rundor senare idag :). Hur är aktiviteten på Mumble?

Visa signatur

NZXT Switch 810 Vit | Asus Rampage V Extreme | Intel i 5930k | 2666mhz DDR4 Corsair Vengence LPX CL16 | NZXT Kraken x61 | GeForce RTX 2080 Ti HOF | EVGA SuperNOVA G2 1300W | HyperX Predator 240GB M.2 |