Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN ett kösystem.

Saknade dock fix för HT.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av alindvall:

ÄNTLIGEN ett kösystem.

Saknade dock fix för HT.

Stod något med stuttering fix.... vilket jag inte heller trodde hade med Hyperthreading att göra.. men jag kör med HT på nu (8 provicoriska trådar) och det laggar inte längre Testa!

Permalänk
Medlem

funkar perfect för mig! Tack DICE!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X 3.4 GHz, Fractal Design Define 7 XL, ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO (Wi-Fi) X570, Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB, NZXT Kraken Z73 360mm, ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC, Corsair RM1000i 1000W

Permalänk
Medlem

Underbart, spelet fungerade bra till 99% innan patchen kom, skulle precis in och ansluta till en server och "an error was reported from the EA online" Jahaja, bra jobbat killar

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem

hur uppdaterar man spelet? Går jag in på battlelog och sen game manager och trycker på uppdate, så kommer de bara upp att jag ska köpa spelet :S

Visa signatur

Burn IF performance

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunken1:

hur uppdaterar man spelet? Går jag in på battlelog och sen game manager och trycker på uppdate, så kommer de bara upp att jag ska köpa spelet :S

Uppdatera via Origin.

Permalänk
Medlem

Stäng av Origin helt och starta sedan om det, då kommer BF3 börja ladda ner..

Visa signatur

[Antec P180B][Gigabyte GA-P35-DS3][Corsair VX550W][Intel 2500k][8GB OCz Vengeance][620GB Seagate Raid][1*DVD-RW][Gigabyte Geforce GTX 770]

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 has stopped working, Battlefield 3 has stopped working, Battlefield 3 has stopped working

3 av 3 försök hittils att komma in på en enkel liten server. Sjukt nice

Visa signatur

[Antec P180B][Gigabyte GA-P35-DS3][Corsair VX550W][Intel 2500k][8GB OCz Vengeance][620GB Seagate Raid][1*DVD-RW][Gigabyte Geforce GTX 770]

Permalänk

Kul att se att andra som inte hade problem med spelet förut har det nu. Så påstår dom att man har fel på datorn. När det är spelet som jävlas. Har funkat bra vid relesen av spelet sen en period har man inte kunnat spela alls o nu efter patchen funkar det igen.
SÅ SÄG INTE ATT DET BEROR PÅ DATORN!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk

Får denna hela tiden nu. Spelet bara stängs och det står så i rutan.

Game disconnected: something went wrong.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Mitt jävla spel till helvete tabbas ner och så går det inte att tabba upp baguetten igen fan va kurvigt de här är !!!!!

Permalänk
Skrivet av add9400:

Mitt jävla spel till helvete tabbas ner och så går det inte att tabba upp baguetten igen fan va kurvigt de här är !!!!!

Baguetten!?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Baguetten!?

Jaa inte ens värt och skriva bf3 .. baguetten va mer värdig

Permalänk
Medlem

Dice i ett nötskal...

-fan grabbar, vi fixar en patch så att vi måste göra en patch för att fixa patchen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Denna patch har gjort att jag får:

"You were disconnected: You have been kicked from the game."

Händer ibland, och inte alltid. Vissa gånger kan jag spela 2-3 maps utan problem. Andra gånger blir jag kickad efter 10 min.

Har senaste punkbuster och services. UPNP avstängt, SSDP Discovery avstängt.

Fattar inte varför.. less på att bli kickad.

Ska tillägga att jag aldrig åkt ur sweclockers server iaf.

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Sötast

Fortfarande ingen chat på endgame screen? Seriöst... Det är inte xbox vi spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

jaha inte uppleft några problem FÖRUTOM ATT DET INTE FINNS NÅGOT KÖSYSTEM!

Samma här, funkar bra förutom att man inte kan köa.

Permalänk
Medlem

Mitt BF3 var relativt problemfritt innan denna patchen. Nu kraschar det 75% av gångerna när jag ska starta, och väl inne på en server fryser det efter ett par minuter. Antingen blir bilden svart och ljudet försvinner, eller så stannar bilden kvar och ljudet lopar. WP DICE!

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig, som spelet inte vill köras i fullscreen? Har två skärmar, men funkade som det skulle innan denna patch, men nu efter vill det verkligen inte!

Permalänk
Medlem

Det går inte att installera updaten, någon annan än jag som har problem? Trycker på "UPDATE", sen ploppar origin upp och hänvisar mig till "köp battlefield för 499kr, lägg i kundvagn" sidan, och det står "waiting to finish installation"....

EDIT; Startade om origin och den tycks ladda hem något nu...

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Skrivet av JohnnyGreed:

Dice i ett nötskal...

-fan grabbar, vi fixar en patch så att vi måste göra en patch för att fixa patchen!

Skickades från m.sweclockers.com

Är det några som kan släppa stora patchar utan att något blir bättre är det dice.

Har bara spelat en halvtimme men under uppdateringen varnade mitt antivirus för trojaner i bf3.exe, TR/Patched.Gen. Någon annan som haft det problemet?

När jag skulle joina en server gick det inte de första 2-3 gångerna, precis som förut. Sedan gick det bra men spelade ju inte så länge, tidigare har jag slängts ut efter runt en timme.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

Hm mitt BF har kraschat tre gånger efter patchen! Trevligt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiKEARN:

Det går inte att installera updaten, någon annan än jag som har problem? Trycker på "UPDATE", sen ploppar origin upp och hänvisar mig till "köp battlefield för 499kr, lägg i kundvagn" sidan, och det står "waiting to finish installation"....

EDIT; Startade om origin och den tycks ladda hem något nu...

Edit igen; Har nu nyaste catalyst drivers och senaste patchen och fick en blackscreen krasch som gjorde att datorn frös totalt, för att sedan gå till bluescreen "dumpa minne"...

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Gud vilken fail, vågar knappt installera efter alla kommentarer här. Men antar att man inte har nått val. Kommer bli lack om det fungerar sämre efter patchen än innan. Borde fan ringa Konsumentverket å fråga dom om ett företag får ta betalt för en produkt som inte fungerar.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Gud vilken fail, vågar knappt installera efter alla kommentarer här. Men antar att man inte har nått val. Kommer bli lack om det fungerar sämre efter patchen än innan. Borde fan ringa Konsumentverket å fråga dom om ett företag får ta betalt för en produkt som inte fungerar.

Snälla, gör det. Vill gärna höra vad de säger!

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Och hur länge fanns kösystemet då? Nu funkar det inte längre. Bra.

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jävla nötter..

Nu kickas jag pga PB No flow eller vadfan det nu står... Innan kunde jag iaf spela 20 sekunder..

Permalänk
Medlem

Sjukt irriterande, allting fungerade utmärkt innan patchen men nu kan jag inte komma in i ett enda game. Inte en enda gång har jag kommit in sen jag uppdaterade patchen, försökt ett antal gånger nu.
Får tre olika meddelanden:
-You were disconnected from EA Online.
-Game disconnected: no reply from the server.
-Game could not login to EA Online: server was disconnected.

Någon annan som upplever samma sak!?

Permalänk
Medlem

Har letat runt i 10 min vart man laddar ner uppdateringen. Inte hittat ett piss. Jag kommer bara upp till BF3 på Origin, men hittar ingenstans vart man kan ladda ner skiten -.-

Kan också tillägga att när jag högerklickar på spelet och trycker på "Sök efter uppdateringar" så står det att jag redan har den senaste versionen av spelet...

Visa signatur

C>++

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av AnnoyingIB:

Har letat runt i 10 min vart man laddar ner uppdateringen. Inte hittat ett piss. Jag kommer bara upp till BF3 på Origin, men hittar ingenstans vart man kan ladda ner skiten -.-

Högerklicka på Battlefield 3 och uppdatera? Står det redan att det är uppdaterat så pröva reparera istället.

Här är mitt problem:

Citat:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'tcntad' (for 0 minutes) ... No Packet Flow