Skyrim orsakar homosexualitet?

Permalänk
Skrivet av nME:

Lugna sig. Det är en parodi-sida. 100%

Edit: Om man ändå känner sig osäker kan man efter en Skyrim-session spela lite BF3 (av Destroy Idiot Communists and Europeans) för att kompensera.

50% mindre gayness på bara 4 timmar

http://christwire.org/2011/12/battlefield-3-teaching-kids-tru...

Haha, störtskön graf på den med!

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Otroligt rolig läsning, speciellt med alla fel dom gör. Inte bara om spelet utan grammatiska fel och stavningsfel xD

Permalänk

Kolla lite på deras sida... BF3 gillar de iaf

Skrivet av Deaflong:

Ehh, ni vet väl att christ wire är en "satirical website"?
Den driver med hardcore kristna.

http://en.wikipedia.org/wiki/Christwire

Jahaja... jag som trodde att den var serriös...

Permalänk
Skrivet av Deaflong:

Ehh, ni vet väl att christ wire är en "satirical website"?
Den driver med hardcore kristna.

http://en.wikipedia.org/wiki/Christwire

Det mest underhållande är ju de personer som inte insett det än

Visa signatur

Aka: Telefonskaft

Permalänk
Medlem

D – Dirty
O – Orifice
V – Violation
A – Always
H – Hurts
K – Keep
I – Injecting
I – It
N – Naiant

Vafan betyder Naiant? Och var får man veta att folket heter Dhovakiin?

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utopolitan:

Samma sida presenterade även för inte så länge sedan en namnlista som skulle skickas till Obama i syfte att bannlysa Skyrim från spelhyllorna. Jag tror listan hade ca 10 underteckningar.

Haha! Av samma grunder som i artikeln som trådskaparen länkade till?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Först tror folk att sidan är serriös.
Sen fattar de att sidan bara driver med folk.
Sen fattar de att de de skriver om de som de driver med inte heller är sant.

Och till slut når de livets yttersta mening och inser att minecraft och skyrim gör dig homosexuell, och spelar bf3 i stället!

Permalänk
Skrivet av netbuddy:

D – Dirty
O – Orifice
V – Violation
A – Always
H – Hurts
K – Keep
I – Injecting
I – It
N – Naiant

Vafan betyder Naiant? Och var får man veta att folket heter Dhovakiin?

Dovahkiin betyder på det påhittade drakspråket "Dragonborn" alltså "drakfödd". Det är inte namn på ett folkslag utan snarare epitet på en person.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Dovahkiin betyder på det påhittade drakspråket "Dragonborn" alltså "drakfödd". Det är inte namn på ett folkslag utan snarare epitet på en person.

aha ok, tack

Sen som sagt, det var skoj läsning

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Hahaha! kan inte sluta skratta alltså! De personer som är över-religiösa i USA, är fanimej förjävligt hjärntvättade och barnsliga Drakporr - yea, right.

Tror du kan få gratis försörjning av staten om du på allvar trodde det var på riktigt och inte ett skämt.

Permalänk
Medlem

Visste ni en sak? Att sen Skyrim släpptes så har försäljningen av Drakdildos ökat (En dildo som är format efter en penis på en drake)
Jag själv kände mig lite mer homosexuell efter att ha spelat skyrim, man ser ju nakna män hela tiden!

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Skrivet av cracko:

Tror du kan få gratis försörjning av staten om du på allvar trodde det var på riktigt och inte ett skämt.

Fast skyrim har faktiskt fått riktig kritik i USA från andra religiösa galningar så det är inte så långsökt som du tror. Samma var det med dragon age, Mass Effect osv. Listan kan göras lång, massor med saker korrumperar dagens barn!

Skrivet av Uzor:

Visste ni en sak? Att sen Skyrim släpptes så har försäljningen av Drakdildos ökat (En dildo som är format efter en penis på en drake)
Jag själv kände mig lite mer homosexuell efter att ha spelat skyrim, man ser ju nakna män hela tiden!

Frågan är vem som vet hur en drak-kuk ser ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Fast skyrim har faktiskt fått riktig kritik i USA från andra religiösa galningar så det är inte så långsökt som du tror. Samma var det med dragon age, Mass Effect osv. Listan kan göras lång, massor med saker korrumperar dagens barn!

Frågan är vem som vet hur en drak-kuk ser ut.

Det är ju det som är själva konsten med Drakdildos, man låter fantasin flöda precis det man gör när man spelar skyrim!

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Jaha, inte visste jag att det var Blizzard som låg bakom Skyrim.
Förövrigt, om än sidan är satirisk så är det inte långt ifrån verkligheten. Det finns många i den kristna högern som resonerar just så där.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk

Är killen som skrev detta seriös? O.o?

Visa signatur

|En tråkig acer-laptop|

Citera om du vill ha något sagt.

Permalänk
Avstängd

Och VILKEN oskyldig unge tänker på detta?
Hatar kristna

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk

Fyfan vad jag stör mig på folk som skriver sånt här jävla skit. Om jag visste var han bodde skulle jag slå ihjäl honom.

Permalänk
Medlem

Hahahaha! Kristendom orsakar idioti.

Idioti since 0

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

When a player casts a spell, you will see the hand gesture is that of how homosexuals fling devil DNA juices at each other after a long night of fecal frenzy ass assassinations. This is subliminally teaching your children that they need to go in their rooms, demon whack their sin staff and produce sin milk into their hands and than fling it in the face of the first person they come in contact with after their taint tugging session.

Bästa delen hahahha

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Tycker verkligen att den där artikeln bekräftar det vi lärt om om "Dragonborns" ursprung i den här videon :

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Tror du kan få gratis försörjning av staten om du på allvar trodde det var på riktigt och inte ett skämt.

Jag visste inte först vad Christwire var för webbsida, så jag trodde på att de menade allvar, yes. Nu vet jag mer om webbsidan, så nu ser jag det som en satir-artikel

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RambOFreAc:

Och VILKEN oskyldig unge tänker på detta?
Hatar kristna

Skrivet av Legitjunkie:

Fyfan vad jag stör mig på folk som skriver sånt här jävla skit. Om jag visste var han bodde skulle jag slå ihjäl honom.

Skrivet av 13ers3rk:

Hahahaha! Kristendom orsakar idioti.

Idioti since 0

Kanske dags och läsa igenom tråden. Christwire är en satirisk sida, m.a.o inget att ta på allvar.

Det kan liknas vid denna sida: http://www.adequacy.org/stories/2001.12.2.42056.2147.html

Permalänk

" ejaculate all over the player’s CPU monitor."

Vad är en CPU monitor?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

" ejaculate all over the player’s CPU monitor."

Vad är en CPU monitor?

En monitor som inte finns

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Haha så jävla störda människor det finns då, drakporr my ass!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Sötast

Själv så sitter jag och skiter medans jag läste artikeln... Nu inser jag att dom har rätt och önskar att jag hade en buttplug att fylla upp med igen!

Permalänk
Medlem

Funderade faktiskt varför jag kände mig obekväm med spelet och tillslut valde att sluta lira. Det här förklarar saken bättre. Tack!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Haha tack för länken, detta gjorde min dag LMAO xD

Visa signatur

Gaming, Better than nothing. | Intel Core i7 4970k @ 4.4 GHz | Corsair H80i | Asus Maximus VII Hero | Corsair Dominator Platinum Cl9-9-9-24 2x4GB @ 1600 MHz | Asus GTX 780 DC2 @ 1.1 GHz Boost | 2TB Seagate | Samsung 840 EVO 250GB | FD Define R4 | FD Newton R3 80+ Platinum 600w |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Funderade faktiskt varför jag kände mig obekväm med spelet och tillslut valde att sluta lira. Det här förklarar saken bättre. Tack!

Själv så förstår jag nu min oförklarningsbara dragning till spelet trotts alla buggar.

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deaflong:

Ehh, ni vet väl att christ wire är en "satirical website"?
Den driver med hardcore kristna.

http://en.wikipedia.org/wiki/Christwire

Äh, förstör inte när vi har kul över konservativa kristna i USA

Visa signatur

83 35 47 30 4 5 57 63 60 5 96 22 100 43 4 92 100 23 42 46 44 47 18 96 64 5 61 85 90 45 51 85 4 60 79 62 23 50 44 75 100 20 9 92 49 9 83 88 40 7 45 67 56 82 32 85 60 85 44 69 81 9 98 1 34 51 84 100 22 86 41 44 61 25 60 36 64 49 20 1 24 71 4 65 27 60 72 73 82 76 86 8 40 68 35 59 2 66 85