När jag var inne på inet så kollade jag efter något fint headset (markbutik) . Jag hittade Logitech G35 och tycker dem ser för J**** trevliga ut , det ända är att man inte får testa dem i butik , medans man får testa steelseries siberia V2 , är det på grund av stöldrisken eller ? , isånnafall borde ni införa så att någon från kassan kan bevaka när man testar lite dyrare headsets/hörlurar
MVH JOHAN.
Vi har G35 uppe på demo i vår butik i Sisjön så har du möjligheten är du välkommen in där och testa!
Kommer ni sänka priserna på era internminnen?
Köper av er om ni gör det innan komplett.se rea är över:D
Vi försöker alltid ha konkurrenskraftiga priser och följer marknadens utveckling. Om en konkurrent kör en tidsbegränsad kampanj på en produkt med riktigt bra pris så är det svårt för oss att matcha.
Om det är något annars som vi ligger helt fel i pris på så uppskattar vi det om du/ni tipsar oss antingen här eller via mail/pm!
Varför är pc350 dyrare än "storebror" pc 360 ?
Det är en populärare produkt som vi lyckats få ett bättre inköpspris på helt enkelt och därför kunna ha ett mer attraktivt pris på!
Det är också lite fel att tänka PC360 som "storebrorsan" till PC350 - det är i grunden väldigt lika hörlurar fast med två olika design. PC360 kör en öppen hörlursdesign och PC350 är stängda lurar - det är framförallt detta som skiljer dessa två åt!
Tjo!
Sitter med en nybyggd speldator i m-itx format, riktigt fint måste jag säga.
Moderkortet jag har är ett Asrock z68mitx/ht, på detta har jag utnyttjat PCIe platsen samt ett par Corsair Vengence i båda platserna. Chassit är ett Lian Li PC-Q08.
Sitter just nu med en Antec Kühler 620 men den låter som en kaffekokare och radiatorn blockerar även den större kylflänsen till nordbryggan jag vill ha dit (CPUn throttlar om man inte kyler bryggan bättre, känt fel...).
Så! till frågan, med tanke på allt detta, kommer en: http://www.inet.se/produkt/5321297/scythe-shuriken-rev-b att passa?
Hade varit guld om Inet kunde kollat detta, för jag hittar ingen konkret info på nätet.
Tack på förhand.
Det är tyvärr väldigt svårt att svara på utan att själv ha lådan och kunna testa i. Om du kan ta dig till en av våra butiker med lådan så kan vi hjälpa dig med att se om den får plats direkt på plats!
Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram