Permalänk

Gick inte att reporta av någon anledning.. ser ut som en del har statpaddat och inte kört med Aimbot (någon med 15xx knife kills) på 4 timmar..

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Ärligt låter det ju inte som att fuskarna är största problemet utan EAs reaktion att det är värre att namn ge en fuskare än att fuska?
Är det ingen som försökt starta en petition? lär ju inte vara svårt att få massa BF folk att skriva på och om ~10000 spelare säger att de kommer bojkotta BF serien och gå över till COD eller så om de inte börjar göra något, då borde de ju iaf lyssna. Om inte så visa responsen för massa gaming sidor och häng ut EA lite i pressen?
Spelar inte BF själv men som folk säger, om normalt max är under 1000 poäng / min så borde det ju vara så lätt som att perma banna alla 2500 poäng+ efter en varning och är det någon seriös som har så bra så får den ju då överklaga eller så (tvivlar på att någon gör det) och visst kan folk smygfuska iaf men ganska poänglöst om du ändå inte avancerar snabbare?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av Ferrat:

Ärligt låter det ju inte som att fuskarna är största problemet utan EAs reaktion att det är värre att namn ge en fuskare än att fuska?
Är det ingen som försökt starta en petition? lär ju inte vara svårt att få massa BF folk att skriva på och om ~10000 spelare säger att de kommer bojkotta BF serien och gå över till COD eller så om de inte börjar göra något, då borde de ju iaf lyssna. Om inte så visa responsen för massa gaming sidor och häng ut EA lite i pressen?
Spelar inte BF själv men som folk säger, om normalt max är under 1000 poäng / min så borde det ju vara så lätt som att perma banna alla 2500 poäng+ efter en varning och är det någon seriös som har så bra så får den ju då överklaga eller så (tvivlar på att någon gör det) och visst kan folk smygfuska iaf men ganska poänglöst om du ändå inte avancerar snabbare?

Ja, detta borde dom göra.

Men dom vill väll inte att man hänger ut någon i chatten (inget fel med det).

Snarare att om någon svär åt dig riskerar du att bli bannad (som tur är så är jag aldrig i forumet).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd

Lite komiskt när jag gick igenom och kollade för att rapportera då dyker det upp en kille från samma plutoon som jag postade innan nämligen

[2xA] lliiiIlw4yn3lIIl
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lliiiIlw4yn3lIIl/

Den jag postade innan
[2xA]Knecht_Rubrecht
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Knecht_Rubrecht/...

*EDIT* Nu har jag rapporterat alla ! Hoppas fler gör detsamma!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Den där O0cangrejera00 har 6000 combat efficiency ribbons, seems legit även 32.05% accuracy med M240B och 13 kills pe minut..

Permalänk
Avstängd

Det är lite kul att gå igenom [2xA] friends lista där den ena är värre än den andra! Fuskare känner fuskare och genom deras kompisars kompisar har jag säkert hittat 10 till att rapportera

Det jag inte förstår är hur han fortfarande kan ha så låg träffsäkerhet och ändå få 52/0 i kills ?? Som om han micklar med statsen så det sämre ut än det verkligen är.Jag spelade 2 matcher och han ville verkligen visa att han fuskade så jag blir lite förvånad över hur dålig han är på Battlelog

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Avstängd

hur går det?
av alla jeppar ni anmäler hur många blir bannade?
känns som det är helt bortkastat att äns bry sig.

även om dom blir bannade så tror jag det räcker att dom tar bort en bokstav från sina fweofDhRe28979GDheoXXL namn så är det bara att köra igen.
det är väl ingen slump att dom har 78 bokstäver och siffror som ID
bara att ändra på nån så är namnet helt nytt igen och rapporten om fusk nollstäld

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Thewiruz:

jag raporterade den första "IlVXeIlvCUIlfIla"
172 kills i sista matchen muuuhahaa

hur funkar aimbot föresten?
är det bara att trycka av och siktet låser på ett mål automatiskt eller?
man måste väl ändå ha siktet relativt nära målet eller går det att trycka av även fast målet är 180 grader åt sidan?
enbart nyfiken på hur det funkar har inte använt det själv

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd

Det finns ett otalt olika fusk till BF3! Det man lättast märker är förmodligen en triggerbot vilket sköts helt automatiskt.Alltså du kan stå på ett ställe och sätta dig ner och dricka kaffe meds botten skjuter och siktar år dig.

Wallhack ser du genom väggarna med.Typ mörkersikte fast du ser vart precis alla är! Vanlig bot siktar år dig men du skjuter. Wallhack är förmodligen det svåraste att upptäcka i BF3! Dock kan man undra gur vissa har förmågan att alltid veta vart folk befinner sig!

Nu finns det säkert hopkok av mycket annat också,Dock tycker jag vi ska fortsätta rapportera.Slutar folk göra det så blir det accepterat vilket jag aldrig kommer acceptera vare sig det handlar om en kompis som gör det eller någon annan.Jag har inte köpt spelet för att någon ska förstöra det för mig!

Det va just en triggerbot killen hade jag mötte häromdagen.Kom upp för rulltrappan på Metro meds han sköt på en kille och gjorde en 180 gradare och sköt mig på fläcken.Jag stack bara upp huvudet snabbt och ja ..... Sen att han satt med en M240B som ett snipervapen på 250 meters avstånd eller hur långt det nu var gjorde bara saken klarare.Att han sen hade 52/0 i kills och erkände gjorde mig bara mer motiverad att rapportera skiten!

Det här är hur det fungerar I Unreal tounament/UT2k4 men jag tror principen är densamma. Fördelen i UT är att du kan specca folk du misstänker och spela in det.Något jag saknar i nya spel för då hade det inte varit några problem att sätta dit fuskare!

Att Banna folks Nick samt IP nummer är lönlöst då många har dynamiskt ip.Bästa vore om Masterservern bannade CD nyckeln! Då hade jag blivit riktigt glad!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Thewiruz:

Vanlig bot siktar år dig men du skjuter.

den där kryllar det av på webhallens servrar garanterat
det är många gånger man har blivit träffad på första skottet även fast det är 500 meters avstånd och fullt med rörelse.
så jälva bra är folk inte på att sikta inte när alla springer omkring.
men det är ju lätt då att bara trycka på knappen,även ett barn klarar det hahaha

då är frågan
är det inte bättre att ni som kör Bot kommer ut ur garderoben och erkänner här att ni är lite böxxx som inte spelar som riktiga män ?

alla ska spela på samma vilkor
nu är det några som sitter i garderoben och horar runt i andra laget medans vi andra spelar hederligt.
sånt håller inte i längden.

jag byggde ihopp datorn för runt 25 papp för BF3
nu orkar man inte bry sig om BF3 tack vare allt fusk så nu kommer jag troligen att sälja den.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av cookie_monster:

Gick inte att reporta av någon anledning.. ser ut som en del har statpaddat och inte kört med Aimbot (någon med 15xx knife kills) på 4 timmar..

ok, vet inte riktigt men oavsett så måste man ha fuskat på något sätt, finns tusentals sätt att göra utan aimbot. ex att man lägger ut sin EOD bot sedan tar självmord, börjar med sin torch och letar upp sin EOD bot skjuter 2-3 skott sedan lagar den och håller på så sedan hela tiden...

Skrivet av Ferrat:

ja det är sant, man borde haft något där man kan kunde samla samt skicka in namninlämningar på sådan idé som din för då kanske dom öppnar upp ögonen, och rättar till problemet.

Skrivet av Thewiruz:

Lite komiskt när jag gick igenom och kollade för att rapportera då dyker det upp en kille från samma plutoon som jag postade innan nämligen

[2xA] lliiiIlw4yn3lIIl
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lliiiIlw4yn3lIIl/

Den jag postade innan
[2xA]Knecht_Rubrecht
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Knecht_Rubrecht/...

TACK! ja jag gick runt och letade lite på deras kompisar som har väldigt konstiga namn och därav hittade ja alla.

Skrivet av Mobled:

Den där O0cangrejera00 har 6000 combat efficiency ribbons, seems legit även 32.05% accuracy med M240B och 13 kills pe minut..

ja, han har bytt namn på sistone för det var han jag letade efter från första början och då hette han något annat.

Skrivet av Thewiruz:

Det är lite kul att gå igenom [2xA] friends lista där den ena är värre än den andra! Fuskare känner fuskare och genom deras kompisars kompisar har jag säkert hittat 10 till att rapportera

Det jag inte förstår är hur han fortfarande kan ha så låg träffsäkerhet och ändå få 52/0 i kills ?? Som om han micklar med statsen så det sämre ut än det verkligen är.Jag spelade 2 matcher och han ville verkligen visa att han fuskade så jag blir lite förvånad över hur dålig han är på Battlelog

ja, som sagt han ställer in sin träffsäkerhet och sedan skjuter han bara, kolla denna video så kan du se hur fuska ser ut.
http://www.youtube.com/user/largemoneymike#p/u/2/qiWVzqNMb-o

Skrivet av pg_ice:

hur går det?
av alla jeppar ni anmäler hur många blir bannade?
känns som det är helt bortkastat att äns bry sig.

även om dom blir bannade så tror jag det räcker att dom tar bort en bokstav från sina fweofDhRe28979GDheoXXL namn så är det bara att köra igen.
det är väl ingen slump att dom har 78 bokstäver och siffror som ID
bara att ändra på nån så är namnet helt nytt igen och rapporten om fusk nollstäld

vet inte om det är som du säger, men är inte svårt o hitta dom fast än dom byter namn ändå.

Skrivet av pg_ice:

jag raporterade den första "IlVXeIlvCUIlfIla"
172 kills i sista matchen muuuhahaa

hur funkar aimbot föresten?
är det bara att trycka av och siktet låser på ett mål automatiskt eller?
man måste väl ändå ha siktet relativt nära målet eller går det att trycka av även fast målet är 180 grader åt sidan?
enbart nyfiken på hur det funkar har inte använt det själv

kolla på länken:
http://www.youtube.com/user/largemoneymike#p/u/2/qiWVzqNMb-o

Skrivet av Thewiruz:

Det finns ett otalt olika fusk till BF3! Det man lättast märker är förmodligen en triggerbot vilket sköts helt automatiskt.Alltså du kan stå på ett ställe och sätta dig ner och dricka kaffe meds botten skjuter och siktar år dig.

Wallhack ser du genom väggarna med.Typ mörkersikte fast du ser vart precis alla är! Vanlig bot siktar år dig men du skjuter. Wallhack är förmodligen det svåraste att upptäcka i BF3! Dock kan man undra gur vissa har förmågan att alltid veta vart folk befinner sig!

Nu finns det säkert hopkok av mycket annat också,Dock tycker jag vi ska fortsätta rapportera.Slutar folk göra det så blir det accepterat vilket jag aldrig kommer acceptera vare sig det handlar om en kompis som gör det eller någon annan.Jag har inte köpt spelet för att någon ska förstöra det för mig!

Det va just en triggerbot killen hade jag mötte häromdagen.Kom upp för rulltrappan på Metro meds han sköt på en kille och gjorde en 180 gradare och sköt mig på fläcken.Jag stack bara upp huvudet snabbt och ja ..... Sen att han satt med en M240B som ett snipervapen på 250 meters avstånd eller hur långt det nu var gjorde bara saken klarare.Att han sen hade 52/0 i kills och erkände gjorde mig bara mer motiverad att rapportera skiten!

Det här är hur det fungerar I Unreal tounament/UT2k4 men jag tro principen är densamma. Fördelen i UT är att du kan specca folk du misstänker och spela in det.Något jag saknar i nya spel för då hade det inte varit några problem att sätta dit fuskare!

Att Banna folks Nick samt IP nummer är lönlöst då många har dynamiskt ip.Bästa vore om Masterservern bannade CD nyckeln! Då hade jag blivit riktigt glad!

ja, det är sant som du säger, dags att EA tar tag i saken!

Skrivet av pg_ice:

det är många gånger man har blivit träffad på första skottet även fast det är 500 meters avstånd och fullt med rörelse.
men det är ju lätt då att bara trycka på knappen,även ett barn klarar det hahaha

då är frågan
är det inte bättre att ni som kör Bot kommer ut ur garderoben och erkänner här att ni är lite böxxx som inte spelar som riktiga män ?

nu är det några som sitter i garderoben och horar runt i andra laget medans vi andra spelar hederligt.

nu orkar man inte bry sig om BF3 tack vare allt fusk så nu kommer jag troligen att sälja den.

ja, det är synd att det ska vara så här, köpte min dator också mycket tack vare BF3 men jag behåller den nog ändå för att min andra dator gick knappt och surfa på. gammal bf2 veteran men det är inte samma känsla som i bf2 som jag dock saknar

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Avstängd

Ja fast det där är inget problem! Springer en kille så träffar jag garanterat på andra skottet om jag skulle missa det första!Spelar mest sniper i BF3.Sen
beror det på hur mycket man spelat BFBC2 och givetvis BF3 då det går rätt fort att lära sig hur man ska bedöma avståndet.Sen är ju hitboxen som den är i BF men 1-3 skott så borde man träffa det man siktar på om man spelat ett tag.

Sen generellt sett så är det inte ens en promille som fuskar i BF3 (Skulle jag tro i alla fall)!

Det som jag tycker är mest märkligt är att man kan nästan säga direkt var killen kommer ifrån som fuskar,Visst det kan ha med att Sverige är ett litet land och tex Ryssland,Tyskland samt England har mer spelare men det är väldigt sällan,eller näst intill aldrig jag har hört en Svensk som åkt dit för fusk.Det finns men Ryssland är överrepresenterad samt Tyskland ! England är inte mycket sämre!

Dock är det fortfarande sällan jag träffar på någon som fuskar.Eller som jag misstänker fuskar kanske man ska säga.

Sen brukar jag vara rätt provokativ när jag spelar och kallar folk det ena och det andra men men det kan man bli bannad för också

Skrivet av pg_ice:

då är frågan

nu är det några som sitter i garderoben och bögar runt i andra laget medans vi andra spelar hederligt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewiruz:

Ja fast det där är inget problem! Springer en kille så träffar jag garanterat på andra skottet om jag skulle missa det första!Spelar mest sniper i BF3.Sen
beror det på hur mycket man spelat BFBC2 och givetvis BF3 då det går rätt fort att lära sig hur man ska bedöma avståndet.Sen är ju hitboxen som den är i BF men 1-3 skott så borde man träffa det man siktar på om man spelat ett tag.

Sen generellt sett så är det inte ens en promille som fuskar i BF3 (Skulle jag tro i alla fall)!

Det som jag tycker är mest märkligt är att man kan nästan säga direkt var killen kommer ifrån som fuskar,Visst det kan ha med att Sverige är ett litet land och tex Ryssland,Tyskland samt England har mer spelare men det är väldigt sällan,eller näst intill aldrig jag har hört en Svensk som åkt dit för fusk.Det finns men Ryssland är överrepresenterad samt Tyskland ! England är inte mycket sämre!

Dock är det fortfarande sällan jag träffar på någon som fuskar.Eller som jag misstänker fuskar kanske man ska säga.

Sen brukar jag vara rätt provokativ när jag spelar och kallar folk det ena och det andra men men det kan man bli bannad för också

Jag tror att det är hyffsat spritt ändå om nu PBBans är tillräckligt exakt:

http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html

Dock så har dom jag stött på som varit väldigt suspekta pratat för mig oförståeliga språk.

Permalänk
Avstängd

jo jag satt precis och kollade

Det finns en och en annan Svensk,Dock är ju som sagt USA samt Ryssland med på rätt många ställen i listan,Tyskland kanske var en överdrift om man nu ska tro listan :). Sen är det utspritt som du säger och både USA och Ryssland är ju som sagt stora nationer med många spelare antagligen.

Skrivet av Mögel:

Jag tror att det är hyffsat spritt ändå om nu PBBans är tillräckligt exakt

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Här är 2 stycken till som ni gärna får rapportera! Aimbotters bägge 2

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Officer_PinKmAn/#

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/PEIlfVIlIlxPIldy/#
Syns ganska tydligt vad som är fel i den här bilden,Saken är att dessa 2 känner varandra dessutom!

Uploaded with ImageShack.us

Värsta är att det blir bara mer och mer av dessa på Svenska servrar

Och här kommer en söt jävel rent ut sagt
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/BismarckO/stats/...

och....
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/11admin123/

Visa signatur

Permalänk

Nötterna har egen server med-_- kom in av misstag där innan
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/9f0d95d9-21...

Han som van hade 47x kills och drog alla sina 18 levlar i samma game, han låste upp 46 items.....

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk

Är inte misstänksam men jag såg en spelare som i en match fick 102/2 K/D ratio och har en score/min på 999, är det sannolikt fusk?

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Avstängd

haha
jag undrar om dom har roligt när dom spelar BF3 :)?
dom hinner väl spela i 5sec åt gången innan nån aim knäpper dom.

eftersom jag har lagt av med BF3 och inte tar spelet på allvar tack vare allt fusk så blir det nog fan lite röj med Aimbot.
vem bryr sig
man blir ju inte bannad och punkbuster upptäcker inget.
alltså strider det inte mot några regler om fusk? eller har jag fattat fel ;)?

nu kör vi!
Aim på det

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rosenknopp:

Är inte misstänksam men jag såg en spelare som i en match fick 102/2 K/D ratio och har en score/min på 999, är det sannolikt fusk?

Ja det kan man nog säga !

Det finns bra spelare men att få 102 kills och 2 deaths är omöjligt då det räcker med att man möter 3 stycken och hinner kanske ta 2 av dessa om man är väldigt snabb.
Sen kan man sitta och Campa med snipergevär men man kan inte gömma sig en hel match och fortfarande tagit 102 stycken och defenetivt inte få 999 score/min

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad trött man blir på sånt här. Tycker själv att BF3 är ett av de roligaste spelen jag spelat och att fuska i det skulle med all säkerhet förstöra allt det roliga. Inte bara för en själv utan även för andra.

Att sedan dessa fuskare kan nå så höga levels som dom ändå har utan att ha blivit bannad är ju bara sjukt.

Vad får dom ut av att fuska..?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pg_ice:

haha

eftersom jag har lagt av med BF3 och inte tar spelet på allvar tack vare allt fusk så blir det nog fan lite röj med Aimbot.
vem bryr sig

nu kör vi!
Aim på det

Fast folk blir ju permbannad! Sen förstår jag inte riktigt ditt argument? Bara för att andra fuskar så är det helt okej? Hatar fuskare!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Thewiruz:

kan inte mer än att länka denna med dödar 15 st inom 10-15 sek med sniper på 700-1000 meters avstånd fast iofs så är det fusk

http://www.youtube.com/user/largemoneymike#p/u/0/AScXcjgQh-4

Skrivet av Mögel:

Jag tror att det är hyffsat spritt ändå om nu PBBans är tillräckligt exakt:

Dock så har dom jag stött på som varit väldigt suspekta pratat för mig oförståeliga språk.

haha, ja det händer. hoppas dom bannar ännu fler

Skrivet av Thewiruz:

Här är 2 stycken till som ni gärna får rapportera! Aimbotters bägge 2

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Officer_PinKmAn/#

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/PEIlfVIlIlxPIldy/#
Syns ganska tydligt vad som är fel i den här bilden,Saken är att dessa 2 känner varandra dessutom!
http://img692.imageshack.us/img692/6262/31227732.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Värsta är att det blir bara mer och mer av dessa på Svenska servrar

Och här kommer en söt jävel rent ut sagt
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/BismarckO/stats/...

och....
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/11admin123/

ok, hjälper till och bannar (rapporterar) dessa också!:)

Han som van hade 47x kills och drog alla sina 18 levlar i samma game, han låste upp 46 items.....

ja, alla nötter har sina hörn men det är ju bättre att dom håller sig på sina egna servers än att dom går in på andra och förstör upplevelsen för dom som verkligen vill spela men dock finns det ju en del "fuskare" som spelar på andra servers med:(

Skrivet av Rosenknopp:

ja. jag har dock sett score's som springer upp mot 8000-9000 i min

Skrivet av pg_ice:

haha

vem bryr sig

nu kör vi!
Aim på det

du, gör så som du känner för. har skrivits i tråden innan att dom kanske inväntar tills det är tillräckligt många och sedan bannar allihop? vem vet.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk

Var inne på en server i förrgår där en snubbe som heter LongD0ngS1lv3rs spelade,
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/LongD0ngS1lv3rs/
han stod i sin bas och sköt rakt upp i luften och all motståndare dog som flugor, han erkände och skröt i chatten, att gör vad ni vill för EA kommer inte åt honom. Jag och ett gäng person anmälde honom, medan vi spelade, han blev antingen kickad eller så lämnade han servern innan matchen var slut. Fick mail igår från EA supporten med subject: "Bad content in profile‏" och att de kollar på det, antar det vara han för jag har inte anmält någon annan.

Permalänk
Medlem

Jag uppmanar alla att rapportera hans profil.

Permalänk
Medlem

Spelade på webhallens 64 conquest large i går, nån ryss vid namn kazzallall aim bottade så alla på hela servern dödade honom så fort någon såg honom oavsett lag.

Finns ej på battle log. FETT STÖRIGT!

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av svartpippi:

Var inne på en server i förrgår där en snubbe som heter LongD0ngS1lv3rs spelade,
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/LongD0ngS1lv3rs/
han stod i sin bas och sköt rakt upp i luften och all motståndare dog som flugor, han erkände och skröt i chatten, att gör vad ni vill för EA kommer inte åt honom. Jag och ett gäng person anmälde honom, medan vi spelade, han blev antingen kickad eller så lämnade han servern innan matchen var slut. Fick mail igår från EA supporten med subject: "Bad content in profile‏" och att de kollar på det, antar det vara han för jag har inte anmält någon annan.

Det går inte att rapportera den profilen! Inte längre ialla fall !?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Spelade på webhallens 64 conquest large i går, nån ryss vid namn kazzallall aim bottade så alla på hela servern dödade honom så fort någon såg honom oavsett lag.

Finns ej på battle log. FETT STÖRIGT!

Han kan ha bytt namn, eller så är en del av "l" olika tecken, kolla denna tjommen t ex http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/IllIIllIlIllII/ . Det ser ut som hans namn bara är en massa I, men i länkdatan ser man vad som egentligen står.

Har du kollat din battle report för den matchen för att se om du inte kan hitta honom den vägen? Jag tror man kan hitta folk som byter namn på det sättet.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

har jag förstått det rätt att cd-nyckeln inte blir bannad, isf är det så fel på så många sätt,

stötte på några fuskare idag på webbhallens server 52-0 som assult eller nåt i den stilen på metro, känns ju sådär troligt när närmast kille låg på hälften.

madin0711 och h1gh** kom inte ihåg exakt men några reportade inklusive mig själv.

MEN att EA inte inför permban från origin är som sagt sjukt, tycker bannen ska sträcka sig över hela origin, nolltolerans på fusk.

Steam bannar väl nycklarna för folket iaf?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skyw00lker:

har jag förstått det rätt att cd-nyckeln inte blir bannad, isf är det så fel på så många sätt,

stötte på några fuskare idag på webbhallens server 52-0 som assult eller nåt i den stilen på metro, känns ju sådär troligt när närmast kille låg på hälften.

madin0711 och h1gh** kom inte ihåg exakt men några reportade inklusive mig själv.

MEN att EA inte inför permban från origin är som sagt sjukt, tycker bannen ska sträcka sig över hela origin, nolltolerans på fusk.

Steam bannar väl nycklarna för folket iaf?

Ja och det skulle inte vara fel om dom permbannar resten av spelen man köpt genom Origin heller! Menar så hela kontot ryker med CD nycklar och rubbet vilket spel det än gäller!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gött att Artifical Aiming (de som gör en av betal aimbottarna/hacksen) har en egen PB aktiverad server.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D @ 5,0ghz | Custom H2O Loop | TUF GAMING X670E-PLUS | 32GB Corsair @ 3000mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900