Permalänk
Avstängd
Skrivet av mrfisse:

Gött att Artifical Aiming (de som gör en av betal aimbottarna/hacksen) har en egen PB aktiverad server.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/9f0d95d9-21...

Kul Och hur fan rapporterar man en server?

+ att dom har två servrar och 2000 tickets vilket inte är speciellt otippat! En fuskares våta dröm
ArtificialAiming
ArtificialAiming 2

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk

Spelade nyligen och min sida blev ägd i Metro på en webhallenserver, alla anklagade ryssarna som var ganska många för fusk, hur vanligt är det att ryssar fuskar, fuskar dom oftare än dom spelar ärligt?

Här är matchen, jag är kroppkaka.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show...

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem

Finns det någonstans det går att läsa om EA's utlåtande vad fuskande resulterar i?, förutom det vanliga dravlet när man installerar. I MW3 blir man ju än mer frustrerad då spelet existerat i 5 år och det formligen kryllar av fuskare, där banorna dessutom är betydligt mindre så en m60 når överallt.. Upplever det ungefär som att man får "ajja bajja" gör inte om det igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenknopp:

Spelade nyligen och min sida blev ägd i Metro på en webhallenserver, alla anklagade ryssarna som var ganska många för fusk, hur vanligt är det att ryssar fuskar, fuskar dom oftare än dom spelar ärligt?

dom KD e ju helt normala..tex kolla dom på RU sidan, han me 48 kills, fick ju 25 me noobtube

Permalänk
Skrivet av dodo1:

dom KD e ju helt normala..tex kolla dom på RU sidan, han me 48 kills, fick ju 25 me noobtube

Statsen är normala, frågan är om fuskare lär sig att inte få för onormala stats, jag tyckte själv att dom kunde fragga löjligt lätt på långa avtänd med väldigt få skott.

Å ena sidan kan det kännas hopplöst när lagen är för obalanserade och man blir då lätt fraggad hela tiden.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master 690 II

Permalänk
Avstängd

Gjorde nyss en tråd på EA omproblemet med mer och mer fuskare och vad som händer med rapporterna

Där är det rätt uppenbart att fuskare hör till spelet. Får se om någon från EA svara på vad som händer med rapporterna dom får in

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Hjälpsam

Hmm,

1094 knifekills
3st default dogtags taken
250st melee ribbons

Något som inte stämmer?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Hmm,

1094 knifekills
250st melee ribbons

Något som inte stämmer?

Score / Min
7 418

nädå, han e bara skillz

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av svartpippi:

Var inne på en server i förrgår där en snubbe som heter LongD0ngS1lv3rs spelade,
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/LongD0ngS1lv3rs/
han stod i sin bas och sköt rakt upp i luften och all motståndare dog som flugor, han erkände och skröt i chatten, att gör vad ni vill för EA kommer inte åt honom. Jag och ett gäng person anmälde honom, medan vi spelade, han blev antingen kickad eller så lämnade han servern innan matchen var slut. Fick mail igår från EA supporten med subject: "Bad content in profile‏" och att de kollar på det, antar det vara han för jag har inte anmält någon annan.

ok ska kolla upp och ev göra ett försök och banna honom.

Skrivet av LAMeduck:

Jag uppmanar alla att rapportera hans profil.

ok!

Skrivet av davyp3:

Spelade på webhallens 64 conquest large i går, nån ryss vid namn kazzallall aim bottade så alla på hela servern dödade honom så fort någon såg honom oavsett lag.

Finns ej på battle log. FETT STÖRIGT!

ok, ja det finns en del problem med det. brukar ibland dyka upp om en stund.

Skrivet av Bakwetu:

Han kan ha bytt namn, eller så är en del av "l" olika tecken, kolla denna tjommen t ex http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/IllIIllIlIllII/ . Det ser ut som hans namn bara är en massa I, men i länkdatan ser man vad som egentligen står.

Har du kollat din battle report för den matchen för att se om du inte kan hitta honom den vägen? Jag tror man kan hitta folk som byter namn på det sättet.

om du kollar på början av tråden till den ja har länkat så ser du att du kommer till hans profil även om namnet är bytt.

Skrivet av skyw00lker:

har jag förstått det rätt att cd-nyckeln inte blir bannad, isf är det så fel på så många sätt,

stötte på några fuskare idag på webbhallens server 52-0 som assult eller nåt i den stilen på metro, känns ju sådär troligt när närmast kille låg på hälften.

madin0711 och h1gh** kom inte ihåg exakt men några reportade inklusive mig själv.

MEN att EA inte inför permban från origin är som sagt sjukt, tycker bannen ska sträcka sig över hela origin, nolltolerans på fusk.

Steam bannar väl nycklarna för folket iaf?

ja, jag tycker det är sjukt jag med. vad jag vet så nollställer dom bara ranken etc. dom borde banna alla fuskare som nedanstående här skrev i alla fall för ett par månader beroende på hur mycket som har fuskat. Steam bannar CD-nyckel för 1 år så att fuskare inte kan gå in i anti-cheat banor under ett helt år.

Skrivet av Thewiruz:

Ja och det skulle inte vara fel om dom permbannar resten av spelen man köpt genom Origin heller! Menar så hela kontot ryker med CD nycklar och rubbet vilket spel det än gäller!

ja, i alla fall att dom låser Origin acc för ett par månader pga av fusk.

Skrivet av mrfisse:

Gött att Artifical Aiming (de som gör en av betal aimbottarna/hacksen) har en egen PB aktiverad server.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/9f0d95d9-21...

bättre att dom håller sig på sina egna servers istället för alla andras, men tyvärr gör ju inte alla detta och det har vi märkt.

Skrivet av Thewiruz:

Kul Och hur fan rapporterar man en server?

+ att dom har två servrar och 2000 tickets vilket inte är speciellt otippat! En fuskares våta dröm
ArtificialAiming
ArtificialAiming 2

vad jag tror så kan du inte stänga ner en bf3 server som någon har betalat för samt att det är punkbuster som sköter Anti-cheat inte admin på server. Admin har hand om banning,kick från server och server relaterade saker. men däremot kan du försöka kontakta någon inom EA support och meddela att det förekommer mycket fusk inom just dessa två men vet inte om detta kommer att tas upp

Skrivet av Rosenknopp:

i alla nationer, till och med i Sverige så finns det fuskare. det är hur man är som person (varierar mellan person till person vilka som föredrar fusk), man kan inte dra alla över en kant för jag tror det finns många inom Sverige och Europa som fuskar tom USA.

Skrivet av Englund!:

Finns det någonstans det går att läsa om EA's utlåtande vad fuskande resulterar i?, förutom det vanliga dravlet när man installerar. I MW3 blir man ju än mer frustrerad då spelet existerat i 5 år och det formligen kryllar av fuskare, där banorna dessutom är betydligt mindre så en m60 når överallt.. Upplever det ungefär som att man får "ajja bajja" gör inte om det igen.

vad jag har fått höra så nollställer dom rank etc till noll men detta räcker ju inte, banna deras origin acc eller något liknade för X-antal månader så kommer det bli mycket bättre, eller vad tycker du, vad är din åsikt?

Skrivet av dodo1:

ja, finns vissa som inte får så mycket kill/death ratio men kolla score/min ex, sedan finns det dom som kommer upp i 300kills och 10-15 death på 1000 tickets runda som är helt omöjligt och ologiskt.

Skrivet av Rosenknopp:

Statsen är normala, frågan är om fuskare lär sig att inte få för onormala stats, jag tyckte själv att dom kunde fragga löjligt lätt på långa avtänd med väldigt få skott.

Å ena sidan kan det kännas hopplöst när lagen är för obalanserade och man blir då lätt fraggad hela tiden.

tror inte dom "lär" sig att få vanliga stats då dom vill få så hög rank som möjligt så fort som möjligt, om jag skulle vara helt ärlig förstår jag inte ens att dom orkar att fuska, fuska är en annan sak om pengar är involverade.

Skrivet av Thewiruz:

Gjorde nyss en tråd på EA omproblemet med mer och mer fuskare och vad som händer med rapporterna

Där är det rätt uppenbart att fuskare hör till spelet. Får se om någon från EA svara på vad som händer med rapporterna dom får in

ok, låt oss höra sedan vad dom skrev tillbaka!

Skrivet av Fluf:

Hmm,

1094 knifekills
250st melee ribbons

Något som inte stämmer?

sant! över 7400 score/min är ju lite väl förmycket även för professionella spelare.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

Jadu, min tro och förhoppning är att de som sysslar med det här är i de yngre åldrarna. Att resetta statsen gör ju inte ett smack, cirkusen börjar ju bara om igen, permbanna dom. Borde ju vara win-win, då får dom sälja ytterliggare ett spel och är det så att dom inte knegar kanske man tänker sig för ytterliggare än gång innan man sätter igång och fuskar igen.

Permalänk
Medlem

Enbart permanent ban som gäller tycker jag, reset och.dem enbart börjar fuska med mer måtta. Efter dem köpt nytt spel några gånger flyttar dem nog till ett annat spel.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Englund!:

Jadu, min tro och förhoppning är att de som sysslar med det här är i de yngre åldrarna. Att resetta statsen gör ju inte ett smack, cirkusen börjar ju bara om igen, permbanna dom. Borde ju vara win-win, då får dom sälja ytterliggare ett spel och är det så att dom inte knegar kanske man tänker sig för ytterliggare än gång innan man sätter igång och fuskar igen.

ja, det är sant. dessutom så förbättrar det spelupplevelsen för alla andra som spelar BF3 rent generellt.
vet inte om detta förslaget har tagits upp, om inte så borde man kanske samlat ihop en grupp,
kanske fått med ett par hundra medlemmar från sveriges sida och fått dom skicka in ett likadant
förslag till EA Dice som eventuellt jag fixar ihop (förslag att skicka in). skulle kanske hjälpt?

kanske tom fått tråden klistrad av någon eventuell moderat angående detta. tills man har samlat ihop tillräckligt med folk från Sweclockers sida.

Skrivet av som99:

Enbart permanent ban som gäller tycker jag, reset och.dem enbart börjar fuska med mer måtta. Efter dem köpt nytt spel några gånger flyttar dem nog till ett annat spel.

ok, alla delar inte samma åsikt. men åtminstone ett par månader bann på HELA Origin accountet och vid upprepade gånger så gäller permanent ban. tycker jag!

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel

Permalänk
Skrivet av To33e:

spelar aldrig fps spel på konsol, då ja uppgraderade min dator ganska enormt för just bf3, heter samma på min bf3 profile som jag gör här i swec.. när jag gör print screen på datorn när jag spelar bf3 så blir bilden bara vit :/ därav fotot med telefonen

EDIT: är en gammal bf2 veteran så fps spel på konsol finns inte i mina ögon

Haha erkänn du tog med typ någon android telefon?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Wildtigaah:

Sony Ericsson k610i har inte råd med android telefon då datorn tog hela besparing (~4 Veckor gammal)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenknopp:

Att anklaga folk för fusk på Conquest 64 Metro 1000 tickets är... dumt? Lika dumt som att whina på noob rpg/m320 osv. när den banan bara en enda spray n pray noobfest utan dess like ^^

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av warh0g:

Att anklaga folk för fusk på Conquest 64 Metro 1000 tickets är... dumt? Lika dumt som att whina på noob rpg/m320 osv. när den banan bara en enda spray n pray noobfest utan dess like ^^

sant! ser dessutom inga orealistiska scores heller då det han visar är helt normalt särskilt på metro. men om någon har ex 300kills och 10-15 death och över 40000 i scores innan matchen är slut då är det något skumt på gång!

som jag har anmärkt ett x antal gånger

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lirade nyss på någon server och en kille som nickar "smnona" fuskade rejält. På i princip alla kills fick han HS, alla gånger han dödade mig. Var det genom buskar eller precis runt ett hörn. Han körde mycket med SV98 och ja, ni kan ju spana in hans statestik, ser helt mongo ut.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/smnona/iteminfo/...

Citat:

Statistics SV98
Kills 89
Headshots 85
ShotsFired 259
Accuracy % 41.3

Vem fan skjuter 259 skott och bara får 89 kills med 85 HS? Luktar aimbot så det stänker om det. Rapportera aset om ni har lust fan blir så jävla förbannad på sånt.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av warh0g:

Det var vad många gjorde, man kan ju fuska där med.

Dessa stats är lite knepigare men jag är inte säker på att det var fusk då spelaren mest satt i sridfordonet och tokspammade, med dessa stats blev spelaren med mest poäng fuskanklagad.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/135422...

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem

Ännu en idiot att rapportera: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Oo_Llala/# Han gick från noll till ett par hundra kills på några minuter. Dessutom tog han livet av halva vårt lag från andra sidan kartan ett par ggr. Fattar inte vad de tycker är roligt med detta?

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Skrivet av Rosenknopp:

Det var vad många gjorde, man kan ju fuska där med.

Dessa stats är lite knepigare men jag är inte säker på att det var fusk då spelaren mest satt i sridfordonet och tokspammade, med dessa stats blev spelaren med mest poäng fuskanklagad.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/135422...

Folk är dock väldigt frikostiga med att skrika fuskare i detta spel, inte ovanligt att jag eller någon av de jag lirar med blir kallade fuskare så fort man kommer igång med lite streaks. Inte heller ovanligt att vissa som jag lirar med whinar på att folk fuskar som sedan visar sig ha något i stil med 4/10 i stats. Kort sagt folk har svårt att hantera förluster eller bara att bli ägda helt enkelt, och det är lättare att kalla det fusk än att acceptera att det finns folk som spelar bättre.

Sedan så finns det ju så klart folk som fuskar också, och dom ska bort. Men det folk kallar fuskare i bf3 innefattar säkerligen det tiodubbla mot dem som fuskar. Men att folk sitter och planerar sina fusksessioner för att få det att se ut som att dom inte fuskar tror jag inte alls på.

Permalänk
Skrivet av whiskerer:

Folk är dock väldigt frikostiga med att skrika fuskare i detta spel, inte ovanligt att jag eller någon av de jag lirar med blir kallade fuskare så fort man kommer igång med lite streaks. Inte heller ovanligt att vissa som jag lirar med whinar på att folk fuskar som sedan visar sig ha något i stil med 4/10 i stats. Kort sagt folk har svårt att hantera förluster eller bara att bli ägda helt enkelt, och det är lättare att kalla det fusk än att acceptera att det finns folk som spelar bättre.

Sedan så finns det ju så klart folk som fuskar också, och dom ska bort. Men det folk kallar fuskare i bf3 innefattar säkerligen det tiodubbla mot dem som fuskar. Men att folk sitter och planerar sina fusksessioner för att få det att se ut som att dom inte fuskar tror jag inte alls på.

Att spelare blir felaktigt anklagade är helt säkert, i synnerhet om det är stor skillnad på lagen
Anledningen att jag skrev här var mest för att jag vill veta om 102/2 är möjligt om man sitter i ett stridsfordon och tokspammar, efter en tids gnäll slutade spelaren och ersattes av annan som gjorde exakt samma sak.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Vet ej om de funkar i BF3 men i rtcw som oxå hade PB drog man ner konsollen å /PB_guid Man fick då upp allas på serverns guids (8 sista) - de i kombo med: yawn.be var oslagbart på den tiden (2001 - 2008). Pbban folk hängde i olika IRC kanaler å man kunde chatta direkt med dom angående fuskare).

Exempel på yawn: http://www.yawn.be/findPlayer.yawn?gamecode=RTCW&pbGuid=8dd12... (tog mej själv )

Känns som om servicen var bättre förut, eller?

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

Permalänk
Avstängd

det där ser ju svårt ut

när punkbuster eller Origin fixar så att dom nissarna inte kan spela BF3 då kommer jag att börja spela igen.
Origin skannar ju tydligen av datorn redan så varför inte leta efter aimbot program och automatisk banna den personen om den hittar nåt?
förstår inte problemet att dom inte kan få fast fuskarna

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Det där såg ju jätte roligt ut

Jag har alltid undrat vad som får folk att fuska

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Inte underligt Ryssland alltid varit ett land i dekadens, man kan ju få epilepsi anfall för mindre...

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Sprayar med SCAR, undrar wtf dör han inte för? Vänder sig om och knäpper mig... 100% HP.

Osynlighet i fordon. Serietaget med screenshots som bildbevis, så vidrigt cheat.

+ sjuk damage cheat. Vi satt två st i tank och bombade honom, smiter iväg med 70% HP kvar. Kul att spela på svenska Gotland bland svenska cheaters... not.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Leif_Lindeman/#

edit: Ser att vederbörande spelar på sweclockers också, vore ju skojigt om vederbörande hängde här i tråden. Har iaf tickat honom, + pepprade med fraps så kan göra .gif på skiten (inte för att bildbevis är värt nåt för EA dock).

Permalänk
Avstängd

så det finns damage cheat också ?
vad menar du med osynlig i fordon?

aimbot
wallhack
damage cheat

vad mer?

finns det nåt fusk som punkbuster upptäcker eller har man skiten installerat för nöjes skull :)?
man börjar ju undra

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wildtigaah:

Va? vad har android os med kamera att göra?

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

dem kan ju inte banna fuskarna för får dem fuska osv så vet ju fuskarna om detta och kan även köpa bf4 , om vi säger att det finns 5000 fuskare så har dem fått in 2,5mille på dem.. men av 8mille sålda spel borde det finnas minst 10 000 fuskare! dem måste stryka dem medhårs för att inte förlora multimiljon belopp... men sedan att folk slutar spela för att det är så mkt fuskare spelar ju inte dem någon roll dem har ju håvat in cashen för länge sedan ..

Det sjuka i denna soppan är ju att om du skriver på battlelogs forum ang fuskare och skapar trådar så är risken större att du bli bannad än fuskarna.. en vön till mig startade flera trådar om en helt fuskande platoon (ca 11st var dom) men inget gjordes.. alla hade 1500-8000 spm och acc på 40% , efter trådar låsts så blev han bannad från origin 72h . dem fuskarna kan säkert sitta och spela dygnet runt statsen blev nollade såg ja efter ett par veckor men dem började lika fort om igen... skillnaden är att mig veterligen fuskar du i cod blir du bannad. kan ta ett tag men de måste köpa nytt spel.. detta är bara löjligt ! är det den svenska dialogpolisen som lärt dem hur de skall handskas med kriminella ???? blir så förebannad !!!!!!!!!!!!

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti