Finns det några som är nyfikna på hur AMD FX-4100 presterar?

Permalänk
Medlem

Överklockat med hjälp av EZtuner (bumpade upp direkt).

Tänkte se ifall det blir någon skillnad i fps

Återkommer!
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2183276

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Lagt upp resultat med processorn i 4,54 Ghz nu Endast 32p

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Det är verkligen inte min dag! råkade sparka omkull min flaska t-röd rakt över hela datorn.

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Inaktiv

Tackar! skysta resultat ändå? tycker det inte va så dåligt med tanke på priset du löpte fx cpun för? det va på kompletts 1337 rea eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

Det är verkligen inte min dag! råkade sparka omkull min flaska t-röd rakt över hela datorn.

Det är spritmissbruk
Då blir den ren iallafall

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD_PERA:

Det är spritmissbruk
Då blir den ren iallafall

Sant:P Mina strömkablar blev helt dränkta men jag har torkat så gott jag kan. Hur länge bör jag vänta innan jag kan koppla in allt?

Min telefon blev också helt dränkt så nu är skärmen lite blåaktig:(

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

Sant:P Mina strömkablar blev helt dränkta men jag har torkat så gott jag kan. Hur länge bör jag vänta innan jag kan koppla in allt?

Min telefon blev också helt dränkt så nu är skärmen lite blåaktig:(

jag hade väntat minst 24 h

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

jag hade väntat minst 24 h

Trots att det avdunstar rätt fort?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Är det på 220 sidan är det väl lugnt

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

Trots att det avdunstar rätt fort?

Ja för att vara på den säkra sidan. Konsekvenserna annars kan vara tråkiga....

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Är det på 220 sidan är det väl lugnt

220?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Är det strömkabeln som du sätter i väggen så är det väl ingen fara men om det är strömkablarna som sitter på moderkort etc hade jag nog väntat.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Är det strömkabeln som du sätter i väggen så är det väl ingen fara men om det är strömkablarna som sitter på moderkort etc hade jag nog väntat.

Då blir det att vänta. Fy fan vad lack man blir, är sjukt sugen på att starta upp skiten och skulle det skita sig så ska jag aldrig mer röra en dator.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

Tackar! skysta resultat ändå? tycker det inte va så dåligt med tanke på priset du löpte fx cpun för? det va på kompletts 1337 rea eller?

Jag är skitnöjd med den (hade planerat att raskt smälla in en 960T och förhoppningsvis låsa upp...men nehepp, inget sånt! )

Skrivet av Grasp247:

Då blir det att vänta. Fy fan vad lack man blir, är sjukt sugen på att starta upp skiten och skulle det skita sig så ska jag aldrig mer röra en dator.

Fyfan, jag lider med dig! Verkligen!

hahah kom på en sak, spillde också en flaska t-röd innan, drog till den med foten när jag skruvade på kylarn Dock låg den på golvet så det var rätt lugnt..

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

http://www.sweclockers.com/galleri/8615-amd-fx4100-battlefiel...

Snälla sluta lura folk om att det "duger med FX-4100".

Då AMD processorn är markant billigare än Intel's varianter (Syftar mest på 2500K) så skulle tror jag det bättre valet hade varit att gå på FX4100, för att sedan lägga resterande ~700:- mer på grafikkort.
Detta kan man tycka vad man vill om, men då den större skillnaden i FPS ligger i vilket grafikkort man har, så anser jag att det är smartare att gå på ett bättre sådant.
- SuperSverker

Du kör ju med samma grafikkort på båda processortesterna... Hur hjälper då ett bättre grafikkort en FX4100...?
10-20 fps mer ger en gammal i5 760 (sen är en 2500K mycket bättre). Det är processorn som ger de extra fps'en, inte grafikkortet. Att uppgradera grafikkortet för en FX-4100 är slöseri eftersom processorn är flaskhalsen!

FX-4100 är liksom inte framtidssäker för fem öre. Fattar inte hur flera här på forumet försöker intala sig själva att FX-4100 duger när det står svart på vitt att den inte orkar med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sound Shower:

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/01/05/Amd-vs-in...

Då AMD processorn är markant billigare än Intel's varianter (Syftar mest på 2500K) så skulle tror jag det bättre valet hade varit att gå på FX4100, för att sedan lägga resterande ~700:- mer på grafikkort.
Detta kan man tycka vad man vill om, men då den större skillnaden i FPS ligger i vilket grafikkort man har, så anser jag att det är smartare att gå på ett bättre sådant.
- SuperSverker

Du kör ju med samma grafikkort på båda processortesterna... Hur hjälper då ett bättre grafikkort en FX4100...?
10-20 fps mer ger en gammal i5 760 (sen är en 2500K mycket bättre). Det är processorn som ger de extra fps'en, inte grafikkortet. Att uppgradera grafikkortet för en FX-4100 är slöseri eftersom processorn är flaskhalsen!

FX-4100 är liksom inte framtidssäker för fem öre. Fattar inte hur flera här på forumet försöker intala sig själva att FX-4100 duger när det står svart på vitt att den inte orkar med.

Jag ska be dig tänka lite längre än vad näsan pekar

Sätt dig i situationen att du har en väldigt tight budget. Hur ska du balansera bygget?

Jo, du lägger alltid krutet på grafiken. Varför? Därför att det är det som gör mest skillnad.
En gammal C2Q klarar fortfarande av alla de nyare spelen utan problem. Samma gäller Phenom II serien, Athlon sackar efter på grund av dåligt med cache.

Det kanske var dumt att använda just Battlefield 3 som exempel, då vi vet att det är väldigt beroende av vilken processor du har.
Du har rätt, FX4100 räcker inte. Men det är heller inte konstigt, då den helt enkelt inte är gjord för att vara en gamingcpu.

Du gör en bra mycket bättre investering att gå på en AM3/AM3+ plattform och lägga mer pengar på grafikkortet när du har en begränsad budget och inga inkommande pengar inom närmaste tiden. Vilket beskriver de flesta yngre som är sugna på en spelrigg

"Det är processorn som ger de extra FPS'en, inte grafikkortet"

http://www.sweclockers.com/recension/14579-amd-fx-8150-och-fx...

Att tjäna 4 fps för ~1200 :- är verkligen värt. Lägg av.
Detta är dock i fall där grafikkortet sätter gränserna, vilket det inte är i Battlefield med FX4100. Om man sedan sänker upplösningen så blir skillnaden större, men fortfarande inga problem att ha en CPU för 700 :-.
Det är upplösningen som tillsammans med grafikkortet sätter gränser i spel. Processorn spelar mindre och mindre roll ju högre upplösning du har (beroende på spel), och vem fan spelar på 1280x720 nu för tiden?

Jag kan dessutom lova dig att jag får högre FPS i de flesta, om inte alla spel jämfört med ett 6870 (som man i så fall fått gå på om man satsat på en bättre CPU) och en i5 2500K.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sound Shower:

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/01/05/Amd-vs-in...

- SuperSverker

Kom igen när det finns en bättre processor för 513,75:-, för det är det pris som vi talar om här. Komplett.se 1337-deal
Även ordinarie pris 1028:- är bra. Om man dessutom kör det på Gigabyte 990FXA-UD3 från inets sweclockers-tack-för-årets-butik-pris 695:- härom veckan.
Det är det som gäller i denna tråd ett prisvärt alternativ till intels alltid-dyrt-ordinarie-pris-filosofi.
Plocka fram en intelrigg för 1300:- med samma spec. så får vi se
Jag pratar om en processor som klockar till åtminstonne 4,5Ghz och har 12Mb cashe, och ett moderkort med både sli & CF 6x Sata-III & Usb 3.0.
AMDs moderkort är i många fall bättre & billigare än intels, men brister lite i processorkraft.
Även om man betalar ordinarie oris för moderkortet så blir det inte dyrt. och man måste ta i beaktning att SuperSverker använder ett ROG kort som i intelversion är svindyrt. Mitt ena Formula kort gav jag 800:- för på kompletts fyndhörna, komplett med kartong och orörda tillbehör.

Vi vet att intel 2500 & 2600 är bättre än AMD, men mycket dyrare, det gäller att hitta så mycket kräm så billigt som möjligt i denna tråd.

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sound Shower:

Fattar inte hur flera här på forumet försöker intala sig själva att FX-4100 duger när det står svart på vitt att den inte orkar med.

Var går gränsen när en processor inte orkar med samt inte orkar till vad?? Finns det en vedertagen definition eller är det din definition som gäller?

När P4:an inte dög till spel eftersom AMD var totalt överlägsen i spel samt FX5900XT var en ren katastrof.. så gick det såhär när jag lirade en av otaliga matcher mot ett antal herrar med AMD riggar!

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

Som jag nämnt i många andra trådar, många här inne verkar dra ett = mellan presterar lite sämre och presterar skit, i spel så spelar helheten in mer än en unik del och som folk säger i denna tråden, du tjänar mer på att lägga den extra tusenlappen på grafikkortet jämfört med att lägga det på CPUn.
Att tro att AMD inte kan utnyttja grafikkortet enbart för att det skiljer några FPS med samma grafikkort är bara ett tecken på att man inte vet vad man pratar om enligt mig, AMD strukturen är inte lika effektiv just nu som Intels, det stämmer men det är inte bara CPU som spelar in, det är moderkort, minnen, grafikkort, settings, drivers, mjukvara och vilket spel det är osv.
3DMark 11 med min dator ger iaf liknande resultat som en i5 2500K eller i5 2600K med samma grafikkort, lite lägre men inte mycket och då kör de flesta i5 2500K-2600K som jag kollat på en högre frekvens på sina CPUs, ofta 4.3-4.6 mot mina 4.0, skillnaden? Jag betalade ungefär 2/3delar av priset mot vad jag hade fått ge för att köra Intel och tjäna några få FPS som jag troligen inte skulle märka av själv direkt (när det väl märks är iaf båda på så djupt vatten att det är dags att byta).

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sound Shower:

Tänkte bara informera dig, att det finns lite nya resultat i mitt galleri som du borde kolla på.

Med processorn klockad så får jag en avg på 70 - 75. Det är nästan exakt som Intels 760...För 600 :-, det är 1100 mindre än vad jag gav för Intelprocessorn

Som en ovan sa, här skiter vi ifall Intel är bättre, dem är fortfarande svindyra. Sålänge du inte kan använda en i3 i spel (snäll kom inte och säg att man kan, för tycker du har skjutit dig i foten tillräckligt) som har samma pris som Phenom II/AMD FX 4100/ FX6100 (?), så är det AMD som gäller när du vill ha en budget speldator

Ber om ursäkt om posten kan vara lite väl riktad mot dig, men du har missuppfattar trådens syfte.

Edit*
AMD processorn slår faktiskt Intel processorn i 64p.

Men man ska fortfarande ha i åtanke att den är i stock, men fortfarande.

Mvh

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ferrat:

Som jag nämnt i många andra trådar, många här inne verkar dra ett = mellan presterar lite sämre och presterar skit, i spel så spelar helheten in mer än en unik del och som folk säger i denna tråden, du tjänar mer på att lägga den extra tusenlappen på grafikkortet jämfört med att lägga det på CPUn.
Att tro att AMD inte kan utnyttja grafikkortet enbart för att det skiljer några FPS med samma grafikkort är bara ett tecken på att man inte vet vad man pratar om enligt mig, AMD strukturen är inte lika effektiv just nu som Intels, det stämmer men det är inte bara CPU som spelar in, det är moderkort, minnen, grafikkort, settings, drivers, mjukvara och vilket spel det är osv.
3DMark 11 med min dator ger iaf liknande resultat som en i5 2500K eller i5 2600K med samma grafikkort, lite lägre men inte mycket och då kör de flesta i5 2500K-2600K som jag kollat på en högre frekvens på sina CPUs, ofta 4.3-4.6 mot mina 4.0, skillnaden? Jag betalade ungefär 2/3delar av priset mot vad jag hade fått ge för att köra Intel och tjäna några få FPS som jag troligen inte skulle märka av själv direkt (när det väl märks är iaf båda på så djupt vatten att det är dags att byta).

indeed...

Så jag går och köper en bulldozer fx-8120 eller i detta vall en fx-4100 (så jag inte går iväg från tråden ) säger vi och ett 7970 eller varför inte 2 och kör CF!! så kommer den att prestera bättre än ett i5 2500k med 2 xfx 570 eller 560 ? om jag förstår det rätt här

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

indeed...

Så jag går och köper en bulldozer fx-8120 säger vi och ett 7970 eller varför inte 2 och kör CF!! så kommer den att prestera bättre än ett i5 2500k med 2 xfx 570 eller 560 ? om jag förstår det rätt här

Skulle räcka med en Phenom II 970 i spel som inte utnyttjar trådar så bra
Men annars, ja precis.

Men man måste såklart tänka på att en i5 2500K tillsammans med ett 7970 är bättre i det mesta, men har man inte pengarna, eller inte kommer kunna lägga de pengarna under en längre tid, så är det bättre

Edit*
Förresten, kom på en bra förslag.
Såg din dator i sign, det skulle räcka att du satte i en C2Q så skulle den prestera mycket bättre i spel. Men efter detta, (quad cpu), så gör det inte mycket skillnad, hur mycket du än uppgraderar processorn.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SuperSverker:

Skulle räcka med en Phenom II 970 i spel som inte utnyttjar trådar så bra
Men annars, ja precis.

Men man måste såklart tänka på att en i5 2500K tillsammans med ett 7970 är bättre i det mesta, men har man inte pengarna, eller inte kommer kunna lägga de pengarna under en längre tid, så är det bättre

JA! precis! äh jag tänkte på som (tror det va du som sa det)

att man lägger mindre pengar på sin cpu och köper ett rikitgt jävulskt grafikkort!

Visst är det så som du säger "att en i5 2500K tillsammans med ett 7970 eller i CF presterar bäst igentligen " men alla har inte dom pengarna! därför undrade jag om jag tänkte rätt där med att en snarlik cpu fast med ett bättre grafikkort kan göra skillnad!

Permalänk
Inaktiv

haha så om jag går och köper ett eller 2 7970 säger vi nu då kommer det flyta på ganska bra? även om jag kör en Intel core 2 duo?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

JA! precis! äh jag tänkte på som (tror det va du som sa det)

att man lägger mindre pengar på sin cpu och köper ett rikitgt jävulskt grafikkort!

Visst är det så som du säger "att en i5 2500K tillsammans med ett 7970 eller i CF presterar bäst igentligen " men alla har inte dom pengarna! därför undrade jag om jag tänkte rätt där med att en snarlik cpu fast med ett bättre grafikkort kan göra skillnad!

Precis!

Skrivet av anon186265:

haha så om jag går och köper ett eller 2 7970 säger vi nu då kommer det flyta på ganska bra? även om jag kör en Intel core 2 duo?

Nej..tyvärr :/
Där har du en faktor, som gör att din processor flaskar? Vad undrar du då? Jo, dina 2 kärnor. Dem räcker till de flesta äldre spel, sålänge du klockar och får en högre frekvens. Men i nyare spel, som lärt sig använda fler kärnor (Läs = Battlefield 3) så kommer det inte räcka.
Dock om du smällde i en C2Q, och klockade till ~3,5 så tror jag faktiskt inte att det skulle flaska något märkvärt, så länge du kör i 1920x1080 eller högre upplösning (Ju högre, ju mer tar grafikkorten över, så skillnaden mellan quads blir mindre och mindre).

http://www.sweclockers.com/recension/14699-intel-core-i7-3930...

Kollar du längst upp, så skiljer det 4 fps mellan processorer för 8k, och en för knappt 1500
Däremot, om man tar ett spel som använder processorn mycket, t.ex civ 5 så:

http://www.sweclockers.com/recension/14699-intel-core-i7-3930...

Blir skillnaden mellan processor och processor större, då spelet delvis använder trådarna bättre, men också att det är mer saker som renderas av processorn

*
Ber om ursäkt för att jag gör långa inlägg, men detta är lite av en topic som jag brinner för

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

indeed...

Så jag går och köper en bulldozer fx-8120 eller i detta vall en fx-4100 (så jag inte går iväg från tråden ) säger vi och ett 7970 eller varför inte 2 och kör CF!! så kommer den att prestera bättre än ett i5 2500k med 2 xfx 570 eller 560 ? om jag förstår det rätt här

I denna tråd rör det sig om en FX-4100 på 3,7Ghz som kan gå i 4,5Ghz om man har tur, den kostar 1000:- eller 513.75:- som några av oss har betalat.
Den dyra bulldooser ger jag inget för. (vi vet inget om framtiden för BD)
Det är nog ingen som rekomenderar en FX-8120 för det priset.
Däremor en upplåsningsbar x4 960T för en tusing, som man klockar till x6 och 4Ghz med ett upplåst HD7950 (om det går som med 6950)
Det kommer att slå en i5 med 580, fast billigare

Det är det det handlar om, billigt men ändå bra.

Men man kan ju fuska och köpa en dyr intel 2700K och ett GTX 580, om man har lust, råd har jag men ingen lust.

Edit: OK 4,5Ghz då

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SuperSverker:

Precis!
Nej..tyvärr :/
Där har du en faktor, som gör att din processor flaskar? Vad undrar du då? Jo, dina 2 kärnor. Dem räcker till de flesta äldre spel, sålänge du klockar och får en högre frekvens. Men i nyare spel, som lärt sig använda fler kärnor (Läs = Battlefield 3) så kommer det inte räcka.
Dock om du smällde i en C2Q, och klockade till ~3,5 så tror jag faktiskt inte att det skulle flaska något märkvärt, så länge du kör i 1920x1080 eller högre upplösning (Ju högre, ju mer tar grafikkorten över, så skillnaden mellan quads blir mindre och mindre).

Blir skillnaden mellan processor och processor större, då spelet delvis använder trådarna bättre, men också att det är mer saker som renderas av processorn
*
Ber om ursäkt för att jag gör långa inlägg, men detta är lite av en topic som jag brinner för

"Ber om ursäkt för att jag gör långa inlägg, men detta är lite av en topic som jag brinner för :D"

Fan kör på bara! jag älskar att sitta å läsa dvs. nu då pga att jag just sitter på en intel core 2 duo >:D

Och funderar starkt på att köpa ett uppgraderingssytem till min käresta!!!

Därför undrar jag dessa saker! men så det är alltså värt att gå på detta paketet istället (som jag har byggt snabbt bara för att jämföra!!) :

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333749/2012-01-06

istället för intel paketet? :

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333758/2012-01-06

Då vi säger att jag har en budget på ca: 6-6500 varken mer eller mindre!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AMD_PERA:

I denna tråd rör det sig om en FX-4100 på 3,7Ghz som kan gå i 3,5Ghz om man har tur, den kostar 1000:- eller 513.75:- som några av oss har betalat.
Den dyra bulldooser ger jag inget för. (vi vet inget om framtiden för BD)
Det är nog ingen som rekomenderar en FX-8120 för det priset.
Däremor en upplåsningsbar x4 960T för en tusing, som man klockar till x6 och 4Ghz med ett upplåst HD7950 (om det går som med 6950)
Det kommer att slå en i5 med 580, fast billigare

Det är det det handlar om, billigt men ändå bra.

Men man kan ju fuska och köpa en dyr intel 2700K och ett GTX 580, om man har lust, råd har jag men ingen lust.

Indeed!

Har du lust att göra ett paket till mig för runt 3-3500? då jag räknar med :CPU,Grafikkort,moderkort och ram (minst 8g) snälllaaa?

skiter fulständigt i om det är amd eller intel har tänkt att spela tunga spel på det samt uppgradera mitt grafikkort längre fram!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

"Ber om ursäkt för att jag gör långa inlägg, men detta är lite av en topic som jag brinner för :D"

Fan kör på bara! jag älskar att sitta å läsa dvs. nu då pga att jag just sitter på en intel core 2 duo >:D

Och funderar starkt på att köpa ett uppgraderingssytem till min käresta!!!

Därför undrar jag dessa saker! men så det är alltså värt att gå på detta paketet istället (som jag har byggt snabbt bara för att jämföra!!) :

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333749/2012-01-06

istället för intel paketet? :

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333758/2012-01-06

Då vi säger att jag har en budget på ca: 6-6500 varken mer eller mindre!

Tror du är lite för övertroende för Bulldozer Det är en halvfärdig arkitektur, precis som Phenom 1 var.

Detta är nog ett bättre val:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333805/2012-01-06

Processorn är bättre, även möjlighet (inte säkert) att låsa upp till en 6 kärnig.
Men då du har kvar pengar i budgeten, så kan du likväl köpa en 1155T direkt
Dessutom en BE-cpu, vilket gör överklockning väldigt lätt
(Finns även en trevlig freature på Sabertooth och andra ASUS mobos, som gör att den klockar din cpu automatiskt)

Skrivet av anon186265:
Skrivet av AMD_PERA:

I denna tråd rör det sig om en FX-4100 på 3,7Ghz som kan gå i 3,5Ghz om man har tur, den kostar 1000:- eller 513.75:- som några av oss har betalat.

bara jag som reagerade på att "bara för att du kan få den från hela 3,6 GHz TILL 3,5 Ghz? "Yay"

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

Indeed!

Har du lust att göra ett paket till mig för runt 3-3500? då jag räknar med :CPU,Grafikkort,moderkort och ram (minst 8g) snälllaaa?

skiter fulständigt i om det är amd eller intel har tänkt att spela tunga spel på det samt uppgradera mitt grafikkort längre fram!

Starta en egen tråd om detta. i köpråd
Så ska jag gärna hjälpa dig
Denna tråd handlar om att få ut så mycket som möjligt av en FX-4100.

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri