Sökes: Trevliga föräldrar som spelar bf3.

Permalänk
Medlem

Är 33 snart o har en son på 1½ o älskar spela! Men blir när frugan och ungen sover Är absolut med!

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffeboffe:

Verkar ju finnas ett ganska stort intresse för detta, riktigt skoj.

Orkar du sammanställa lista med intresserade i första inlägget? På så vis får man bättre överblick över vilka som är med och det är lättare att adda i battleloggen osv

Skickades från m.sweclockers.com

Så jag gjorde en lista på dom i tråden som jag uppfattar skulle vara intresserade av att gå med i en BF3 pluton på Battlelog så det blir lättare "hålla ihop"..

bf24ever, nick "bf24ever"
Drakstryparen, nick okänt
spicata, nick "spicata-"
Grimreaper, nick "SSG_Demigod"
Mag1, nick "Mag1____1973"
Gunner357, nick "SWEgunner357"
Baztard, nick "SweBaz"
stoffeboffe, nick "stoffeboffe"
Kern, nick "kernen"
MrP*, nick "mrpeppar"
CompassioN, nick "badimo"
Micke O, nick "VMwarrior"
nlz, nick "niztrim"
Frodda, nick okänt
lacrits, nick "lacrits"

Jag har redan en pluton igång.. Kan man köra flera? Tänkte nån annan kan få äran å starta en pluton, annonsera det här å sen får ovan joina.. eller bli raggade..

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grimreaper:

bra alternativ!
Är själv sugen på lite teamwork någon kväll i veckan, är en ganska sporadisk spelade så statsen är långt ifrån bra.
Född -74 så jag gissar att jag kvalar in.

Nickar SSG_Demigod

Mvh

Känns som jag svurit då jag stött på dig ett par gånger

Permalänk
Medlem

Intresse finns även här. Nick: GauntMan_73

Visa signatur

"The GauntMan knows he will win"

Permalänk
Inaktiv

Borde ni "gamlingar" inte fixa en Platoon nu när intresset är så stort?

Ni kan heta rullatorgänget xD

Permalänk

Hörde på.radion för ett tag sen att man är ungdom till 35-36 nånting, så de så

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

Intresset finns även här!

Nick: Groggy73

Skriv i denna tråd när någon skapat en Platoon!!

Annrs så kan man ju söka upp varandras nick på Origin!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186175:

Borde ni "gamlingar" inte fixa en Platoon nu när intresset är så stort?

Ni kan heta rullatorgänget xD

Rätt ok namn du kom på faktiskt, lite så man känner sig när man spelar mot alla yngre!!!

Om folket i denna tråd vill så skulle jag själv kanske skapa en platoon om inte trådskaparn själv vill göra det med tanke på intresset!!

Ett namn som slog mig var "Barnfritt" på platoonen!!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Härligt att se att ni oldies håller lågan vid liv på ålderns höst "Hang in there!"

De är ju kring 40, inte 70.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjGroggy:

Rätt ok namn du kom på faktiskt, lite så man känner sig när man spelar mot alla yngre!!!

Om folket i denna tråd vill så skulle jag själv kanske skapa en platoon om inte trådskaparn själv vill göra det med tanke på intresset!!

Ett namn som slog mig var "Barnfritt" på platoonen!!

Skapa plutonen, annonsera här.. Jag ansöker med en gång du fått upp den (och jag sitte vid datorn såklart..)

Det där med Rullator som ÜBERCAMELS föreslog låter inte helt fel...
How abouts "Swec Walker Warriors".. där "Walker" är rullator på engelska.. Vi kunde ha [SWW]"-nick" in game..
Men "Banrfritt" är inte helt fel heller.. fast många av oss har ju just barn hemma.. Hmmm.. ?!?!

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk

Tjena,

38 år och älskar att spela BF3. 2 döttrar (6 o 9 år) och sambo som står ut med mig när jag sitter framför datorn Är gärna med i gänget!

Nick: Kinabatang

Visa signatur

TELEFON: Samsung Galaxy Note 10+ SURFPLATTA: iPad

Permalänk
Medlem

27 årig småbarnsförälder.
Får man vara med då? eller är jag för ung

Nick : KrpNilsson

Spelar bara bf3 på hardcore

Permalänk

Är 34 år snart. Med 2 barn på 3 år och 1,5 år och en tredje på g. Det blir det mest kvällstid för min del. Adda mig gärna. lludde är mitt nick.

Har en dotter som är väldigt lättväckt så det är inte alltid jag kan prata under spelets gång men det brukar funka bra ändå

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phantomcf:

Är 34 år snart. Med 2barn på 3 och 1,5 och en tredje på g då blir det mest kvällstid för min del. Adda mig gärna. lludde är mitt nick.

Om barnen bara visste att deras pappa körde tri-crossfire

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Skapa plutonen, annonsera här.. Jag ansöker med en gång du fått upp den (och jag sitte vid datorn såklart..)

Det där med Rullator som ÜBERCAMELS föreslog låter inte helt fel...
How abouts "Swec Walker Warriors".. där "Walker" är rullator på engelska.. Vi kunde ha [SWW]"-nick" in game..
Men "Banrfritt" är inte helt fel heller.. fast många av oss har ju just barn hemma.. Hmmm.. ?!?!

Det jag känner av folk/vänner ÄR "Borde du spela spel?"
Kanske [NSTPG] Not Supposed To Play Games

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 9950X3D|ASRock X870E Nova|DDR5 6000MHz CL30 Dominator Titanium|MSI GeForce RTX 5080 16GB Ventus 3X OC White|Phanteks AMP GH 1200W Platinum Vit | AIO Phanteks Glacier One 360 D30 Vit|Phanteks Eclipse NV7 Vit| Acer 34" Predator X34GS IPS 21:9 Curved 180hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mag1:

Det jag känner av folk/vänner ÄR "Borde du spela spel?"
Kanske [NSTPG] Not Supposed To Play Games

Känner igen det där!Bra namn föresten!!!

Skapar en platoon lite senare ikväll och skriver i tråden när det är gjort, om ingen annan hinner före bland gamlingarna!

Kom gärna med namnförslag!!!!!!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara en dum fråga.. Måste man vara förälder eller ????

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 64 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Medlem
Skrivet av OttO36:

Bara en dum fråga.. Måste man vara förälder eller ????

Tror inte det är saken här...... jag är utan avkomma

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 9950X3D|ASRock X870E Nova|DDR5 6000MHz CL30 Dominator Titanium|MSI GeForce RTX 5080 16GB Ventus 3X OC White|Phanteks AMP GH 1200W Platinum Vit | AIO Phanteks Glacier One 360 D30 Vit|Phanteks Eclipse NV7 Vit| Acer 34" Predator X34GS IPS 21:9 Curved 180hz |

Permalänk
Medlem

Swec Walker Warriors, Not Supposed To Play Games eller Banrfritt???

Vilket tycker ni på en Platoon?

Visa signatur

Permalänk

Barnen Sover kanske?

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG

Permalänk
Medlem

Tog saken i egna händer och skapa en platon.....Swec Walker Warriors (SWW) så det blir gjort, tycker verkligen att trådskaparn kom på en kanon ide så jag ville genomföra detta så det inte bara blir en massa prat i en tråd.

Ni är välkomna alla att anmäla er för tjänstgöring. Är det nån som inte är nöjd så är det bara att skapa en annan Platoon så följer vi andra med. Vill helst av allt att vi alla är nöjda med resultatet.

Sen så kan vi väll lösa detta med Skype eller om ska prata via BF egna Battlelog, hör av er och hoppas ni blir nöjda i slutändan!!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MjGroggy:

Tog saken i egna händer och skapa en platon.....Swec Walker Warriors (SWW) så det blir gjort, tycker verkligen att trådskaparn kom på en kanon ide så jag ville genomföra detta så det inte bara blir en massa prat i en tråd.

Ni är välkomna alla att anmäla er för tjänstgöring. Är det nån som inte är nöjd så är det bara att skapa en annan Platoon så följer vi andra med. Vill helst av allt att vi alla är nöjda med resultatet.

Sen så kan vi väll lösa detta med Skype eller om ska prata via BF egna Battlelog, hör av er och hoppas ni blir nöjda i slutändan!!

Kanon.

Skall ikväll försöka lista ut hur man joinar en pluton då bara

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag spelar själv inte BF3, just pga tiden är knapp. Får för mig att det krävs en hel del tid för att bli bra samt att låsa upp "nödvändig" gear.

Denna tråden får mig dock att bli intresserad, eftersom det verkar finnas en hel del i samma sits! Gott grabbar!

Har sista åren hållt mig till single player-spel, alternativt coop-spel typ Killing Floor. Nu på sistone har jag givit mig på Red Orchestra 2, vilket jag kan rekommendera!

Mvh 32-årig tvåbarnspappa

Permalänk
Skrivet av Nilzohn:

Jag spelar själv inte BF3, just pga tiden är knapp. Får för mig att det krävs en hel del tid för att bli bra samt att låsa upp "nödvändig" gear.

Denna tråden får mig dock att bli intresserad, eftersom det verkar finnas en hel del i samma sits! Gott grabbar!

Har sista åren hållt mig till single player-spel, alternativt coop-spel typ Killing Floor. Nu på sistone har jag givit mig på Red Orchestra 2, vilket jag kan rekommendera!

Mvh 32-årig tvåbarnspappa

Allt tar ju så mycket längre tid och känns som att är lite i underläge. Jag har fått ihop ca 14h sen innan jul, så det är MYCKET kvar att låsa upp. Sen har jag nog inte heller fattat hur allt funkar osv osv Det är ju relativt svårt att bli bäst om man säger så. Men så länge jag tycker det är kul så spelar det ingen roll för mig iaf.

En annan bra sak med att gamea är att jag verkligen kan koppla bort allt annat och med tanke på vår situation här hemma så är det underbart

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om jag viste att jag hade regelbundna tider som jag spela på så skulle jag gärna vara med i en pluton .
Men då det blir kanske några timmar på helgen ibland och ibland massor och inland inte alls på någon vecka eller så.

Men kulle är det att skjuta folk även om jag mest dör fast supportar teamet oftast istället

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Om jag viste att jag hade regelbundna tider som jag spela på så skulle jag gärna vara med i en pluton .
Men då det blir kanske några timmar på helgen ibland och ibland massor och inland inte alls på någon vecka eller så.

Men kulle är det att skjuta folk även om jag mest dör fast supportar teamet oftast istället

Spelar ingen roll hur mycket du spelar....var med den tid du kan!

Platoonens namn är: Swec Walker Warriors (SSW).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Okej har ansökt om att joina
Vinylens har jag som nick där precis som här.

Edit: fick tydligen vara med också

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Så jag gjorde en lista på dom i tråden som jag uppfattar skulle vara intresserade av att gå med i en BF3 pluton på Battlelog så det blir lättare "hålla ihop"..

bf24ever, nick "bf24ever"
Drakstryparen, nick okänt
spicata, nick "spicata-"
Grimreaper, nick "SSG_Demigod"
Mag1, nick "Mag1____1973"
Gunner357, nick "SWEgunner357"
Baztard, nick "SweBaz"
stoffeboffe, nick "stoffeboffe"
Kern, nick "kernen"
MrP*, nick "mrpeppar"
CompassioN, nick "badimo"
Micke O, nick "VMwarrior"
nlz, nick "niztrim"
Frodda, nick okänt
lacrits, nick "lacrits"

Jag har redan en pluton igång.. Kan man köra flera? Tänkte nån annan kan få äran å starta en pluton, annonsera det här å sen får ovan joina.. eller bli raggade..

Ni är alla välkomna till Platoonen Swec Walker Warriors (SSW)!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vadå man är väl inte dålig för man är lite äldre som många verkar tro? 30 bast och uppåt är ju inte gammalt, ni är fortfarande unga! Är själv 20 bast å lirar BF3 så även om ja inte platsar i veteranligan så skulle det vara roligt å möta er

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att få höra lite resultat av *Swec Walker Warriors* VS *Pampers Squad eller Sempers Fi*

Är själv 40 blankt med tre barn (vad jag vet) och jag spelar det mesta men tyvärr inte BF3, träffar alltid gamlingar i online spel...äldsta var en 67 åring som lirade Lotro med en kort paus för en bypass operation (gamers är hårda pch blir hårdare ju äldre de blir).

Visa signatur

I5 12400F, 32GB DDR4, ASUS RTX 4060
Chassi: Asus
Xiaomi 9T pro 128GB
Samsung A54 5G
HTPC = Lenovo L440 Mint Linux