Permalänk
Medlem

Varför står det lunx pånyckelringen?

Permalänk
Medlem

du har inget koplings shema ???

Visa signatur

[1,2,3]

Permalänk
Medlem

kopplingsschema? lol

läs så står det 2 sladdar, itne så mkt å krångla med där... men kortläsare skulle inte vara dumt, får köra den på standbyvolten... fast de e dyrt... låskolv har man hemma. själv ska jag köra med fjärrkontroll så man kan stänga av/sätta på burken när man e nån annan stans i huset... prylbögnivå...

Visa signatur

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
försöker inte vara bra. försöker vara bäst.

Permalänk
Medlem

Det står Lynx, det är vad jag kallar min burk
Så nu är det uppklarat..

Visa signatur

Om du svarar på nåt jag skrivit, citera mig.
Tack!

Permalänk
Avstängd

hehe... ser en helt ny kriminalitet framför mej,.. *tjyvkoppla datorn*

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Medlem

Re: Nyckelstart

Citat:

Ursprungligen inskrivet av vaLKyr
Bra för klåfingrade småsyskon? Elaka lanare och dyl.?

http://www.home.no/valkyr/nyckelliten.jpg

större bild

är det denna? http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=17903

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^bot
kopplingsschema? lol

läs så står det 2 sladdar, itne så mkt å krångla med där... men kortläsare skulle inte vara dumt, får köra den på standbyvolten... fast de e dyrt... låskolv har man hemma. själv ska jag köra med fjärrkontroll så man kan stänga av/sätta på burken när man e nån annan stans i huset... prylbögnivå...

vore det inte tuffare med en liten knappsats på datorn så man har en t.ex. 4 siffrig kod när man ska starta.

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60

Permalänk
Avstängd

Alltså det tuffaste är ju att starta datorn via mobiltelefonen!.. ska jag nog fixa senare!..

Visa signatur

[AMD XP1800+ @ XP1900+ (137 FSB) (1.75 Vcore)] [Soltek-75 DRV-2] [GeForce 3 Ti200 128 MB @ (250/500)] [256MB DDR] [DVD-ROM] [CD-ROM] [2*12.5 GB (5400rpm) + 40 GB (7200rpm) HDD] [2*10/100mbit Ethernet D-Link] [ComHem 1Mbit]

Permalänk
Medlem

Re: Re: Nyckelstart

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BLiTz

är det denna? http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=17903

Nej det är inte den, jag hittade som sagt min i en låda, och såg att den passade perfekt i hålet för power knappen på mitt chassi... (Som för övrigt är 2 år gammalt så klaga inte på "Cheiftec är mainstream" eller nåt sånt)

Visa signatur

Om du svarar på nåt jag skrivit, citera mig.
Tack!

Permalänk
Medlem

Tändningslås med återfjädrande sistaläge (som till bil) finns att köpa på Cals Ohlson, under Svagström>Lågvoltsbrytare

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

Mycket bra idé Valkyr! Vart fick vi den ifrån

Visa signatur