Med lite överklockning är den det. Och trots överklockningen är den fortfarande stabil och har längre bätteritid än 4s. Jag håller med om att apple gör bra produkter och det finns många anledningar till varför man vill ha en 4s framför en optimus 2x men problemet är att folk knappt överväger andra alternativ.
Skickades från m.sweclockers.com
Du lär behöva klocka din 2x tills den börjar brinna för att nå upp till 4S GPU
Det som förvånar mig är att folk inte tröttnat på att köra one Flavor tillsammans med liten skärm när det kommer till IPhone, har man provat en telefon med större skärm så går man inte tillbaka, det är lite som att man går inte ner från 50" när man väl haft en.
Nä, det är en smaksak. Har flera exempel bland mina arbetskamrater som gått från iPhone till Androids (med stora skärmar) och tillbaks till iPhones igen. Vad gäller TVn håller jag dock med men den springer jag å andra sidan inte runt med i fickorna heller.
Jag skulle vilja se en iPhone som är ungefär lika stor som dagens fast som utnyttjar ytan bättre. Runt 4" tycker jag är lagom sen är det för stort för min smak.
Har en arbetskolega med en Galaxy Note, blev jag tvungen att använda en själv skulle jag aldrig våga gå någonstans utan att ett headset för det ser ärligt talat dumt ut i mina ögon när man pratar i den, som man trycker en surfplatta mot huvudet