Vilket kontantkort för mobilen?

Permalänk
Medlem

Vilket kontantkort för mobilen?

Ska snart köpa en mobil utan abonnemang. Vilket kontantkort ska man köpa? Comviq, Vodafone, Telia m.fl.?

Permalänk
Medlem

vad gör du??

vad ska du göra ska du ringa dagtid kvälls tid eller skicka sms eller wapa det är lite detta som avgör vad du ska köpa för kontant kort sen så får du ha med lite hur bra teckning dem olika näten har där du brukar vara...

Visa signatur

Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/

Permalänk
Medlem

Elyxiator: inte för att vara oschysst eller så. Men lite punkter och kommatecken borde du använda för att få texten mer läslig...

Duff: Om du vill ha bra täckning så skall du väl välja telia antar jag. Det beror ju på lite vart du bor också.

Jag körde Comviq uppe i östersund för några år sedan och det var värdelös täckning utanför stan.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

ja bor i sthlm. ja har haft comviq förut o de funkade bra. undrade bara om det fanns andra val som är bättre.

Permalänk
Medlem

Hrm... Ska du SMSa en massa är väl halebop att tänka på... åtminstone om du messar upp över 50 kr per vecka... Betala 50kr/vecka och du får smsa så mycket du vill. Kan ju vara bra om man råkar göra som jag och smsa upp en tusenlapp på en månad nån gång

Permalänk
Medlem

jag kör comviq och jag har alltid bra täckning

Permalänk
Medlem

jag kör comviq, helt ok

ska byta till tang i dagarna, samma nät men billigare på allt

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Comviq är ypperligt. Bra kundservice också.

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slo'Bed
jag kör comviq, helt ok

ska byta till tang i dagarna,

Tang?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bijan

Tang?

Tango kanske?

Visa signatur

XPS m1710
| Asus P4B533-E | P4 2,4@3.0 | 512 mb PC3200 | Leadtek GeForce4 ti 4400 VIVO | 440 gb hdd |
| Asus CUSL2 | Celeron 700@1018 | GeForce2 GTS Pro | 512 mb PC133 |

Permalänk

Re: vad gör du??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elyxiator
vad ska du göra ska du ringa dagtid kvälls tid eller skicka sms eller wapa det är lite detta som avgör vad du ska köpa för kontant kort sen så får du ha med lite hur bra teckning dem olika näten har där du brukar vara...

hmm..? Jaha? Jag ska gå till biblioteket och leta efter språket: Uzbekiska? (finns det inte? åfan, men vad gör det; det här ovan gör ju inte det heller)..

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Hedersmedlem

Ta det som dina kompisar har

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading