Mass Effect 3 - tråden

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

:S

Kan säga att bilden när Shepard springer har dom där då trailern premiär visades i en reklampaus under The Walking Dead.

I övrigt, rolig bld.

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aceor:

Och din source om kostnaden finns var ???

plus att slutet till me 1 är ungefär 8 min långt

me 2 har ett kortare slut men fortfarande längre en me3. Me 3 har ungefär 4-5 mins slut som är identiska till dom 3 valen så du har fel i allt du säger -.- och börja inte med att säga det har tre slut vilket är 5*3 =15 min thats totaly bullshit and u know it

Finns fler källor: http://www.develop-online.net/news/33625/Study-Average-dev-co...
Så mitt antagande är väl inte helt fel.

Beror på vad du menar med slutet. Jag menar spelbart slut. ME3 har inte kortare spelbart slut än övriga. Jag räknar slutet från earth och framåt. ME från citadel och ME2 från suicide mission.

Sedan är slutet svårare i ME3 än i ME och ME2.
I ME kan du spamma powers fram till en slutbossen som du sedan kör lift på. Tar inte speciellt långt tid. Går ännu fortare om du övertalar Saren.
Slutet i ME2 är inte särskilt utmanande, det enda som kan vara segt är human reaper.
Jag vill inte spoila ME3 men slutet tar längre tid för det är mer utmanande än i ME och ME3.

Vi talar hardcore eller insanity, det är möjligt att det blir annorlunda på de lägre nivåerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mmedc:

Finns fler källor: http://www.develop-online.net/news/33625/Study-Average-dev-co...
Så mitt antagande är väl inte helt fel.

Beror på vad du menar med slutet. Jag menar spelbart slut. ME3 har inte kortare spelbart slut än övriga. Jag räknar slutet från earth och framåt. ME från citadel och ME2 från suicide mission.

Sedan är slutet svårare i ME3 än i ME och ME2.
I ME kan du spamma powers fram till en slutbossen som du sedan kör lift på. Tar inte speciellt långt tid. Går ännu fortare om du övertalar Saren.
Slutet i ME2 är inte särskilt utmanande, det enda som kan vara segt är human reaper.
Jag vill inte spoila ME3 men slutet tar längre tid för det är mer utmanande än i ME och ME3.

Vi talar hardcore eller insanity, det är möjligt att det blir annorlunda på de lägre nivåerna.

A det har du rätt i men det enda som inte stämmer är ju pengar frågan det står inge om mass effects summa och dom skulle inte säga det det är Ea:s val att komma ut med det och det kommer inte hända

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Medlem

Jag spelar inte så mycket pga plugg just nu men jag är vid början av spelet. Planeten Mars tror det är jag precis har landat på. På den planeten möter man någon tjej som slår ner sin squad member och sedan flyr, hur dödar man henne? försökt 3 gånger men hennes sköld går upp på nolltid så finns ingen chans ju! Tips?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem
Skrivet av topfuel:

Jag spelar inte så mycket pga plugg just nu men jag är vid början av spelet. Planeten Mars tror det är jag precis har landat på. På den planeten möter man någon tjej som slår ner sin squad member och sedan flyr, hur dödar man henne? försökt 3 gånger men hennes sköld går upp på nolltid så finns ingen chans ju! Tips?

Du ska bara jaga henne...

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ParasiteX:

Du ska bara jaga henne...

Så man ska inte skjuta henne alls?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk

Det går inte att sära på ta skydd och att sprinta, mycket korkat, vet inte hur många gånger jag duckat eller gjort en kullerbytta när jag ville spurta.

Skrivet av topfuel:

Så man ska inte skjuta henne alls?

Du kan försöka, spela på så märker du vad som händer.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Spelat hela natten, bestämde mig för att göra en ny Me3 game istället för att ladda in en save. Men då är Wrex död by default, inte ett skit man kan göra åt det. Vad fan tänkte bioware med där?

Nu måste man starta om med en me2 save.

Ladda ned ett Mass Effect save och edita det

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Skrivet av Aceor:

A det har du rätt i men det enda som inte stämmer är ju pengar frågan det står inge om mass effects summa och dom skulle inte säga det det är Ea:s val att komma ut med det och det kommer inte hända

what?

Skrivet av Sammyc51:

Spelade nyss klart 3an.

Fan va besviken man blir på slutet. Av allt dom kunde välja i sin arsenal så valde dom detta bajs-ending?

Nå väl....det är ju Biocunts och EAids vi snackar om.

Allt annat än slutet var perfekt.

Snälla, tycker du detta på riktigt eller gör du det bara för att "alla andra på Internet tycker så" ?

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Snälla, tycker du detta på riktigt eller gör du det bara för att "alla andra på Internet tycker så" ?

Vet inte om jag ska ta frågan på allvar....

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

Vet inte om jag ska ta frågan på allvar....

Det är en allvarlig fråga.
Det är rent ut sagt löjligt hur folk klagar.

Kom ihåg spoiler tags om du vill diskutera det hela

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

MyZk0 av nån anledning kan jag inte citera dig

Men till vad du sa what så är det Ea som bestämmer om svaret på summan skulle svaras på.

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk

sitter o funderar på allt detta hat mot ea och origin.
varför?

känns inte allt för genomtänkt att hata en tjänst som lutar mot rätt riktning.
ni kanske vill att utvecklingen ska stå stilla, eller?

ta en funderare på vad ni egentligen hatar.

hur skulle ni driva ett jätte stort företag där ni vill behålla era kunder?
för ja menar, företag lever ju på kunderna.

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pennybridgarn:

sitter o funderar på allt detta hat mot ea och origin.
varför?

känns inte allt för genomtänkt att hata en tjänst som lutar mot rätt riktning.
ni kanske vill att utvecklingen ska stå stilla, eller?

ta en funderare på vad ni egentligen hatar.

hur skulle ni driva ett jätte stort företag där ni vill behålla era kunder?
för ja menar, företag lever ju på kunderna.

Generellt sett så är hatet mot EA just för att de förstör massa franchises och lägger microtransactions på saker som bör vara gratis när man väl köpt ett spel samt orimliga DRM (t.ex Spore för några år sedan).

Hatet mot Origin uppstod väl när det uppdagades att det sökte igenom filer som det inte har nånting att göra med.
Kommer ihåg när Steam släpptes, vara samma typ av hat mot den tjänsten när den kom, mest för att den inte funkade dock.. personligen testade jag Steam när det kom och sen höll jag mig borta i 8 år innan jag gav det en ny chans just för att det funkade så jävla dåligt, orsakade krasher och tvingade fram en ominstallation av mitt OS.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Det är en allvarlig fråga.
Det är rent ut sagt löjligt hur folk klagar.

Kom ihåg spoiler tags om du vill diskutera det hela

Har du ens kommit till slutet? Det är rätt fucking tragiskt hur dåligt det är..
Och jag om någon är en massiv Bioware fan.. men det finns gränser till hur mycket av fanboy man får vara.

Primära problemet med slutet är avsaknaden av mening med dina val genom spelet.. då dom har ingen som helst betydelse på att påverka slutet..

Overall tycker jag spelet är skitbra.. fram tills den sista jävla biten då man presenteras med dom tre mest generiska valen någonsin.. Och inget du gjort genom alla tre spelen har någon som helst påverkan på dom valen..
Jag har inget emot att Shepard dör. Tycker det ger ett nice heroiskt och känslosamt slut... Men sättet dom utför det på är helt hjärndött..

Och sen att man inte får någon som helst epilog som berättar vad som hände med alla karaktärerna och raser du räddat..

Å ena sidan.. oavsett vilket val du tar.. Så förstörs Mass Reläerna.. Som gör allting ytterligare meningslöst.. hela galaxen är beroende av mass reläerna.. Och hela flottan i sol systemet är nu fast där.. hur ska det gå till med alla Turians, krogans etc etc som ska den försöka överleva på Jorden.. som till största del blivit sönder bombat.. kul..

Jag hoppas dom gör nån sorts DLC i stil med Broken Steel DLCn för Fallout 3 som "fixade" slutet så att man inte behövde offra sig själv, och spelet kunde fortsätta efter slutet.

Dold text
Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av topfuel:

Så man ska inte skjuta henne alls?

Du kan skjuta. Men det är inte målet. Du måste jaga efter henne... Förvånad att du fastnar på denna biten... Är rätt uppenbart du ska jaga henne då dina kamrater skriker, jaga henne.. och du får en liten distans mätare vid sidan..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Generellt sett så är hatet mot EA just för att de förstör massa franchises och lägger microtransactions på saker som bör vara gratis när man väl köpt ett spel samt orimliga DRM (t.ex Spore för några år sedan).

Hatet mot Origin uppstod väl när det uppdagades att det sökte igenom filer som det inte har nånting att göra med.
Kommer ihåg när Steam släpptes, vara samma typ av hat mot den tjänsten när den kom, mest för att den inte funkade dock.. personligen testade jag Steam när det kom och sen höll jag mig borta i 8 år innan jag gav det en ny chans just för att det funkade så jävla dåligt, orsakade krasher och tvingade fram en ominstallation av mitt OS.

Okej sjyst för svaret. kör inte google med samma sak?
Förstår att köpa upp små företag och sedan mjölka dem till sista droppen inte kanske ser så vänligt ut
men affärsvärlden har väl i de stora hela sett likadant ut sen tidernas begynnelse.

jag läste i ett annat forum nu då skrev en kille en bra sak.

"Det har alltid funnits och kommer alltid att finnas, detta enskilda hat mot någon eller något. Inom spelvärlden handlar det mycket om nostalgi, människor lär sig älska vissa spel när de växer upp och när de blir besvikna på uppföljare eller detaljer i dessa så tar de ut det över den som de tror är orsaken till det. Ofta är det väldigt missriktat och ologiskt. De gillar skylla på "stora onda företagen", det är enklaste förklaringen."

btw, så kallade "microtransactions" som du nämnde. Jag personligen diggar inte "extra kostnader" för ett redan betalt spel. Men i det stora hela kanske det är dom intäkterna som driver företagen framåt ytterligare?

Gillar att vara öppen för förslag.

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem
Skrivet av ParasiteX:

Du kan skjuta. Men det är inte målet. Du måste jaga efter henne... Förvånad att du fastnar på denna biten... Är rätt uppenbart du ska jaga henne då dina kamrater skriker, jaga henne.. och du får en liten distans mätare vid sidan..

Trist att man faktiskt inte kan fånga henne bara, när jag jagade efter i min andra playthrough så var jag ikapp och min Shepard blev tvungen att stanna upp ett tag för att hon var i vägen medans jag klättrade upp för en stege

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Finns visst fler problem med slutet, hehe.

Dold text
Permalänk
Medlem

Måste bara ventilera lite:

Sista jävla uppdraget/banan/skiten så bestämmer sig förbannade jävla skit windows för att starta om datorjäveln för update och givetvis försvinner 4-5 timmar gametime så jag får börja om förbannat jävla långt bak och göra samma skit igen "#%¤&%/()=?/&=%/¤&#%"¤/(/)(=)?=&%¤# Autosave, jovisst men inte när windows har kört sin jävla skit och stängt spelet...molndata, ja det funkade ju JÄVLIGT BRA..näe
förbannade jävla windows och jävla skit origin GAAAAAAAH#¤&%/R()=?

HELVETEEEEEEE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ignostic:

Måste bara ventilera lite:

Sista jävla uppdraget/banan/skiten så bestämmer sig förbannade jävla skit windows för att starta om datorjäveln för update och givetvis försvinner 4-5 timmar gametime så jag får börja om förbannat jävla långt bak och göra samma skit igen "#%¤&%/()=?/&=%/¤&#%"¤/(/)(=)?=&%¤# Autosave, jovisst men inte när windows har kört sin jävla skit och stängt spelet...molndata, ja det funkade ju JÄVLIGT BRA..näe
förbannade jävla windows och jävla skit origin GAAAAAAAH#¤&%/R()=?

HELVETEEEEEEE

Klicka på molnsymbolen under dina spel på orign. Då kan du välja vilken save (local eller cloud) som du ska laddar ifrån. Klantade mig också och råkade slå av spelet och detta löste mitt problem. Så inte origin det är fel på, bara ditt tålamod :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Det är en allvarlig fråga.
Det är rent ut sagt löjligt hur folk klagar.

Kom ihåg spoiler tags om du vill diskutera det hela

Orsaken till att alla klagar så mycket på slutet är för att resten av spelet är riktigt bra, slutet är väldigt meh...
Och har man ett meh slut på ett mycket bra spel som dessutom är avslutningen av en trilogi så blir det "WTF ÄR DET HÄR? AAAARHH!!!!"

Så nej slutet är inte superdåligt men det är den sämsta delen i hela spelserien tycker jag, vilket faktiskt är dåligt av Bioware då de uppenbart kan bättre

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brekan:

Klicka på molnsymbolen under dina spel på orign. Då kan du välja vilken save (local eller cloud) som du ska laddar ifrån. Klantade mig också och råkade slå av spelet och detta löste mitt problem. Så inte origin det är fel på, bara ditt tålamod :).

Det är 4 minuter skillnad mellan moln och lokal så detta funkar inte i mitt fall.

Permalänk
Medlem

Finns en del rykten som surrar runt nätet, att den nästa planerade DLCn är en fortsättning efter slutet i 3an. Och att det tydligen ska vara gratis.

http://i.imgur.com/xjXdX.png

http://i.imgur.com/WNTHS.jpg

Får se hur detta går då. Men detta ger åtminstone Bioware extra tid att jobba på en ordentlig ending.

Om detta är sant. Och DLCn kommer vara gratis. Så är detta en genialisk plan av Bioware. Om inte.. så kommer detta minnas som Biowares största misstag..
Man får hoppas..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Klarade ME3 igår men jag vet inte riktigt vad jag ska tro om slutet. Är det bara hopplöst ogenomtänkt eller är det genialt? Spelet var helt fantastiskt fram till slutet

Men vad hände sen? Genom att alla mass relays vart förstörda så var det ett mycket effektivt sätt att av BioWare ta död på ett fantastiskt universum och franchise med eller utan Shepard. Visst prequels kan ju göras men ändå. Sen är ju mestadelen av galaxens krigsflotta strandad runt jorden och sen vart alla andra strandade där de befinner sig utan en chans att någonsin ta sig någonstans.

Vart också lite besviken på några av valen man gjort i de tidigare spelen inte spelar någon som hellst roll, utan bara en siffra på war assets som dessutom inte kan generera i några alternativa slut.

Nä jag tror på teorin om att Shepard vart medvetslös när han vart träffad av reaper strålen innan man "beamar" upp sig till citadellet. Allt efter att stålen träffar är en hallucination, allt blir ju så okonsekvent efter det. Pistolen med onändligt mycket ammo, Anderson som var efter Shepard men ändå kommer före Shep till kontrollrummet och Illusive Mans magiska uppdykande och hans ansiktsuppgraderingar (som påminner om Saren). Allt detta på grund av att Shep håller på att bli indoktrinerad. Tänker på alla mardrömmar som till sist slutar i att Shep och ungen brinner upp. Samma unge som sedan manifesterar sig som the Catalyst. Enda sättet att bryta indoktrineringen är att välja att förstöra alla syntetiskta varelser. Här är Shepards enda chans att överleva som också visas när han tar ett andetag bland betong och skrot på jorden. Om han befann sig på citadellet så borde ju Shep vara sprängd i molekyler eller åtminstone vara i omloppsbana runt jorden. De två andra sluten innebär vinst för Reapers. Åtminstone slutet där man tar kontroll, man är helt och fullt indoktrinerad och man blir ett med alla Reapers. Synthesis slutet där Shep offar sig för att skapa ett nytt DNA är lite av en mellanväg, alla biologiska varelser blir hybrider mellan syntetiska/biologiska varelser och alla Reapers får som dom vill eftersom alla är delvis syntetiska nu.

Mina åsikter i alla fall, kände att jag var tvungen att ventilera lite.

Dold text
Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

got to love it!

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Det är en allvarlig fråga.
Det är rent ut sagt löjligt hur folk klagar.

Man skiter väl fullständigt i om man dödar lite Geth i mitten medans Reapers går runt å slaktar alla.

Det är själva slutet man vill veta. Hur blir man den första civilisationen som vinner mot dessa Reapers som nästan är oövervinnerliga.

MEN NEJ VI KÖR IN 3 OLIKA FÄRGER I SPELET OCH KALLAR DET SPACE MAGIC.

Dold text
Permalänk

Hur skapar man fred mellan Geth och Quarians? jag har importerat ME2 karaktären.

Edit, har googlat och hittat olika svar som, rädda amiralen, höga paragon eller renegade m.m.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenknopp:

Hur skapar man fred mellan Geth och Quarians? jag har importerat ME2 karaktären.

Edit, har googlat och hittat olika svar som, rädda amiralen, höga paragon eller renegade m.m.

Inte exakt säker vad kraven är. Men jag hade Legion och Tali som loyala från ME2. Men tror kraven är som du sa. Ha hög paragon eller renegade, och rädda admiralen. Om jag kommer ihåg rätt så är du tvungen att göra ett Renegade eller paragon val för att kunna få fred mellan båda.

Dold text
Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Skrivet av Rosenknopp:

Hur skapar man fred mellan Geth och Quarians? jag har importerat ME2 karaktären.

Edit, har googlat och hittat olika svar som, rädda amiralen, höga paragon eller renegade m.m.

I slutet av missionen på raccnoh eller vad planeten heter får du ett alternativ att omprogramera Geth med reaper dna grejs. Efter att du dödat Reaper destroyern har jag för mig.

Då har du ett renegade/paragon alternativ där du kan välja hur du stoppar diskutionen mellan Tali och Legion, då kommer legion offra sig och allt blir bra eller nått. Detta typ gjorde jag och det funka fint.

Dold text