Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

he, idag så skulle jag testa blixtljus för utrymningslarm på dagtid inne på ett bad. Så jag var tvungen att tala ett meddelande i brandbefälsmikrofonen där. Men man måste säga det både på eng/sve där.

Det svenska gick bra: Hörupp, ett test av blixtljusen för utrymingslarmet kommer att ske inom kort, jag vill bara påminna er om att detta bara är ett test.

Det engelska: Can I have your attention please, a test of the..... of the... of the... strobelights! for the firealarm will occur in a short wile. And this is not a... not a... not a... sorry I can't find the words... not a real scenario thats the word I was looking for.
Varför jag ej sa ''We want to remind you that this is only a test'' vet jag inte¨.

Fyfan vad svetten rann på mig och det satt ungdomar precis brevid helt tysta och lyssnade på mitt helt utskämmda uttal. Kunde fan inte släppa tanken på det på flera timmar. Dessutom så var det besikting också. Vilken dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Måste vara frustrerande. Ska dock nämnas att jag är grymt avis på folk som haft tandställning, då mina känns relativt sneda.

Jojo, det blir ju bra i slutändan.. det är vägen dit man måste kämpa sig igenom.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Bah, fått ena offerten på fixning av lyan.
37.331kr efter rotavdrag.........jaja

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Jag klipper gräs. Tar in ved på vintern, mycket jobbigt. Skottar snö dessutom.

Så här får det ju inte gå till! Och att du dessutom måste skotta lite snö är rent horribelt ^^

Visa signatur

Intel I5 4670K @ 4.4 ghz | Noctua NH-D14 | EVGA GTX 780 SC 3GB | MSI Z87-S02 "Inet edition" | Corsair XMS 8gb 1600 mhz |NZXT Hale90 1000W | Samsung 840 Pro 256 gb | OCZ Vertex 64 GB | Seagate 1 TB | Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Suttit i djupa funderingar sista timmarna... Snart dags att gå ut gymnasiet, lite mer än ett år kvar bara. Går andra året på natur just nu och kommer inte ha något jobb serverat åt mig när jag går ut. Måste studera vidare. Jag har bestämt mig för att jag vill studera utomlands, typ england eller något tysktalande land. Jag är just nu ganska duktig på engelska och läser engelska b. Tyska kan jag sisådär, har läst tyska steg 3 på gymnasiet.

Jag hittade http://www.sae.edu/en-us/course/1840/Audio_Engineering som verkar otroligt intressant. Hittade inga specifika krav för att komma in på den utbildningen men gissar att det krävs en hel del fysik, matte och engelska. Eftersom jag läser matte/data så har jag redan alla mattekurser inkluderade. Fysik a och breddning ingår det också. Har möjlighet att välja till fysik b men den är ju ändå på 150p och ska vara ganska svår tydligen. Kommer välja till engelska c också, den är ju på 100p men den tror jag inte blir så blodigt svårt med tanke på att jag är duktig på engelska redan. Så det jag egentligen undrar över är, kommer jag klara att gå från att inte göra ett piss på fritiden, aldrig studera hemma, till att kanske studera några timmar per dag? Kommer jag att orka det ett helt år? Kommer jag att orka vara motiverad hela tiden och kommer jag att klara kurserna med bra betyg? Blir det för svårt? För mycket? Jag är beredd att ge upp mitt "internetliv", alltså stänga facebook, tribalwars, sweclockers osv för att få möjlighet att studera det jag vill utomlands men kommer jag att klara kurserna med bra betyg?

Även lite småfunderingar på att prata med min lärare om att läsa tyska steg 4. Jag vet inte hur det är om man ska studera något sånt där i ett tysktalande land om kurserna är på tyska eller engelska men oavsett så kan det vara bra med tyska steg 4 och jag tycker att det är kul att prata tyska men väldigt tråkigt att lära sig. Tror inte det går någon steg 4 kurs på skolan nästa år så isåfall får jag prata med min lärare som även är en god vän och han skulle säkert hjälpa mig att plugga på "distans" men det innebär ju att jag inte har några lektioner så utöver det vanliga man läser i trean på natur matte/data så skulle jag isåfall läsa engelska c, fysik b samt tyska steg 4. Det är 350p extra som jag skulle behöva läsa mestadels på fritiden (kommer ha lektioner i allt utom tyskan).

Tror ni att jag skulle klara det? Ni kanske inte känner mig så bra men jag nämnde tidigare att jag liksom går på tomgång nu. Läser matte D för tillfället och pluggar hemma max en gång per månad ungefär. Inga andra kurser jag läser som kräver att jag ska behöva plugga hemma för att klara ett bra betyg (vg).

Kanske lite väl djupt även för er, men kände att jag var tvungen att skriva av mig och lufta mina tankar någonstans...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Suttit i djupa funderingar sista timmarna... Snart dags att gå ut gymnasiet, lite mer än ett år kvar bara. Går andra året på natur just nu och kommer inte ha något jobb serverat åt mig när jag går ut. Måste studera vidare. Jag har bestämt mig för att jag vill studera utomlands, typ england eller något tysktalande land. Jag är just nu ganska duktig på engelska och läser engelska b. Tyska kan jag sisådär, har läst tyska steg 3 på gymnasiet.

Jag hittade http://www.sae.edu/en-us/course/1840/Audio_Engineering som verkar otroligt intressant. Hittade inga specifika krav för att komma in på den utbildningen men gissar att det krävs en hel del fysik, matte och engelska. Eftersom jag läser matte/data så har jag redan alla mattekurser inkluderade. Fysik a och breddning ingår det också. Har möjlighet att välja till fysik b men den är ju ändå på 150p och ska vara ganska svår tydligen. Kommer välja till engelska c också, den är ju på 100p men den tror jag inte blir så blodigt svårt med tanke på att jag är duktig på engelska redan. Så det jag egentligen undrar över är, kommer jag klara att gå från att inte göra ett piss på fritiden, aldrig studera hemma, till att kanske studera några timmar per dag? Kommer jag att orka det ett helt år? Kommer jag att orka vara motiverad hela tiden och kommer jag att klara kurserna med bra betyg? Blir det för svårt? För mycket? Jag är beredd att ge upp mitt "internetliv", alltså stänga facebook, tribalwars, sweclockers osv för att få möjlighet att studera det jag vill utomlands men kommer jag att klara kurserna med bra betyg?

Även lite småfunderingar på att prata med min lärare om att läsa tyska steg 4. Jag vet inte hur det är om man ska studera något sånt där i ett tysktalande land om kurserna är på tyska eller engelska men oavsett så kan det vara bra med tyska steg 4 och jag tycker att det är kul att prata tyska men väldigt tråkigt att lära sig. Tror inte det går någon steg 4 kurs på skolan nästa år så isåfall får jag prata med min lärare som även är en god vän och han skulle säkert hjälpa mig att plugga på "distans" men det innebär ju att jag inte har några lektioner så utöver det vanliga man läser i trean på natur matte/data så skulle jag isåfall läsa engelska c, fysik b samt tyska steg 4. Det är 350p extra som jag skulle behöva läsa mestadels på fritiden (kommer ha lektioner i allt utom tyskan).

Tror ni att jag skulle klara det? Ni kanske inte känner mig så bra men jag nämnde tidigare att jag liksom går på tomgång nu. Läser matte D för tillfället och pluggar hemma max en gång per månad ungefär. Inga andra kurser jag läser som kräver att jag ska behöva plugga hemma för att klara ett bra betyg (vg).

Kanske lite väl djupt även för er, men kände att jag var tvungen att skriva av mig och lufta mina tankar någonstans...

Precis som du nämner så är det svårt att säga hur du fungerar. Jag kan bara säga att jag fungerade på samma sätt när jag gick i gymnasiet. Inte många timmars plugg i månaden och mycket tid som gick till spel. Jag valde sedan att hoppa in på KTH och har nu läst 5 år här och det har helt klart hjälp mig med motivationen i skolan.

Min erfarenhet av att börja på högskola gav mig tre saker:
1. Min matte var inte tillräcklig, att ha läst E matten och fick vg i denna innebar inte att jag hade den förståelse som jag borde ha haft. Att inte vara aktiv på lektionerna och sista sekunden studera till proven gjorde att jag missade saker som straffade mig när högskolan tvingade mig att börja förstå innebörden av matten.
2. Min disciplin failade mig i början. Att få eget ansvar till att plugga hårt var någonting jag inte lyckades med och blev därför lite efter i studierna redan från början.
3. Det går att fixa allt! Ibland har det känns rätt hopplöst under studierna men genom att traggla på och hela tiden försöka så har det sakta med säkert gått åt rätt håll. Matten går att läsa in, det går att plugga ikapp. Ibland är det dödstråkigt att plugga men då är det bara att försöka gå ihop i grupp och peppa varandra.

Nu är du i en annan sits än mig, dvs du har ett år kvar på gymnasiet och måste börja kämpa på ett annat sätt. Jag fick hjälp genom att byta miljö ifrån gymnasiet till högskola och byta mål ifrån att spendera tiden till att faktiskt avsluta mina studier. Kanske kan du själv skapa de förutsättningar som behöva för att bryta upp med din nuvarande livsstil?

Att bara börja plugga mer och hålla glöden uppe är förbaskat svårt. Du måste leta reda på något mål, någon förändring som gör att du bryter ditt nuvarande mönster. Leta efter saker som kan hjälpa, har du kanske någon vän som du vet är motiverad som du kan arbeta med? Har du möjlighet att få dina föräldrar att pusha dig på olika sätt?

Med det sagt så tycker jag helt klart att du ska satsa. Det värsta som kan hända är att du inte får ihop alla poängen men vad gör det?

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Avstängd

Skapligt sur när det inte går som det ska när man meckar med bilen.. Saknar svets för att kunna fixa en läcka i downpipen samt saknar garage så jag kan demontera grenröret och sätta i en helicoil gänga..

Så har du plats över i ditt garage samt en svets och bor i Göteborg så hojta till

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem

Sitter uppe och kollar NHL, två match 7 i första omgången. Hade hoppats Ottawa skulle gå vidare, för ville se mer av Silfverberg. Han var bra i denna match, borde fått lite mer istid tidigare i de två matcherna han var med. Nu blev det NYR som vann istället trots intensiv Ottawa-press på slutet. Florida mot New Jersey går precis till förlängning. Får väl klassa det här som "Galen", sitter uppe 1-6 i natten och kollar NHL.

Så här såg Floridas ägare ut när New Jersey gjorde mål i förlängningen

Permalänk
Medlem

ah, lång helg nu..woho..ledig idag och måndag.
Någon som kan göra en nätverkskabel på runt 20cm ?

känns onödigt att köpa allt som behövs för att bara göra en enda kabel på 20cm =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kusin vart utsatt för mordförsök inatt..

http://mvt.se/blaljus/blaljus/1.1637079-18-arig-kvinna-pakord...

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Bra start på dagen idag. Vann en Razer Naga Molten från MMO-Champion för ShareCraft. Alltid nice!

Är dessutom nice väder idag, vilket bara kan betyda en sak: Fiske!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Tråkigt, men skumt, jag skulle gissa på ett fyllo. Men hoppas att ni får det uppklarat.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Mycket som inte går som det ska just nu.
Framför allt jobbet. För några år sedan trodde jag verkligen inte att jag skulle stå helt utan uppdrag så här länge. 2012 är ett dåligt dåligt år.

Jag är ju bra på vad jag gör, varför får jag inga jobb? Har man slängt 10 år på något som inte kommer hålla? Måste jag börja om på ny kula?

Lutar iaf åt att jag måste flytta hem till föräldrarna om inget ändras väldigt snart. Och det kan väl inte ses som något annat än ett misslyckande.

Tur att öl är gott och att TVn får en att tänka på annat.

Ids inte gå in djupare. Några av er kanske har noterat vad jag jobbar med och kan pussla ihop resten.

Permalänk
Skrivet av hapone:

Mycket som inte går som det ska just nu.
Framför allt jobbet. För några år sedan trodde jag verkligen inte att jag skulle stå helt utan uppdrag så här länge. 2012 är ett dåligt dåligt år.

Jag är ju bra på vad jag gör, varför får jag inga jobb? Har man slängt 10 år på något som inte kommer hålla? Måste jag börja om på ny kula?

Lutar iaf åt att jag måste flytta hem till föräldrarna om inget ändras väldigt snart. Och det kan väl inte ses som något annat än ett misslyckande.

Tur att öl är gott och att TVn får en att tänka på annat.

Ids inte gå in djupare. Några av er kanske har noterat vad jag jobbar med och kan pussla ihop resten.

Filmbranschen är väl en extremt tuff bransch, där det gäller att ha kontakter plus tur? För har man väl fått göra någon större film så kanske man har lättare.

Men ens kunskap går inte bort även om man får välja ett annat jobb, filmning, redigering etc är ju knappast inte en modefluga som kommer att försvinna, snarare blir det nog så att allt fler efterfrågar någon som kan göra ett litet extraknäck. Jag själv har själv arbetat lite med film på jobbet, även om min titel är något helt annat inom datorteknik.

Annars är mitt råd att tänka efter före innan man väljer långvariga utbildningar för arbeten som det är svårt att få jobb inom. Men nu är som sagt, kunskaper inom filmteknik något man har nytta av även om ens yrkestitel är något annat. (nytta både inom jobb och privat)

*edit*
Jag hade lite kontakter med en reporter till en tidning, där vi sa att vi kunde fotografera själv helt gratis då vi hade en riktigt duktig fotograf med utrustning, men det gick absolut inte. Orsaken var inte vår fotograf bristande kunskap, utan att vi tog ifrån en fotograf på tidningens arbete. Så en fotograf kom en dag senare, med en fin reseräkning och timkostnad till tidningen...
Och lite är det nog inom filmbranshen, de håller varandra i händerna och skyddar emot inkräktare som vill ta över någons arbete.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Filmbranschen är väl en extremt tuff bransch, där det gäller att ha kontakter plus tur? För har man väl fått göra någon större film så kanske man har lättare.

Men ens kunskap går inte bort även om man får välja ett annat jobb, filmning, redigering etc är ju knappast inte en modefluga som kommer att försvinna, snarare blir det nog så att allt fler efterfrågar någon som kan göra ett litet extraknäck. Jag själv har själv arbetat lite med film på jobbet, även om min titel är något helt annat inom datorteknik.

Annars är mitt råd att tänka efter före innan man väljer långvariga utbildningar för arbeten som det är svårt att få jobb inom. Men nu är som sagt, kunskaper inom filmteknik något man har nytta av även om ens yrkestitel är något annat. (nytta både inom jobb och privat)

*edit*
Jag hade lite kontakter med en reporter till en tidning, där vi sa att vi kunde fotografera själv helt gratis då vi hade en riktigt duktig fotograf med utrustning, men det gick absolut inte. Orsaken var inte vår fotograf bristande kunskap, utan att vi tog ifrån en fotograf på tidningens arbete. Så en fotograf kom en dag senare, med en fin reseräkning och timkostnad till tidningen...
Och lite är det nog inom filmbranshen, de håller varandra i händerna och skyddar emot inkräktare som vill ta över någons arbete.

Jo, och det är väl lite det som är grejen, turen har varit med mig men fru fortuna verkar ha valt att se åt ett annat håll på sistone. Jag har hyfsat bra med kontakter, och jag har faktiskt jobbat med sanslöst stora projekt. Jag har faktiskt gjort grafik som går på tv över hela världen, grafik som setts av säkert bra mer än 100 miljoner människor åt flera av världens största tv-bolag.
Men den här branschen är lite speciell på många sätt, exempelvis att mitt namn inte står nånstans. NBC har nog inte den blekaste aning om att jag jobbat för dem. I vissa fall får jag inte ens nämna att jag varit inblandad.
Så det finns nästan ingen som vet det.

Permalänk
Medlem

Jävla idioter på Skatteverket hur länge ska e-deklereringen var nere egentligen!? Är det stängt på helgen? D:<

Permalänk
Inaktiv

funkar nu iaf deklarerade nyss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tips, lägg tre st enkronor under kastrullen när du gör gröt.
Fungerar lika bra när man ska koka ris med.

...menar du på största allvar att det funkar? hjälp så sårbar jag känner mig nu haha

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

...menar du på största allvar att det funkar? hjälp så sårbar jag känner mig nu haha

Testa? 3kr har du väl råd att offra....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Testa? 3kr har du väl råd att offra....

Skickades från m.sweclockers.com

...ja självklart har jag det. Men tänkte mer på om någonting kan ta skada av det, så som spisplatta och kastrull...

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk

Miljön. Att medvetet slösa ut en massa energi på det viset är som att steka mat i en krokig panna, kör spisen på 8 i stället för 9 vafan.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Blir så jävla lack på dessa avskrap till killar på krogen som inte kan respektera tjejer. Bara för man är ute på en klubb och dricker betyder fan inte att man kan bete sig som ett jävla djur. Två killar började dansa ganska tätt bakom min flickvän och med händerna och resten av kroppen, indikerade dom att dom skulle göra både det ena och andra med henne, mitt framför ögonen på mig. Jag har aldrig slagits eller bråkat i hela mitt liv, men det slutade med att jag gav den ena en rejäl knytnäve i bröstet som var bakom henne..
Börjar bli så trött att gå ut numera pga. sånt här. Folk saknar respekt helt enkelt.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse.L:

Blir så jävla lack på dessa avskrap till killar på krogen som inte kan respektera tjejer. Bara för man är ute på en klubb och dricker betyder fan inte att man kan bete sig som ett jävla djur. Två killar började dansa ganska tätt bakom min flickvän och med händerna och resten av kroppen, indikerade dom att dom skulle göra både det ena och andra med henne, mitt framför ögonen på mig. Jag har aldrig slagits eller bråkat i hela mitt liv, men det slutade med att jag gav den ena en rejäl knytnäve i bröstet som var bakom henne..
Börjar bli så trött att gå ut numera pga. sånt här. Folk saknar respekt helt enkelt.

Folk tappar hjärnceller är dom dricker, ju mer dom dricker, ju dummare blir dom.

Så jävla sur och ledsen, morsan ringde för någon timma sen och sa att farsan fått en hjärtattack i fredags natt....alltså hon ringer IDAG, vad var felet med att ringa när dom åkte till sjukhuset? eller i lördags?

Jävla tur att han klarade sig, skulle fan aldrig förlåta dom att dom vägrar säga något eller liknande.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lasse.L:

Blir så jävla lack på dessa avskrap till killar på krogen som inte kan respektera tjejer. Bara för man är ute på en klubb och dricker betyder fan inte att man kan bete sig som ett jävla djur. Två killar började dansa ganska tätt bakom min flickvän och med händerna och resten av kroppen, indikerade dom att dom skulle göra både det ena och andra med henne, mitt framför ögonen på mig. Jag har aldrig slagits eller bråkat i hela mitt liv, men det slutade med att jag gav den ena en rejäl knytnäve i bröstet som var bakom henne..
Börjar bli så trött att gå ut numera pga. sånt här. Folk saknar respekt helt enkelt.

Awesome works!
Visste dem att det var din tjej? Om så OK då ska de ha stryck ha!
Men iaf, man blir ju lite lösare när man dricker och ibland går det för långt:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Awesome works!
Visste dem att det var din tjej? Om så OK då ska de ha stryck ha!
Men iaf, man blir ju lite lösare när man dricker och ibland går det för långt:)

Det tror jag, eftersom vi hade dansat där ett tag och pussats lite och så. Jag gav även han som var värst en del rätt arga blickar innan jag satte ner foten, så han förstod ju att han inte skulle hålla på.
Men jag hade gjort samma sak om det var en tjejkompis som blev utsatt för det, för hela beteendet är så respektlöst och äckligt!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lasse.L:

Det tror jag, eftersom vi hade dansat där ett tag och pussats lite och så. Jag gav även han som var värst en del rätt arga blickar innan jag satte ner foten, så han förstod ju att han inte skulle hålla på.
Men jag hade gjort samma sak om det var en tjejkompis som blev utsatt för det, för hela beteendet är så respektlöst och äckligt!

Jamendåså, på skiten bara..

Permalänk

Fööööööörihelvete. Jag vaknade just upp i min fåtölj, fortfarande full, nästan tom minttu på bordet framför mig.... Och jag har inte en aning hur jag kom hem!?
Eh... Vad hände -.-

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Fööööööörihelvete. Jag vaknade just upp i min fåtölj, fortfarande full, nästan tom minttu på bordet framför mig.... Och jag har inte en aning hur jag kom hem!?
Eh... Vad hände -.-

Varför är man inte förvånad över inlägget ?
Skulle inte du sluta å dricka?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Varför är man inte förvånad över inlägget ?
Skulle inte du sluta å dricka?

Skickades från m.sweclockers.com

Eller hur! Fan vet vad som gick fel.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Eller hur! Fan vet vad som gick fel.

Du får la låta bli dina vänner om de lyckas övertala dig

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb