Konstigt fel på COD MW3

Permalänk

Konstigt fel på COD MW3

Hej

Hela dagen har vart nått skumt fel på MW3, jag ser inge UAV eller kartan uppe i vänstra hörnet.. samt de finns inge cross alltså vanliga siktet.. inte det på vapnet utan annars..

Vettefan vad för fel det är, hjälp

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lemmythekiller:

Hej

Hela dagen har vart nått skumt fel på MW3, jag ser inge UAV eller kartan uppe i vänstra hörnet.. samt de finns inge cross alltså vanliga siktet.. inte det på vapnet utan annars..

Vettefan vad för fel det är, hjälp

Du kanske kör hardcore...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Du kanske kör hardcore...

Ikke, kör helt vanliga Team deathmatch

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem

Varit inne i hackad lobby kanske.

Permalänk
Medlem

låter som hardcore

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk

DET är INTE hc.. förstå
Har inte vart inne i någon hackad lobby eller nått, starta spelet imorse och då blev det sådär

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemmythekiller:

DET är INTE hc.. förstå
Har inte vart inne i någon hackad lobby eller nått, starta spelet imorse och då blev det sådär

http://www.mapmodnews.com/forum/viewtopic.php?showtopic=1478

Han fick samma problem efter han hade spelar på hackad server.

Kolla om det fixet funkar.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lemmythekiller:

DET är INTE hc.. förstå
Har inte vart inne i någon hackad lobby eller nått, starta spelet imorse och då blev det sådär

Lösningen på ditt problem: Avinstallera skiten

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk

kanske inte passar in men jag kan inte få högre än 91 fps på mw3 med mitt 6950 2gb går aldrig under inte ens med mycket effekter men är cappad på 91 fps vet någon vad man kan göra?? tacksam för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ninjamopeden:

kanske inte passar in men jag kan inte få högre än 91 fps på mw3 med mitt 6950 2gb går aldrig under inte ens med mycket effekter men är cappad på 91 fps vet någon vad man kan göra?? tacksam för svar

Lite mysko fråga men alltså... say what? vad ska du med högre fps till?

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk

Jag fick det problemet förut. jag fick installera om skiten så funka det sen. Problemet var att min lillebrors polare låna min dator och lira på och kom in på en hackad server. installera om det så funka det se.

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk

Det funka perfekt med det som KRQKAN länka

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ninjamopeden:

kanske inte passar in men jag kan inte få högre än 91 fps på mw3 med mitt 6950 2gb går aldrig under inte ens med mycket effekter men är cappad på 91 fps vet någon vad man kan göra?? tacksam för svar

Gränsen är 91-92 FPS, inte ens jag som har två st 6950 kommer över. Anledningen till att den ligger stabilt där är att ditt grafikkort är så bra/spelet så lättdrivet att det FPSn inte droppar.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemmythekiller:

Det funka perfekt med det som KRQKAN länka

Sa ju att det va hackad lobby

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjamopeden:

kanske inte passar in men jag kan inte få högre än 91 fps på mw3 med mitt 6950 2gb går aldrig under inte ens med mycket effekter men är cappad på 91 fps vet någon vad man kan göra?? tacksam för svar

http://www.youtube.com/watch?v=8asYGVKYuOU

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjamopeden:

kanske inte passar in men jag kan inte få högre än 91 fps på mw3 med mitt 6950 2gb går aldrig under inte ens med mycket effekter men är cappad på 91 fps vet någon vad man kan göra?? tacksam för svar

Du måste vara inne på en Promod server eller liknande och skriv "!maxfps 100"

Visa signatur

ASUS Maximus VI Gene | Intel i7 4770k |Corsair H80i |Asus GTX 780ti DCUII OC |Silverstone Strider 650w gold | 256 GB Samsung 840| 16 GB G.skill Ares | Bitfenix Phenom | Windows 7 Professional 64bit // Kringutrustning: Zowie Celeritas | Zowie EC1 Blue|Steelseries 9 HD|Logitech G35/Audio-Techninca ATH M50 | BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | Nexus 5

Permalänk

ok tack för alla svar ska försöka fixa det snarast