Första Svensk Till Level 60 På EU Servrarna

Permalänk
Medlem

Första Svensk Till Level 60 På EU Servrarna

Tänkte bara tipsa om en tävling som finns på Diablo III PVP Sweden, tävlingen går ut på att vara så snabb som möjligt upp till level 60 på EU servrarna som svensk. Om du endå har tänkt levla hårt upp till 60 så är det ju bara att vara med, skulle vara skoj att se hur fort en riktigt hårt spelande person kan komma upp i level 60. Jag tror att det går på runt 40 timmar, vad tror ni.

Här kan ni läsa om tävlingen

Permalänk

"Bara 23 levlar kvar... bara 23 levlar kvar..."

Permalänk
Medlem

Jag hoppas innerligt att 40 timmar inte är nog.
40 timmar är ju ungefär vad det tog i D2-LOD med boost + 7st höglevel som rensade.

Permalänk
Medlem

Samma här, jag HOPPAS att det tar längre tid än så! Jag är dock en sån som vill uppleva hela spelet från början till slut och inte bara rusa förbi allt, så tävling är inget för mig iaf

Permalänk
Medlem

mitt mål är iaf lvl 40 innan måndagen. det lär nog vara en del lvl 60 då.

Permalänk
Skrivet av ozo64:

mitt mål är iaf lvl 40 innan måndagen. det lär nog vara en del lvl 60 då.

Hur ska du kunna bli det om spelet släpps den 15:e eller är det i wow tävlingen gäller?

Visa signatur

gtx 690 | i7 3960x 5 GHz | 32 GB 2133MHz | 8TB | 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Han menar nog nästkommande måndag den veckan.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 Titan Moderkort: ASUS Strix Z270E Gaming Grafikkort:
Zotac Gaming GeForce RTX 3080 AMP HOLO CPU: Intel Core i7 7700K @ Stock Kylning: Noctua NH-D15 Minne: Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz SSD1: Samsung 850 EVO 250GB SSD2: Samsung 850 EVO 500GB PSU: Corsair RMx Series RM750x 750Watt 80 PLUS Gold

Permalänk
Skrivet av LoMack:

Han menar nog nästkommande måndag den veckan.

Okej

Visa signatur

gtx 690 | i7 3960x 5 GHz | 32 GB 2133MHz | 8TB | 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av bengt-martin:

Hur ska du kunna bli det om spelet släpps den 15:e eller är det i wow tävlingen gäller?

Det finns en Måndag veckan efter också...

Visa signatur

"Min dator är bättre än din dator!" /Pimpim666

Permalänk
Medlem

jag hoppas verkligen det tar längre tid än 40 timmar till lvl 60.. skulle gissa på 40 timmar för normal och nightmare spelet är ju ändå rätt stort kanske runt lvl 40-45 då

men ska bli riktigt kul med diablo 3, och ska nog försöka njuta lite mer än bara spela igenom det så fort som möjligt.
power lvla och allt sånt kan man göra senare

Permalänk
Medlem

Samma här. När Cataclysm släpptes kötta man som satan igenom det, kom på plats 400-500 i hela EU, lol.

Men eftersom jag är intresserad utav Lore så kommer man lyssna på alla quests osv.

Permalänk
Medlem

hade planerat att bli först men precis fått en praktik som kan ge ett arbete så har jag planerat om och spelar spelet som det är kommer dock följa vem som blir först och hur lång tid det kommer att ta.

tror det kommer att ta 60-70 timmar för att ta sig till 60 och sedan för att klara av inferno svårighetsgraden kommer jag tro att det kommer ta runt ytterligare 50 timmar att klara av.

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Lycka till till er som ska springa igenom spelet

Själv tänker jag nog ta det sakta och lyssna på all lore!

Permalänk

Som ovan skriver, Diablo är inget spel man tar för givet första gången man lirar.

Permalänk
Medlem

När Deckard Cain säger "Stay a while and listen", då gör man som han säger! Det ska njutas varenda steg.

Visa signatur

"Det dryga femtiotalet poliser utrustade med sablar och gevär kunde inte hindra att arbetarna efter mötet tågade vidare mot hamnen där de rev avspärrningarna runt fabriksområdet och hamnade i slagsmål med strejkbrytare och polis."

Permalänk
Skrivet av frallboy:

Lycka till till er som ska springa igenom spelet

Själv tänker jag nog ta det sakta och lyssna på all lore!

Skrivet av Cogo:

När Deckard Cain säger "Stay a while and listen", då gör man som han säger! Det ska njutas varenda steg.

Kan bara hålla med, framför allt nu när det inte finns någon rmah första veckan ser jag ingen anledning att stressa utan det ska utforskas och njutas

Permalänk
Medlem

Jag kommer köra solo och lyssna på all lore igenom normal. I Lugn och ro. Kanske även lira lite på två gubbar för att få upp blacksmith och Jeweler och även se vilken jag tycker om mest över level 13. Dessutom jobbar jag 8-20 på tisdag. Så det kommer ta en stund innan jag är igenom normal.
Fast efter det kommer jag börja kötta.

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Om man ska kunna vinna detta så måste man ju skift-köra med en polare.

Permalänk
Medlem

Känns lite som tävlingen "Den som har flest saker när han dör vinner".

En tämligen meningslöst tilltag, första gången skall man ju njuta av storyn.

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt att dem flesta kommer att köra igenom Normal lugnt och metodiskt och lyssna på all lore, men normal är inte så svårt så det kommer inte att ta så lång tid att klara det. När man väl är igenom normal är man runt level 30-35 så man har många levlar kvar att ta innan man är 60 så jag tror att även om man tar det lugnt i normal så kan man nog hamna ganska så högt upp på listan över dem första till level 60 om man kör hårt efter normal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eriksson(X):

hade planerat att bli först men precis fått en praktik som kan ge ett arbete så har jag planerat om och spelar spelet som det är kommer dock följa vem som blir först och hur lång tid det kommer att ta.

tror det kommer att ta 60-70 timmar för att ta sig till 60 och sedan för att klara av inferno svårighetsgraden kommer jag tro att det kommer ta runt ytterligare 50 timmar att klara av.

Tror Inferno kommer ta längre tid än så då man behöver bra gear för att ha en chans...och gear är random. Har du bara rushat igenom har du nog inte haft mycket tid att MF:a upp bra gear för att klara dig bra.

Permalänk
Medlem

Det blir slowplay för mig. Har väntat på spelet i så många år så tänker ta god tid på mig och utforska spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Tror Inferno kommer ta längre tid än så då man behöver bra gear för att ha en chans...och gear är random. Har du bara rushat igenom har du nog inte haft mycket tid att MF:a upp bra gear för att klara dig bra.

Inferno blir nog jäkligt svårt ja