Kommer inte in på diablo 3........ Någon mer? -_-

Permalänk
Medlem

bara spela på US servrarna om abstinensen blir för stor..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eat:

bara spela på US servrarna om abstinensen blir för stor..

Jo är väl snart dags att skaffa en karaktär på varje server för att man ska kunna vara säker på att få spela när man har tid.

Fy fan vad jag saknar ett "offline mode" i D3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedRot:

http://img803.imageshack.us/img803/9010/20120530205548.jpg

Uploaded with ImageShack.us

No trolling here, jag tycks ha hittat en lucka för att komma in helt enkelt.

Haha, du tog verkligen tid för en liten paus i spelandet så att du kunde posta bilden. ^^

Själv har jag försökt logga in ca 200 ggr nu till och från sen kl 17.00...

Permalänk
Medlem

Jag testade på american servern.. gick inte så bra för att dom trodde att mitt acc hade blivit hackat och skickade en temp ban på accet. Tog sin lilla tid att få det upplåst igen..

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

nu får jag "3005"

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem

Denna snubben summerar det här med error 37 ganska bra......

http://www.youtube.com/watch?v=GsqUZkmO-zk

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Och vilket Service level agreement har du med blizzard menar du?
Dom har inga egentliga skyldigheter mot dig, avseende upptid.

Var väl mer ett skämt. Trodde det framgick..

Så du menar att Blizzard har avskrivit sig att tillhandahålla den tjänst som dom säljer? =P Låter mysko. Nu kanske det inte är så extremt men många av oss - t.ex. jag själv - har bara möjlighet att spela kvällstid och varje kväll får man spamma sig in. Inte helt OK oavsett.

Tillägg: Upptid och för låg serverkapacitet är ju också väldigt skilda världar.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av thexps:

Denna snubben summerar det här med error 37 ganska bra......

http://www.youtube.com/watch?v=GsqUZkmO-zk

b
Error 37 är inte så farligt (överbelastad login-server), dock borde fan Blizzard köpa lite mera servers så det går att logga in efter underhåll, EU blizzard fan ett stort skämt med så mkt down time som de har. Oacceptabelt.

Permalänk
Medlem

Fortfarande?

Försökte första gången vid 17.30 typ, har hunnit med att vika tvätt samt göra ett löparpass på dryg timma och skulle unna mig lite D3 in mot kväll men samma fail...

Seriöst, hur svårt är det Blizzard?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Medlem

And then I took an error in the knee...

Permalänk
Medlem
Permalänk

Nu finns det äppelkaka till alla Diablo spelare som kommer förbi Mora, gäller endast vid uppvisande av Diablo3kartong*

*gäller så långt kakan räcker

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

Kom igen ;P Det är miljontals människor som vill spela! Tror inte att de har samma kapacitet som WoW servrarna precis Gör eran läxa nu när ni kan!!!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Äntligen!!!

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Både jag och brorsan är inne nu!

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

man blir ledsen.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Inaktiv

Nepp. funkar fortfarande inte.

när inferno blev avklarat på nåra dagar så måste blizzard sätta in error 37 så EndGame inte nås så fort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Kom igen nu swecare, ni kan väl bättre än såhär?

Kopiera ett lösenord och klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter,

Tar uppskattningsvis 1-3 minuter.

Nja, snart 2 timmar och inte inne än.

Permalänk
Medlem

Om man nu tvingar folk till att vara uppkopplade när man ska spela så får man fan se till att det fungerar.
Samma jävla skit med origin!

Permalänk
Medlem

Kom in och fick spela i 5 minuter. Sedan blev det Error 74 och jag blev utkastad.

Permalänk
Skrivet av Evil Peter:

Kom in och fick spela i 5 minuter. Sedan blev det Error 74 och jag blev utkastad.

fick också en 74 innan jag nu endast får 3005, spännande det här, någon som vet vart man kan läsa om vad alla dessa fel betyder? (så har jag nått att göra iaf)

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

Börjar tro att det är svårare att logga in på Diablo än att spela spelet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Quatermain:

fick också en 74 innan jag nu endast får 3005, spännande det här, någon som vet vart man kan läsa om vad alla dessa fel betyder? (så har jag nått att göra iaf)

3005 har jag nog inte fått någon gång. Nu varvar jag med 37 och 74.

Permalänk
Medlem

Inte för att skryta men jag fick just error 1 !!!
För övrigt så har inferno ingenting emot svårigheten att kunna få spela spelet..

Permalänk
Medlem

Yay!
Hann spela i fem minuter innan både jag och bruden blev utkickade!
Skojjigt!
Men skyller inte på blizzard, förstår att det är många som vill lira

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Ett steg närmare? Fastnar dock här :/

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Sötast
Skrivet av LeVvE:

Nja, snart 2 timmar och inte inne än.

Blivit utslängd 2 gånger ikväll, jag har spammat mig in på mindre än 3 minuter varje gång.

Nu får jag dock 74 så då är det bara GG....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thermoz:

Inte för att skryta men jag fick just error 1 !!!
För övrigt så har inferno ingenting emot svårigheten att kunna få spela spelet..

LOL

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk

Så roligt när man kommit och är såååååå jävla spelsugen och möts av error37....................................... FAN TA BLIZZ.. skiter i diablo3 helt för att de inte är ett MMO.....

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Sötast

Jag gillar verkligen gnället här