Permalänk
Avstängd

Moddad & Vattenkyld

Tidigare bild av min fönster modd e ju helt usel så den postar jag inte men bilderna på mitt nya e bra å en guide hur du ska bygga finns åxå : Guiden e nedan !
http://www.pcdreams.nu/guides/windowsrebuild.php

Permalänk
Medlem

fiiiiiint

Visa signatur

[size="1"]P4 1,9GHz - 256mb DDRRam - GF2 TIvX 64mb - Hercules Fortissimo III 7.1 - Logitech MX700[/size]
[size="1"]17" skärm , Stereo och TV inkopplad också...[/size]

Permalänk
Medlem

skrynklig list?

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sundelin
skrynklig list?

Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden!

Annars var det snyggt!

Permalänk

Nej! Det ser ju tejpat ut!!!

Visa signatur

-: Abit NF7 : AMD Athlon XP 2500+@2200MHz : ATI Radeon 9800 Pro : 2*512GB Corsair DDR SDRAM PC3200 : Hitach Deskstar 7k250 80GB : Seagate Barracuda 160GB : Waterchill L30 Entry : Aqua Computer Airplex EVO 120 : <40*C idle :-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DuckyourZ
Nej! Det ser ju tejpat ut!!!

kritisera inte andra för deras modd. denna mod var orginell. DU är bara en whiner som inte ka ngöra annat en att lkaga på andra. Tycker modden var snygg har gjort ungefär likadant men inte rktigt. Planerar att lägga upp bilder nästa vecka. Om folk ska komma med kritik så kan den väll åtminstone vara konstruktiv och inte destruktiv som gär ovan.

Visa signatur

Cryptar wass here

Permalänk
Medlem

jag skulle nog ha valt lite mer ljus nere vid mobot så att det lyser upp alla fiiina saker därinne istället för nätagget
men det kanske är fotot som fuckar till det å ser bättre ut i verkligheten

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Som alla andra sa, listen ser ju skrynklig ut

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cryptar

kritisera inte andra för deras modd. denna mod var orginell. DU är bara en whiner som inte ka ngöra annat en att lkaga på andra. Tycker modden var snygg har gjort ungefär likadant men inte rktigt. Planerar att lägga upp bilder nästa vecka. Om folk ska komma med kritik så kan den väll åtminstone vara konstruktiv och inte destruktiv som gär ovan.

Tja... vad säger man?

1. Modden är inte originell (mer än tejpen).
2. Vad är det för fel att säga vad man tycker, jah har ju inte sågat hela modden, bara kommenterat den FULA listen.
3. Konstruktivt förslag: Gör om!
4. För övrigt är fönsterformen snygg och fläkten smakfull...

Visa signatur

-: Abit NF7 : AMD Athlon XP 2500+@2200MHz : ATI Radeon 9800 Pro : 2*512GB Corsair DDR SDRAM PC3200 : Hitach Deskstar 7k250 80GB : Seagate Barracuda 160GB : Waterchill L30 Entry : Aqua Computer Airplex EVO 120 : <40*C idle :-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DuckyourZ

Tja... vad säger man?

1. Modden är inte originell (mer än tejpen).
2. Vad är det för fel att säga vad man tycker, jah har ju inte sågat hela modden, bara kommenterat den FULA listen.
3. Konstruktivt förslag: Gör om!
4. För övrigt är fönsterformen snygg och fläkten smakfull...

smaken är som baken=delad. Det är hans mod och han avgör vad som är fult/snyggt det är inte upp till dig att avgöra. Tycker det var snyggt med lite vågig ram runtomkring så slipper man se alla raka lister som folk har. Sedan göra om man moddar in en glasruta bara en ggn efftersom man inte kan sätta tillbax plåten. Man ska berömma folk för deras modds det krävs fantasi för att komma på en form på fönstret e.t.c alla kan inte vara bäst på allt. Bara man gör sitt bästa och tänker över sin modd så blir det bra. Om allas kas säga vad de tycker är snyggt så kommer alla låder ha likadana mods. Vi lever i en fri värld där man får se ut hur som helst *nästan*. Tycker han har gjort ett bra jobb.

Visa signatur

Cryptar wass here

Permalänk
Medlem

de är inte tejp så ni vet.

föresten så tycker jag den var snygg.

Visa signatur
Permalänk

läser man hans guide så skriver han klart å tydligt att han användt en elkabel.

tycker den ser läcker ut och ifall jag ska vara jobbig å klaga så e det enda jag kan säga att du skulle kanske valt en "tjockare" kabel men det e bara petiga som orkar hålla på.

Snyggt jobbat annars

Visa signatur

Ska det vara nått ska det vara rejält

Permalänk
Medlem

postar man en mod här får man väl räkna med att det både finns prositiva och negativa åsikter?

Visa signatur

IBook G4 12" | 1.5GB | 120Gb | OS X 10.4.9 / Ubuntu
C2D E6400@2.8GHz | 2GB | 1,7TB | Gentoo
1700+@2400MHz | KD7-RAID | 1,25GB | Win2k

Permalänk
Medlem

Nu var det ju så att det inte var trådskaparen som klagade...

Permalänk
Avstängd

jaha JÄVLA liv om listen men okej ni som klagar har ni NÅGÅNSIN skalat en powerkabel ? !
Som ni eventuellt inte vet så består den av 3st kablar i övrigt gjutet gummi så därför ser den ut som den gör och själv tycker jag den ser mera "homemade" moddad ut än de tråkiga gummi kit listerns som finns.
Ni alla andra * tackar* konstruktiv kritik är alltid positivt .
Jag tar kritik negativ som positiv men då ska det vara konstriktivt inte bara ngt i sitl med vissa komentarer " fy fan tejapat" osv... ni kan göra ngt själva istället för att sitta å klaga !

ps. ang ljus så ska det in 2st ccfl till sen ang att modden inte är orginell eller inte !
Va fan har det med saken att göra ?

- Nog snackat nu har jag luftat mina åsikter ! -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TejO

Hm... vad menar du... är det inte för att få sin moddning bedömd som man postar den här? Är det bara man själv som får kritisera sin moddning? Jag skrev vad jag tyckte... och väldigt många reagerade kraftigt. Jag tyckte att listen såg tejpad ut, många med mig kommenterade den. JAG tyckte DET var fult. Det som gjorde det fult var att den annars var så välgjord... Det blev ghetto på en klassig modd... OCH jag förstår att det var jobbigt att fixa kabeln, men testa gärna något annat då... (om DU inte tyckte det var snyggt d.v.s.) Det är väldans många läskpapper som inte klarar av att ta kritik i detta forum, det är ju inte så att man överöser någon med beröm om man tycker att det saknas något...

Ja, ja... Posta på ni... Jag vet i alla fall vad jag menar och fattar ingen annan det så läs M0rm0rs inlägg...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag tyckler du ska köra utan list, husvagnsfönster ser lite skumma ut Men smaken är som baken...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TejO

Nu var det ju inte trådskaparen jag klagade på heller.

Visa signatur

IBook G4 12" | 1.5GB | 120Gb | OS X 10.4.9 / Ubuntu
C2D E6400@2.8GHz | 2GB | 1,7TB | Gentoo
1700+@2400MHz | KD7-RAID | 1,25GB | Win2k

Permalänk
Medlem

pms

edit: snyggt

Visa signatur

[size="1"]trodde att jag hade koll på läget... men när jag öppnade dörren o kom ut
i den stora världen så fattade jag att jag inte fattade...[/size]