Permalänk
Medlem

Ändra land till USA och US proxy? Skall testa det

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Om jag köper Premium nu till ps3 på mitt battlelog, får jag premium till pc också då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Om jag köper Premium nu till ps3 på mitt battlelog, får jag premium till pc också då?

nope

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Men soldaterna blir på samma battlelog? Eller är EA så pass giriga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Men soldaterna blir på samma battlelog? Eller är EA så pass giriga?

vetti-tusan faktiskt läste det på reddit att har man bf3 på konsoll och pc så får man hosta upp dubbelt men tips var att köpa close combat till den maskinen man tycker run-and-gun passar bäst om pengar inte växer på träd.

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Men soldaterna blir på samma battlelog? Eller är EA så pass giriga?

Får hoppas att de inte är det. Jag har själv inte hunnit kika in patchen än, blir att göra det imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

känns som att origins växlingskurser är hämtade från 1900talet skilljer nästan 100 spänn mellan dollar och euron på premium och sen att det blir ännu dyrare i kronor är ju bara ett skämt!

Permalänk
Medlem

499kr = 68,82 USD
EA up to their old tricks.
Jag säger nej tack.

Visa signatur

[i5 4690K] [R9 270x 2GB] [8GB DDR3]

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det går att köpa i dollar om man använder proxy?

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Men soldaterna blir på samma battlelog? Eller är EA så pass giriga?

Det borde gå på samma.

Lirar bara pc dock

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Summoning:

Det borde gå på samma.

Lirar bara pc dock

Danke då får man updatera Ps3an.

Permalänk
Skrivet av Kogster:

fast om man antar man hade limited edition så får man 4 expansioner för 499. CQ finns för 129 (pirsjakt CQ) å sparar man typ 17 spänn på att köpa det nu om man antar att de andra DLC'na kostar lika mycket. Tveksamt om det är värt det. (rent ekonomiskt dvs)

Ähh tyckte jag såg en AC-130 i trailern för Armourd... och det är awesome nog för att motivera ett köp

Ser fram imot servrar som blandar alla olika expansioner så man kan få rejäl omväxling.

Vi hos TOP Nordic Battlegroup kommer att försöka få till det bra med alla expansioner. Vi är redo att lägga in Close Quarters kartor på våran 24-slots server och sedan får vi se vad som händer med de andra expansionerna när det börjar närma sig

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem

ni som köpt det, hur fan vet man om man fått det :S mitt visar inget i origin

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

ni som köpt det, hur fan vet man om man fått det :S mitt visar inget i origin

Kolla på din battlelog profil, måste ju finnas något där. (tx.e. om reset stats är låst eller inte.)

Jag ska köpa Premium imorgon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FappaR:

Kolla på din battlelog profil, måste ju finnas något där. (tx.e. om reset stats är låst eller inte.)

Jag ska köpa Premium imorgon!

Var tvungen att relogga på battlelog, nu har jag premium och betalade 374.39 kr

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Bytte land på ea.com och battlelog till US och nu står det att det kostar 49$.
Blir dom sura tro om man snuvar dom på 20$? ;D

Visa signatur

[i5 4690K] [R9 270x 2GB] [8GB DDR3]

Permalänk
Medlem

vadå 374kr??

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Var tvungen att relogga på battlelog, nu har jag premium och betalade 374.39 kr

Gick det att köpa genom proxy eller vad använde du?

Om proxy, vilken använde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

500kr är idioti, inte en chans att jag betalar så mycket. Blir att leta upp det på någon annan hemsida.

Håller med tycker att det är för dyrt!
Då kunde man ju få det 149:- billigare om man ändå har karkand från början.

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home

Permalänk
Medlem

Jag lyckades jag också köpa det för 370sek genom att vpna med amerikanskt ip in på origin och sedan checka ut med paypal.. Var även tvungen att ange påhittad US address för att det skulle gå igenom. Använde gratis vpn från cyber ghost om någon undrar.

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Var tvungen att relogga på battlelog, nu har jag premium och betalade 374.39 kr

374:- ??

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Danke då får man updatera Ps3an.

Kom inte och kör nipple-inspector på mig om jag har fel bara

Är heli och jet enklare på Ps3an? Kommer aldrig överens med de...

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av FappaR:

Gick det att köpa genom proxy eller vad använde du?

Om proxy, vilken använde du?

Skrivet av Gameman:

Hotspot shield, ändra land språk US/english, betala paypal och fake adress haha xD jävla krångligt men det gick ^^

Man kanske kan spara några kronor till om man betalar med visa istället. Det har väll bättre växlingskurs än paypal men känns säkrare med paypal

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av candyraver:

Han låter helt efterbliven, men iaf.. Gun Master-mode börjar alla med en pistol, sen rankar man upp bättre vapen med kills. Kommer tydligen från CS...

En ny form av rankning då? bara i det modet då eller, låser man upp vapen som man låst upp innan i vanliga Bf3 och back to karkand?. Gahd va confusing :s

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Summoning:

En ny form av rankning då? bara i det modet då eller, låser man upp vapen som man låst upp innan i vanliga Bf3 och back to karkand?. Gahd va confusing :s

Ja, det är kallat "Gun game" inom Counter-Strike.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har problem med att köpa Premium? Står "Betalningsattesteringen misslyckades" när jag trycker köp.

Permalänk

Handlat Premium, klart, testat..och Dice kan sina grejer. Det skall bli riktigt coolt med CQB om en vecka, 499:- på origin men det är det värt.

Permalänk
Medlem

jävla hotspot shield, den säger jag är i USA med origin tror jag är tysk.... baaah

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

Ingen som kan lägga upp en step by step hur man gör för att få det billigare?

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flaxehytt:

Tänkte att vi kunde ha en "dedikerad" tråd för Premium samt expansionen Close Quarters (CQ). Jag börjar med att skriva information om release datum osv. så det finns samlat i första posten. Fyll gärna på med mer info om ni tycker något saknas.

Note: datum skrivs i formatet dd/mm/åå
*Premium kommer gå att köpa för $49.99 efter EA's press konferens på E3 som börjar idag (04/06/12) kl 22:00 svensk tid. Live stream här och här.
*Har man köpt premium så får man 2 veckors early access till de kommande expansionerna: Close Quarters, Armored Kill, Aftermath, End Game
*Early Access till CQ kommer börja 05/06/12 för PS3. 2 veckors early access börjar på 12/06/12 för PC & 360. För alla andra är det 26/06/12.
*Server numret för R24 = 951336
*Kartnamnen för CQ är: XP2_Factory, XP2_Office, XP2_Palace, XP2_Skybar

Läs mer om vad Premium innehåller här: http://bf3blog.com/2012/05/battlefield-premium-confirmed-cost...

så det är därför jag inte kan komma åt server för dom nya banorna bara för att man måste köpa premium?

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|