Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

Det där bältet är bara att skicka över till mig! Riktigt grymt!

Permalänk
Skrivet av r0ni:

Mina bästa dropps idag. Kör med totalt 280mf på mig hela tiden. 77k dps me SS på min dh:)

http://i45.tinypic.com/33fdy0k.jpg

http://oi46.tinypic.com/9uwx2d.jpg

Edit; OMG nu såg jag att den hade LOH OMG OMG.....;)

Synd med statsen på vapnet hade det varit Vit ist för int eller för str hade den varit sjukt fin.

Permalänk
Medlem

Hittade natalyas mark med 5% life som add

Hittade även en sjuk båge

1189 dps
46dex
64 crit damage
86int
1soc


Båda hittade i act2 goblin run.

Vad tror ni jag kan få för bågen och ringen i euro?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Börjat rulla på bra med bra drops känns det som

INF-ACT 1- Cemetary nåt

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Dessa max dex och mf, sen fick jag en stormshield som var värdelös i princip värd 4m kanske.

Permalänk
Medlem

Hittade dessa igår, lade upp dem nyss. Kom på att stenarna jag pluttade i var lite väl dyra, när jag ångrade mig hade precis fem minuter gått...

Fick 1.6 mille efter avgiften, de gick iväg efter två minuter...

Fick dem av Skeleton King, inferno. Funkar att farma act 1 med lite tur, men får kuta ifrån vartannat pack minst, skulle inte klara mig utan 60% movement-skillen..

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Uploaded with ImageShack.us

de bästa ja hitta idag..
skulle tro att mitt diablo konto har virus eller nått..
har hittat 3 legendary items på 2 st level 60 gubbar å 300timmar spel tid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av northpower:

http://img641.imageshack.us/img641/1695/arawt.png

Uploaded with ImageShack.us

de bästa ja hitta idag..
skulle tro att mitt diablo konto har virus eller nått..
har hittat 3 legendary items på 2 st level 60 gubbar å 300timmar spel tid?

Vad kör du med för MF och hur snabbt dödar du mobs?

Permalänk
Skrivet av northpower:

http://img641.imageshack.us/img641/1695/arawt.png

Uploaded with ImageShack.us

de bästa ja hitta idag..
skulle tro att mitt diablo konto har virus eller nått..
har hittat 3 legendary items på 2 st level 60 gubbar å 300timmar spel tid?

Random är random, Har inte hittat ett ända set item än men har hittat 10+ legendarys, dock bara 2 som varit värda något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av northpower:

har hittat 3 legendary items på 2 st level 60 gubbar å 300timmar spel tid?

Du måste tillbedja Slumptalsgeneratorguden mer! Själv hittade jag ingen de första tre veckorna jag spelade. Sedan hittade jag två samtidigt från en elite (vad är chansen för det?) och tidigare i veckan hittade jag fyra på en dag.

Du kan ju glädja dig med att du inte direkt går miste om någonting med tanke på att de flesta legendaries är värda omkring 10k på AH.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Du måste tillbedja Slumptalsgeneratorguden mer! Själv hittade jag ingen de första tre veckorna jag spelade. Sedan hittade jag två samtidigt från en elite (vad är chansen för det?) och tidigare i veckan hittade jag fyra på en dag.

Du kan ju glädja dig med att du inte direkt går miste om någonting med tanke på att de flesta legendaries är värda omkring 10k på AH.

Där dök upp en kille tillsammans med mej och 2 andra. Första elite packet han var med att slå ner, och då hade han spelat c:a 2 minuter så droppar det ett set item. Sedan var han nöjd och lämnade oss i sticket.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Där dök upp en kille tillsammans med mej och 2 andra. Första elite packet han var med att slå ner, och då hade han spelat c:a 2 minuter så droppar det ett set item. Sedan var han nöjd och lämnade oss i sticket.

haha

Permalänk

Riktigt bra rollade stats, men vad hände med dps:en
Just precis ett sånt item jag behöver til min munk. Och inte lär jag få det sålt heller...

Visa signatur

IntelCore i5 2500k | Corsair 8Gb 1600MHz | Geforce GTX 580 | 2x Intel 320 Series 120Gb SSD @Raid0 | MSI Z68a GD55 |

Permalänk
Skrivet av lucifer54321:

http://img193.imageshack.us/img193/7139/daggerp.png

Riktigt bra rollade stats, men vad hände med dps:en
Just precis ett sånt item jag behöver til min munk. Och inte lär jag få det sålt heller...

Amen vafan, kunde den inte få ligga på minst 900dps.
Jag hatar när det där händer..

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer54321:

http://img193.imageshack.us/img193/7139/daggerp.png

Riktigt bra rollade stats, men vad hände med dps:en
Just precis ett sånt item jag behöver til min munk. Och inte lär jag få det sålt heller...

Hittade nyss den här. Känns riktigt surt att DPS:en är så kass.

Permalänk
Medlem

Hög regen/life on hit köper folk till sina followers, där DPS:en är oviktig. I kombo med hög vit/life% och en bra chans till freeze/annat skoj går de ganska högt, trots låg skada.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Skrivet av wbm:

Vad kör du med för MF och hur snabbt dödar du mobs?

har de nån betydelse hur snabbt man dödar mobsen? 30 sec eller 4min?
har prova köra med 220% MF gear. men bästa dropsen har ja fått utan MF gear

Permalänk

Fick mitt första "set-item" igår. Inte särskilt bra för min del, men kul i alla fall.

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |

Permalänk

hittat i cow level.

plötsligt händer de. tror de är den bästa amuletten ja hittat. dock inte till mig

Permalänk
Medlem

HAHA !!! Gibbering gemstone kom i min väg idag!!

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem
Skrivet av northpower:

http://img69.imageshack.us/img69/5177/amuqi.png

hittat i cow level.

plötsligt händer de. tror de är den bästa amuletten ja hittat. dock inte till mig

Tackar !! du kan ju skicka den till mig!! hehe vore en dröm och hitta . Grattis hoppas du får bra betalt i AH

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem
Skrivet av northpower:

har de nån betydelse hur snabbt man dödar mobsen? 30 sec eller 4min?
har prova köra med 220% MF gear. men bästa dropsen har ja fått utan MF gear

Det påverkar ju inte antalet drops per pack, men det har ju den betydelsen att du får mycket fler drops per tidsenhet

Att du har fått bättre drops utan MF gear handlar bara om slump, eller att du har dödat så mycket snabbare utan MF att det har vägt upp för antalet färre drops per mob.

Det är extremt stor skillnad på att köra med 0mf och ~250mf, ungefär en extra rare per pack enligt de undersökningar jag läst.

Permalänk
Medlem

Folk får bjuda på den för sitt startvärde, men satte en buyout på 650.000 då det är den enda skölden som finns med MF, Crit och Freeze, vilket är det bästa man kan ge sin templar i stort sett. Strength och Vit är bara bonus i det här fallet. Hoppas nån får nytta av den, kanske inte alla som tänker så. Självklart måste man ge han en dagger(hög attack speed, mera chanser till freeze) med freeze också, så det lönar sig...

Hade behållit den själv, men kör på max MF och Freeze till min templar. Har sjukt med vit på vapnet hans, så det går ändå...

Återstår att se om droppet var värt något, vore tråkigt om den går till spillo...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

hitta denna idag, vad den kan vara värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakkeman:

hmm vet inte men statsen (främst intelligence) var ju inte så hög.

sen saknar den tex "max arcane power" eller "gain arcane power crit hit", ingen socket heller.....e bara skadan egentligen som är OK....ja skulle nog inte ens gett 200K för den

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

Värdering på denna?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kakkeman:

inte mycket tvyärr

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas82:

Mer än du orkar bära. Herregud att folk har sån flyt.

Permalänk
Medlem

Å jag fick denna

Permalänk
Skrivet av Tomas82:

kan ni berätta hur man gör? håller ni båda tummarna när ni identifierar eller?