Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Klockrent!

Förresten, om du fortfarande är ute efter lite grejer som jag lovade dig så skriv på skype bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Uppföljning på detta, det är vårt camp. Eller var. Vi har tömt och flyttat nu.
Gjorde en kul grej av det, vi svarar på deras förfrågan om hjälp för att raida det.
Lyckas få dem att lita på oss. Hjälpte dem raida vårt eget camp. Fast de fick inga grejer.
Sköt ihjäl båda. Övertygade dem att det var "de onda klansmännen" som dödade dem.
Fick dem att komma tillbaka igen, de dog några gånger på vägen så en gav upp.
Den andra kom upp en gång till, fick kolla igenom tälten och se dem nästintill tomma.

Och sen unloadade 3 av oss ett varsitt mag på honom.

Så vi fick en kul upplevelse av det, fick leka lite med dem och de har fått känna straffet av att gå en timme och förlora allt.

Men du tycker inte det är lite väl att hota en annan SweC-member till livet bara för att vi tar några saker ur eran bas?
sen det där med att det inte går att lita på mig ?

du får gärna förklara, bara för att jag går in i eran bas (visste inte vems det var) och snor lite saker så betyder inte det att jag inte går att lita på. Har genomfört ett par byten och raidat lite städer med andra från SweC och frågar du dom så kan dom lita på mig till 100%, det var lite kul det ni gjorde som hämnd mot oss det har jag liksom inget emot, var faktiskt skickligt utfört, men att sen sitta och säga att jag inte går att lita på och att hota mig till livet. Där går gränsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Förresten, om du fortfarande är ute efter lite grejer som jag lovade dig så skriv på skype bara.

Will do, hör av mig nästa gång jag lirar

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av add9400:

Men du tycker inte det är lite väl att hota en annan SweC-member till livet bara för att vi tar några saker ur eran bas?

du får gärna förklara, bara för att jag går in i eran bas (visste inte vems det var) och snor lite saker så betyder inte det att jag inte går att lita på. Har genomfört ett par byten och raidat lite städer med andra från SweC och frågar du dom så kan dom lita på mig till 100%, det var lite kul det ni gjorde som hämnd mot oss det har jag liksom inget emot, var faktiskt skickligt utfört, men att sen sitta och säga att jag inte går att lita på och att hota mig till livet. Där går gränsen.

Hoppas du fattade nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

In-game liv, bara för att RP:a lite. Och det var inget dödshot, det var en varning om att folk som går dit blir dödade, och inte bara av oss själva. Varit en del personer som hittat det där men vi har inte brytt oss om det. Inte värt att försvara stället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Inte går att lita på dig? Var nämnde jag det?
Dig gick det att lita på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

In-game liv, bara för att RP:a lite. Och det var inget dödshot, det var en varning om att folk som går dit blir dödade, och inte bara av oss själva. Varit en del personer som hittat det där men vi har inte brytt oss om det. Inte värt att försvara stället.

Skrivet av Sasha:

Inte går att lita på dig? Var nämnde jag det?
Dig gick det att lita på.

Vi släpper det bara jag dödade dig 1 gång iallafall du dödade mig en gång, fair enuff.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Vi släpper det bara jag dödade dig 1 gång iallafall du dödade mig en gång, fair enuff.

Haha, jag menade inget illa. Det var en sån där kul grej att göra. Det är det som gör Day Z till Day Z, alla dessa möjligheter. Och så får man leva sig in i det lite extra. Btw, läs PM.

Permalänk
Medlem

Jag söker en M136 med skott och en M4A1 HWS M203

Detta har jag:

94x Ghillie Suit

61x Satchel Charge

53x GPS

35x Range Finder

32x Night Vision Goggles

13x Coyote Backpack

55x M203 HE

15x Mk 48

14x M107

11x DMR

10x FN FAL ANPV S4

8x L85A2 AWS

8x M4A1 CCO SD

8x M16A4 ACOG

6x BAF AS50

5x SVD CAMO

4x M249

3x M240

3x M16A2 M203

2x M4A3 CCO

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Detta har jag:

94x Ghillie Suit

61x Satchel Charge

53x GPS

35x Range Finder

32x Night Vision Goggles

13x Coyote Backpack

55x M203 HE

15x Mk 48

14x M107

11x DMR

10x FN FAL ANPV S4

8x L85A2 AWS

8x M4A1 CCO SD

8x M16A4 ACOG

6x BAF AS50

5x SVD CAMO

4x M249

3x M240

3x M16A2 M203

2x M4A3 CCO

Dupe much?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Detta har jag:

94x Ghillie Suit

61x Satchel Charge

53x GPS

35x Range Finder

32x Night Vision Goggles

13x Coyote Backpack

55x M203 HE

15x Mk 48

14x M107

11x DMR

10x FN FAL ANPV S4

8x L85A2 AWS

8x M4A1 CCO SD

8x M16A4 ACOG

6x BAF AS50

5x SVD CAMO

4x M249

3x M240

3x M16A2 M203

2x M4A3 CCO

94 ghillie suits ? tell me..

Permalänk
Skrivet av add9400:

61 satchel charges då.. :3
dupe:er..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Dupe much?

Skrivet av Dayz-Nooben:

dupe:er..

Nej, jag har inte dupat.

Skrivet av add9400:

Visste du inte? Dom växer ju på träd, du måste bara göra dom.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Nej, jag har inte dupat.

ok..

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Nej, jag har inte dupat.

Server hoppande kaniner!! saknas bara öron

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Nej, jag har inte dupat.

Men du har definitivt hittat någon som gör det och använder dupad gear, precis lika illa.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vill ha en SVD camo med ammo, någon som är sugen på att byta mot tex en as50, nvg?

Visa signatur

Chassi: Ncase M2 | CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D | Kylare: Arctic
Arctic Liquid Freezer III 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: PowerColor Radeon RX 7900 XTX Hellhound | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF850 Platinum | SSD: Kingston Fury Renegade | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |

Permalänk

Söker satchel charge och as50 ammo, har det mesta en sniper kan tänka sig (as50,nvg,rangefinder,ghilliesuit,l85 osv)

Edit : söker även en svd camo (behöver inte vara mag till)
(Ps. ger bättre än alla han som skrev här över (kan ge samma fast med en ghillie också ) )

Söker även en heli

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Uppföljning på detta, det är vårt camp. Eller var. Vi har tömt och flyttat nu.
Gjorde en kul grej av det, vi svarar på deras förfrågan om hjälp för att raida det.
Lyckas få dem att lita på oss. Hjälpte dem raida vårt eget camp. Fast de fick inga grejer.
Sköt ihjäl båda. Övertygade dem att det var "de onda klansmännen" som dödade dem.
Fick dem att komma tillbaka igen, de dog några gånger på vägen så en gav upp.
Den andra kom upp en gång till, fick kolla igenom tälten och se dem nästintill tomma.

Och sen unloadade 3 av oss ett varsitt mag på honom.

Så vi fick en kul upplevelse av det, fick leka lite med dem och de har fått känna straffet av att gå en timme och förlora allt.

Menar du att du lurade personer med att du är en schysst snubbe som vill ha hjälp med att plocka grejer från en camp? Sedan när ni lyckats få med er några stackare så skjuter ni dom. Hoppas inte det var folk härifrån forumet bara.

Om det var så så måste jag säga att ni är dom största svinen som vandrar på den här jorden. Även fast det är ett spel så är det inte okej att blåsa folk på det sättet.

Det tråkiga med det här spelet har blivit att 95% av alla spelare bara tänker på sig själv utan att hjälpa andra. Spelar ingen roll om motspelaren inte har en pryl av värde. Mörda ska man ändå göra oavsett.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aqua_HeaD:

Menar du att du lurade personer med att du är en schysst snubbe som vill ha hjälp med att plocka grejer från en camp? Sedan när ni lyckats få med er några stackare så skjuter ni dom. Hoppas inte det var folk härifrån forumet bara.

Om det var så så måste jag säga att ni är dom största svinen som vandrar på den här jorden. Även fast det är ett spel så är det inte okej att blåsa folk på det sättet.

Det tråkiga med det här spelet har blivit att 95% av alla spelare bara tänker på sig själv utan att hjälpa andra. Spelar ingen roll om motspelaren inte har en pryl av värde. Mörda ska man ändå göra oavsett.

Det var folk som ville raida VÅRAT camp. Såklart man lurar dem och gör en kul grej av det, för att dra ut på tiden så man kan flytta det och se till att han inte får med sig andra som kan stjäla våra saker?

Utgår från att du ger bort allt ditt gear in-game regelbundet? Om inte så är du lite av en hypokrit. Självisk och hjälper inte andra genom att ge bort vad du jobbat för att få ihop.

Vi skjuter mot hot, inte obeväpnade, om det inte finns risk att de kan följa efter oss.

Vi skyddade vårat camp, och vi valde att göra det på ett kreativt sätt, det är det här DayZ handlar om, om du inte kan hantera DayZ, lira det inte. Det är en hård värld i apokalypsen. Och all frihet gör att man kan göra allting lite roligare.

Vill du veta en sista sak? Vi satte upp ett till tält, någon kilometer bort från det gamla tältet där vi slängde in rätt mycket bra gear till dem, som tack för en rolig upplevelse. Några nvgs, rangefinders och gpser, ett par m107's, ett par DMR och någon automatare eller två.
Inte så jättemycket ammo, eftersom jag var för lat för att gå fram och tillbaka en extra gång med bara ammo, men de har tillräckligt med ammo för att klara en tur att leta efter mer. Och, jag gav dem ett tält också, så de kan sätta upp nytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Söker satchel charge och as50 ammo, har det mesta en sniper kan tänka sig (as50,nvg,rangefinder,ghilliesuit,l85 osv)

(Ps. ger bättre än alla han som skrev här över (kan ge samma fast med en ghillie också ) )

Söker även en heli

Byter du as50-mag mot en rangefinder?

Visa signatur

Chassi: Ncase M2 | CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D | Kylare: Arctic
Arctic Liquid Freezer III 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: PowerColor Radeon RX 7900 XTX Hellhound | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF850 Platinum | SSD: Kingston Fury Renegade | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Detta har jag:

94x Ghillie Suit

61x Satchel Charge

53x GPS

35x Range Finder

32x Night Vision Goggles

13x Coyote Backpack

55x M203 HE

15x Mk 48

14x M107

11x DMR

10x FN FAL ANPV S4

8x L85A2 AWS

8x M4A1 CCO SD

8x M16A4 ACOG

6x BAF AS50

5x SVD CAMO

4x M249

3x M240

3x M16A2 M203

2x M4A3 CCO

:OO. Med så många saker får du gärna utrusta mig med lite saker. haha :).
Har spelat ett bra tag, men hittar aldrig något awesome.

Permalänk

Söker satchel charge och svd camo, Någon som har?

Permalänk
Medlem

Har 2 mag Bizon SD om någon är intresserad av att byta.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Detta har jag:

94x Ghillie Suit

61x Satchel Charge

53x GPS

35x Range Finder

32x Night Vision Goggles

13x Coyote Backpack

55x M203 HE

15x Mk 48

14x M107

11x DMR

10x FN FAL ANPV S4

8x L85A2 AWS

8x M4A1 CCO SD

8x M16A4 ACOG

6x BAF AS50

5x SVD CAMO

4x M249

3x M240

3x M16A2 M203

2x M4A3 CCO

hehe vart är din bas?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Update: Har ca. 2-3 M9SD magasin och 2x Bizon SD magasin. Bytes mot NVG eller något annat trevligt.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Söker Ghullie suit. Bytes mot diablo 3 guld.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Skrivet av Dayz-Nooben:

Söker även en heli

du tar väll bort helin nu

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk

Söker fortfarande svd camo och satchel charge, söker även m136 (rocket launcher)